Ketä nämä laturaivoajat oikein on?
Herranjestas! Lapsille huudetaan ja käsketään pois hiihtämästä. Mä olen luullut että latuja tehdään just lapsia varten.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a2f4e375-1272-461e-9a63-47f6aeac3cb2
Kommentit (242)
Lapsia neuvonneet vastamaan 'kiitos palautteesta'😅 himohiihtäjät pitävät sitä sitten kettuiluna. Haha ihan oikein niille.
Lapsen silmissä 30-vuotias näyttää "vanhemmalta naiselta". Veikkaan että 35-45-vuotiaita fitness- ja terveysintoilijoita jotka tuijottaa aktiivisuusrannekkeitaan.
Ohops, sori miehet, mutta olen tähän asti luullut että laturaivoajat ovat vain miehiä. Näköjään tauti levinnyt...
Ainakin yks laturaivoaja oli opettaja koulussa kun silloin oli hiihtämistä. Sain siitä traumat enkä o sen jälkeen hiihtänyt ja sekin on ihan käsittämätöntä monien muidenkin mielestä kun opettajan pitäisi koulussa auttaa ja tukea oppilaita eikä raivota niin ei o sitten yhtään tuettu vaan päinvastoin kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen silmissä 30-vuotias näyttää "vanhemmalta naiselta". Veikkaan että 35-45-vuotiaita fitness- ja terveysintoilijoita jotka tuijottaa aktiivisuusrannekkeitaan.
Ei ne kyllä ole näitä. Nämä fitnesstyypit ohittaa lapset ja mummot ilmekään värähtämättä. Huutelijat on 60v mummoja, joilta ei se ohitus suju niin ketterästi. Samat mummot huutelee lapsille myös esimerkiksi Malmin uimahallissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei voi hidastaa tahtia ettei Suunto mittarin maksimi hyper super kantokäyrä häiriinny.
Silloin kun olin lapsi, ei ollut hulluja laturaivoajia, kaikki antoivat tilaa toisilleen. Nykyään ihmisillä ei ole mitään käytöstapoja, junttius on lisääntynyt.
Nainen50
Vierailija kirjoitti:
Onko latutie niin kapea ettei voi ohittaa?
Pääsee ohi ihan hyvin.
Joka vuosi miehet, joilla on fyysisiä ongelmia ja lisääntymiskyvyttömyyttä, huutavat lapsiparoille.
Vierailija kirjoitti:
Nehän ovat semmoisia rahvaan tanttoja.
Hyvin erikoisia peniksellisiä tanttoja, mutta ei pidä tuomita.
Elämään kyllästyneitä, keski-ikäisiä mammoja. Miksei nämä käy joko aamulla tai iltapäivän - illan puolella hiihtämässä? Varmasti on tiedossa, että lasten kouluaikaan liikuntatunnit menossa, miksi sinne ladulle pitää silloin työntyä?