Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen 23v poju, ei naisesta tietookaan.

Vierailija
11.01.2021 |

Joo, halusin nyt tännekki kirjottaa tästä. Oon tosiaan 23v nuorimies, enkä oo ikinä seurustellu, (saati mitään seksiä harrastanu). Oon aika ujo ja rauhallinen luonne, joka on varmaan suurin syy miks oon edellee kokematon :/ netissä on helppo kirjotella, mutta livenä en oo ketään uskaltanu lähestyä. Koko peruskoulu ajan olin kyl epäsuosittu tyttöjen keskuudessa, just siks koska oon vaan kiltti ja ujo. Ei ainakaa itseluottamusta kerryttäny, ja näin sitä vaa mennää ikisinkkuna. Löytyskö täältä tyyppejä, jotka vois antaa vinkkejä asiaan, olisin tosi kiitollinen :)

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut, että omalla miehelläni ei olisi ollut tuossa iässä niin monta exää kuin oli. 

Vakuutan, että on niitäkin naisia jotka nimenomaan tykkäävät siitä, että mies ei ole kiertänyt monia - tai yhtään. 

Ujous voi olla pääsyy kokemattomuuteen, ei se tarkoita että olisi jotain muuta vialla. Löydät vielä naisen, jolle ujous on suuri turn-on! E

Vierailija
82/86 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse "menetin" poikuuteni 24-vuotiaana ja löysin nykyisen vaimoni 25-vuotiaana. Kun muistelet elettyä elämääsi 96-vuotiaana, on lopulta melko sama, tapahtuiko jokin asia vuonna 2021, 2022 vai 2026.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin toivonut, että omalla miehelläni ei olisi ollut tuossa iässä niin monta exää kuin oli. 

Vakuutan, että on niitäkin naisia jotka nimenomaan tykkäävät siitä, että mies ei ole kiertänyt monia - tai yhtään. 

Ujous voi olla pääsyy kokemattomuuteen, ei se tarkoita että olisi jotain muuta vialla. Löydät vielä naisen, jolle ujous on suuri turn-on! E

Niin, eli valitsit sen paljon kyntäneen j än niksen...

Vierailija
84/86 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ekaa kertaa seksiä 23-vuotiaana, perus baarin jälkeinen kännipano. Ei siitä niin stressiä tarvitse ottaa, en itsekään mikään kunnon supliikkimies ole.

Vierailija
85/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liity kristittyjen nuorten tai nuorten aikuisten kerhoon. 

Mun avaus oli vähän huono, oon siis uskovainen oikeestikkin, ja haluisin löytää ihan tyttöystävän. Toi seksistä puhuminen vaan tuli mukaan, koska se kuuluu asiaan jos kumppani löytyis. 🙂

Ap

No, sinä tiedät jo sitten että minkälaista yhtenäistä pohjaa suhteella voi olla. Ja tuleehan se seksi ihmisellä välillä mieleen. Se on normaalia.

No tää tietty on totta, pitäis vaan saada enemmän rohkeutta lähestyä, esim pyytään treffeille, jos satun oleen kiinnostunu jostain mukavasta tytöstä, ap.

Vierailija
86/86 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kyl kaikki kommentin, ja kaikki kivat kommentit piristi, uskosin että niistä on apua. 🙂 Muutama epämääräinen juttukin tuli, mutta kuuluu asiaan kun tarpeeksi monta ihmistä eksyy samaan ketjuun. 😀

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi