Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Himohiihtäjät ja laturaivo Helsingin Paloheinässä

Laturauhaa kiitos
11.01.2021 |

IL: Laturaivo repesi Helsingin Paloheinässä – liikuntatunnilla olleet lapset saivat rajua huutelua osakseen

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a2f4e375-1272-461e-9a63-47f6aeac3cb2

Voisko nämä himohiihtäjät hiukan rauhoittua? Lapsista kuitenkin kyse...

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on jo aihe.

Vierailija
2/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Name and shame nämä hirviöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas!?

Vierailija
4/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukset pois tuollaisilta huutelijoita!

Vierailija
5/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut vielä väittävät, että ulkoilma ja liikunta vähentävät stressiä... No, mistä sitä tietää, jos ovat vielä pahempia kotioloissa...

Vierailija
6/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 80 luvulla ollu tuollaista eikå vielä ysärin alussa.

Onko noissa hiihto ym pyöräilysukkahousuissa jotain kemikaalia joka vaikuttaa himoharrastajien keskushermostoon?

Vierailija
7/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli lähteä hiihtämään Paloheinään. Olen todella hidas hiihtäjä 🤫

Vierailija
8/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen mukaan, minulla on puusukset joiden pohjaan lumi tarttuu sellaiseksi 20cm paksuksi patsaaksi.

Niillä suksilla ei kovin lujaa edetä 😬

Vierailija
9/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen mukaan, minulla on puusukset joiden pohjaan lumi tarttuu sellaiseksi 20cm paksuksi patsaaksi.

Niillä suksilla ei kovin lujaa edetä 😬

Suksikapina tässä pitää jårjestää. Eikun organisoimaan!

Vinteiltä leveitä kunnon puusuksia ja tervavoiteita.

Vierailija
10/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noilla hel vetin helsinkiläisillä ongelmat.. huoh

Vierailija
11/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin 😂 Eiköhän mennä porukalla, olisiko vaikka huomenna iltapäivällä? Niin hitaasti kuin mahdollista. Tosin itsellä saattaa hermo mennä huutelijoihin, jotka voivat saada samalla mitalla takaisin.

Vierailija
12/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Paloheinässä hiihtelijät pitävät vauhtia jotta ehtivät ajoissa Yrjönkadulle erääseen paikkaan mmm uimaan?

Vierailija
13/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono käytös on huonoa käytöstä juu, mutta kyllä tässä taas vähän haiskahtaa se perinteinen että "minulla on oikeus ja se on suurempi kuin sinulla".  Onko sinne ladulle ihan pakko mennä kököttämään ja hidastelemaan ja on ihan selvä juttu, ettei lapset osaa latuetikettiä niin hyvin että tajuaisivat väistää nopeampaa liikennettä. 

Etikettihän on että kun kuuluu "LATUA!" niin annetaan nopeammille tilaa; se on hitaamman velvollisuus koska hänellähän ei ole mihinkään kiire.

Mutta tätähän se on nykyään joka paikassa: uimahalliin mennään nopeiden radalle kellumaan koska "oikeus", juoksuportaissa mennään etanavauhtia rinnakkain naamat kiinni puhelimissa koska "oikeus", autolla ajetaan 20km/h alle nopeusrajoituksen koska "oikeus" jne.

Vierailija
14/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä nämä naiset ovat? Tuskin mitään kilpaurheilijoitakaan.

Vierailija
15/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono käytös on huonoa käytöstä juu, mutta kyllä tässä taas vähän haiskahtaa se perinteinen että "minulla on oikeus ja se on suurempi kuin sinulla".  Onko sinne ladulle ihan pakko mennä kököttämään ja hidastelemaan ja on ihan selvä juttu, ettei lapset osaa latuetikettiä niin hyvin että tajuaisivat väistää nopeampaa liikennettä. 

Etikettihän on että kun kuuluu "LATUA!" niin annetaan nopeammille tilaa; se on hitaamman velvollisuus koska hänellähän ei ole mihinkään kiire.

Mutta tätähän se on nykyään joka paikassa: uimahalliin mennään nopeiden radalle kellumaan koska "oikeus", juoksuportaissa mennään etanavauhtia rinnakkain naamat kiinni puhelimissa koska "oikeus", autolla ajetaan 20km/h alle nopeusrajoituksen koska "oikeus" jne.

Miten väistäminen onnistuu, jos ei osaa vielä hiihtää hyvin? Kai sitä joskus saa edes harjoitella.

Vierailija
16/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisille kannattaisi virittää ansoja. Kun alkavat aukoa päätään niin kunnolla turpiin.

Vierailija
17/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ei siellä mitään nopeamman oikeuksia ole. Kilpailut erikseen.

Vierailija
18/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan hirveitä nämä tällaiset himohiihtäjät. Paahtaa täysillä kuin viimeistä päivää. Eikö näitä yleisiä latuja voitaisi käyttää ihan tavalliseen rentoon hiihtoon, joka sopii kaikille ja on muutenkin hyödyllisempää, ja siirrettäisiin tällainen täysillä repiminen jollekin erilliselle alueelle.

Vierailija
20/85 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihan hirveitä nämä tällaiset himohiihtäjät. Paahtaa täysillä kuin viimeistä päivää. Eikö näitä yleisiä latuja voitaisi käyttää ihan tavalliseen rentoon hiihtoon, joka sopii kaikille ja on muutenkin hyödyllisempää, ja siirrettäisiin tällainen täysillä repiminen jollekin erilliselle alueelle.

Ei voi, koska se ei toimisi: siihen eksyisi aina joku tonttu hidastelemaan joka tapauksessa, vaikka hänen paikkansa olisi ihan muualla. Tämä ilmiö on täyttä totta just uimahalleissa, joissa nopeiden radalle eksyy aina joku ei-nopea hidastelemaan.