Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo myöhässä, mutta kaffin hörpätessäni kerron jotain

Vierailija
12.01.2021 |

On luonnollista, että herää kysymyksiä, kun joku näyttää "liian nuorelta" olemaan jotain tai omistamaan jotain. Mutta kannattaa aina miettiä ennen kuin avaa suunsa. Vaikka se on minulle positiivista, että minua luullaan liian nuoreksi tyyliin kaikkeen mahdolliseen tässä maailmassa, en silti erityisemmin arvosta suoraa kyseenalaistamista naamani perusteella.

Sekin on ulkonäkösyrjintää, vaikkakin tavallaan positiivista. En minä haluaisikaan näyttää vanhalta, mutta en myöskään halua todistella itseäni ja omistuksiani ja ominaisuuksiani naamani takia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua katsotaan pitkään kun menen autolleni tai tulen autoltani yksin. Lähinnä parkkihalleissa, koska siellä ollaan yleensä siksi, että ollaan autolla liikenteessä. Vaikka onhan parkkihalleissa jotain pakettiautomaattejakin, mutta suurin osa on siellä siksi, että on autolla liikenteessä.

Joskus omistuksiani kyseenalaistetaan. Älyäni kyseenalaistetaan. Minulle yritettiin tehdä remontti aikoinaan ihan päin víț-tua, koska enhän minä ymmärrä mikä on hyvin ja mikä huonosti tehty 😑 Remontin kanssa oli jatkuvia ongelmia ja yhä edelleen tänäkin päivänä kadun, etten keskeyttänyt koko pas-kaa ja vaihtanut tekijää. Mutta olihan minulla oma syyni siihen ja muistan kyllä miksi en sitä tehnyt.

Ap

Vierailija
2/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä lapselta, mutta silti "liian nuorelta" oikeastaan kaikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXXDDD

Vierailija
4/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se taida siitä johtua miltä näytät. 

Vierailija
5/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa murheet!

Vierailija
6/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se taida siitä johtua miltä näytät. 

Voi kuule kyllä babyface tietää tasan tarkasti mistä muiden epäluuloisuus johtuu XDDDDD Kysy keneltä tahansa nuoremman näköiseltä.

Vierailija
7/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä pojalla murheet. Olet varmasti lyhyt myös ja kilttikin? Eikä parisuhdetta ole koskaan ollut. Onneksi on massia sen verran päällä että saa aina seuraa.

Vierailija
8/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain asioista en ymmärrä yhtään mitään. Silloin sanon sen itse. En ymmärrä fysiikkaa, matikassa olen huono, paitsi looogisissa tehtävissä. Ja kyllä minä perusasiat ymmärrän fysiikasta, mutta en mitään ihmeellisiä yksityiskohtia. Jne. Kyllä minä sanon aina suoraan, kun en jotain ymmärrä. Mutta se ei ole ok, että joku katsoo naamaani ja päättelee, että minulle voi tehdä sysipas-kan remontin tai kyseenalaistaa omistuksiani, koska näytän nuorelta.

Vierailija
9/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä pojalla murheet. Olet varmasti lyhyt myös ja kilttikin? Eikä parisuhdetta ole koskaan ollut. Onneksi on massia sen verran päällä että saa aina seuraa.

Millä víțuń pojalla?? XDDDDDDD

Ap

Vierailija
10/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt myöhästyt....

Vierailija
11/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lapsen näköiset ymmärtää tuon ongelman.

Minultakin on kysytty kesken kokouksen, että pysynkö kärryillä, eli täysin vieras ihminen oletti että olen vauveliini ja tyhmä.

Vierailija
12/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Loogisissa*

Vierailija
13/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja aloituksessa positiivisella tarkoitin tietysti sitä, että on kivaa näyttää nuorelta. Mutta se KOHTELU ei tietenkään ole positiivinen asia.

Vierailija
14/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minua tarvitse kohdella minään supernerona tai aikuisen stereotyyppinä XD. Ihan vain NORMAALI neutraali suhtautuminen on ok. En tule ikinä olemaan mikään jakkupukunaikkonen, joka keskustelee politiikasta ja kilistelee viinilaseja. Eikä sellaisena minua tarvitsekaan ajatella.

Vierailija
15/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalle saatu ihka aito U L I NAINEN?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan