Paljonko maksaisit vuonna 2004 ostetuista vaunuista, jotka silloin maksoivat yli 500e,
Kommentit (50)
Ei kukaan osta vaunuja, joilla on työnnelty vauvelia 16 vuoden ajan.
50 € jos siinä on se kantokassi erikseen.
Olisin tyytyväinen, jos joku ottaisi ilmaiseksi.
Mä pyytäsin tollasista ainakin 350 euroa. Katsopa huviksesi huutiksen hintoja.
Vie Huutokauppa hullulle.keski-Suomeen niin tarjoaa 5e50c
En huolisi edes ilmaiseksi. Ei kai kukaan osta vauvalleen noin vanhoja vaunuja. Tai ehkä joku voisi ostaa/ottaa esim. mummolaan nukukutusvaunuiksi ym. mutta minä en ostaisi/ottaisi sellaisiksikaan. yli 16 vuoden aikana vaunuja on säilytetty varmasti ties missä ja kankaissa voi olla homeitiöitä ym.
Voi kuule, mun kullannupulle en kyllä mitään käytettyjä vaunuja ostaisi enkä varsinkaan mitään tuollaista halpaa kiinajätettä.
Riippuen kuosista ja kunnosta 20-40€
En mitään. Uudempia ja parempia saa kohtuuhinnalla.
Minulla on vuoden 2004 vaunut. En usko, että kukaan ostaisi niitä. (ja esim. täkäläinen kierrätyskeskuskaan ei ota vastaan lastenvaunuja tai rattaita. Eikä muuten kirjoja. :) )
Vaunut on ostettu uutena ja äskettäin ne olivat käytössä kuopuksella. Mielestäni toimivat hyvin, ovat vakaat ja eivät kaadu. Mikä parasta, kuosikin on tullut jälleen muotiin 16 vuoden jälkeen. Ei hävettänyt työntää vaunuja muiden äitien äskettäin ostettujen vaunujen viereen.
Rattaina kuopuksella oli 47 vuotta vanhat, suvun eri jäsenillä käytössä olleet rattaat. Nekin olivat hyvin toimivat ja sen lisäksi ihanan retrot.
2004? Riippuu pikemminkin kunnosta kuin alkuperäisestä hinnasta. Eikä nuo niinkään vanhat ole että olisivat antiikkia.
En todellakaan ostaisi. Mieti nyt vähän itsekin mitä kaikkea niihin on näiden vuosien aikana kertynyt vaikka miten olisi säilytetty.
Noh, ketjusta näkee että nää vihreitä tyypillisesti äänestävät nuoret mammat ei tosiaankaan suostu olemaan kierrätyshenkisiä kun pitää ostaa uudet vaunut joka kersalle erikseen.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ostaisi. Mieti nyt vähän itsekin mitä kaikkea niihin on näiden vuosien aikana kertynyt vaikka miten olisi säilytetty.
Heitätkö kaikki tuonikäiset huonekalutkin pois?
En mä kyl mitään enää maksaisi, mutta voisin ottaa käyttöön jos tietäisin, että kangasosat on säilytetty sisällä.
30 e