Muita joille ei riitä tavallinen pieni bideesuihku?
Mulla on pöntön vieressä käsisuihkussa iso suihkukahva, jonka halkaisija on 12 cm. Tavallisella pienellä bideesuihkulla ei tule paikat puhtaiksi, ei edestä eikä takaa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Millanen hehtaariperse vaatii 12cm:n suihkun?
Olen kyllä rehevä ja kurvikas,
:)
En ylety pyyhkiin takaa paperilla, niin tykkään lasetella isolla suihkulla kikkareet pois.
Paine on tärkeämpi.
Monissa paine on niin pieni että ei puhdista. Kymmenen minuuttia pitäisi liruttaa Ei kai kukaan iske kättään paskaan?
Vierailija kirjoitti:
Paine on tärkeämpi.
Monissa paine on niin pieni että ei puhdista. Kymmenen minuuttia pitäisi liruttaa Ei kai kukaan iske kättään paskaan?
Eihän se pelkällä huuhtelulla puhdistu. Ja sinunlaisiasi käy julkisissa uimahalleissa. Yök. No, on se sentään uinnin jälkeen puhdas, kun uikkarit hankaavat vakoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paine on tärkeämpi.
Eihän se pelkällä huuhtelulla puhdistu. Ja sinunlaisiasi käy julkisissa uimahalleissa. Yök. No, on se sentään uinnin jälkeen puhdas, kun uikkarit hankaavat vakoa
No puhdistuuhan se, jos on tarpeeksi painetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paine on tärkeämpi.
Oletko koskaan kuullut saippuasta ?
Mulla on IBS ja usein hapanta ripulia. Pyyhkiminen ärsyttää ihoa ja siksi käytän suihkua ja kuivaan vaan paperilla.
Kun pesee paikat bideellä hyvin, voi vähentää kokovartalosuihkut kertaan viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä rehevä ja kurvikas,
:)En ylety pyyhkiin takaa paperilla, niin tykkään lasetella isolla suihkulla kikkareet pois.
rehevä eli läski ja sun läskimakkaroiden välejä ei lasketa kurveiksi
Vierailija kirjoitti:
Mulla on IBS ja usein hapanta ripulia. Pyyhkiminen ärsyttää ihoa ja siksi käytän suihkua ja kuivaan vaan paperilla.
Mikset käytä perspyyhettä? Luulisi että on v-mäistä kuivata paperiin jos on perse ruvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset käytä perspyyhettä? Luulisi että on v-mäistä kuivata paperiin jos on perse ruvella.
perspyyhettä
Hyi yök!
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on Kim Kardashian.
Vierailija kirjoitti:
Kun pesee paikat bideellä hyvin, voi vähentää kokovartalosuihkut kertaan viikko.
Yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paine on tärkeämpi.
Paperilla lähtee 50%, pitkällä lirutuksella 98% ja kunnon paineella 99%.
No kuule, minä sanoin isännälle, että käy hakemassa painepesurin tuonne pöntön viereen. On kyllä ollut paikat puhtaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paine on tärkeämpi.
Et oo varmaan kuullu mutta uimahallissa pitäisi peseytyä ennen altaaseen menoa!
Ja mieluusti ennen uikkarin pukemista.