Epätoivoinen 23v poju, ei naisesta tietookaan.
Joo, halusin nyt tännekki kirjottaa tästä. Oon tosiaan 23v nuorimies, enkä oo ikinä seurustellu, (saati mitään seksiä harrastanu). Oon aika ujo ja rauhallinen luonne, joka on varmaan suurin syy miks oon edellee kokematon :/ netissä on helppo kirjotella, mutta livenä en oo ketään uskaltanu lähestyä. Koko peruskoulu ajan olin kyl epäsuosittu tyttöjen keskuudessa, just siks koska oon vaan kiltti ja ujo. Ei ainakaa itseluottamusta kerryttäny, ja näin sitä vaa mennää ikisinkkuna. Löytyskö täältä tyyppejä, jotka vois antaa vinkkejä asiaan, olisin tosi kiitollinen :)
Kommentit (86)
Kannattaa unohtaa naiset ja alkaa kunnon nörtiksi. Naisilla pääset vaan mielenterveydestäsi eroon.
Ehkä helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä olla ottamatta paineita asiasta. Tulet aivan varmasti tapaamaan jonkun ihanan ihmisen, kun sitä vähiten odotat.
Sillä aikaa kannattaa keskittyä muihin kivoihin asioihin elämässä, esim kavereihin, harrastuksiin, itsensä sivistämiseen ja kehittämiseen. Toki vaikutat kyllä tekstin perusteella kypsemmältä kuin muut ikäisesi miehet.
Ei kannata alkaa seurustelemaan vain seurustelun takia, tai siksi että olisi joku, tai koska "niin kuuluu tehdä".
Ja muista olla ystävällinen ja kohdella muita ihmisiä mukavasti, jostain syystä monien nuorten (etenkin miespuolisten) keskuudessa vallitsee sellainen asenne että "kusipäisyys on cool!!!" mutta ei se ole. Toisten ihmisten kohteleminen hyvin on cool. Älä lähde niiden kusipäiden lapsellisiin juttuihin mukaan vaikka kuinka painostaisivat.
Ja itseasiassa monet tytöt ja naiset pitää ujoista, mukavista ja kilteistä (oikeasti kilteistä, ei niistä jotka täällä palstalla mainostaa olevansa kilttejä miehiä kun ei hakkaa) miehistä.
Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrasta liikuntaa, opiskele ja hanki hyvä työ. Sitten alkaa naisiakin löytymään 😀. M35
Töissäkäynti on yliarvostettua.
M32
Parasta avata suu sitten heti jos koti-isyys kiinnostaa. Toinen ei osaa lukea toisen ajatuksia.
Ihan rehellisesti sanottuna kaikista naisista ei ole kotiäideiksi kuten stereotypiat kertovat. Kaikille parempi jos vauva on sitten rennomman isän kanssa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä olla ottamatta paineita asiasta. Tulet aivan varmasti tapaamaan jonkun ihanan ihmisen, kun sitä vähiten odotat.
Sillä aikaa kannattaa keskittyä muihin kivoihin asioihin elämässä, esim kavereihin, harrastuksiin, itsensä sivistämiseen ja kehittämiseen. Toki vaikutat kyllä tekstin perusteella kypsemmältä kuin muut ikäisesi miehet.
Ei kannata alkaa seurustelemaan vain seurustelun takia, tai siksi että olisi joku, tai koska "niin kuuluu tehdä".Ja muista olla ystävällinen ja kohdella muita ihmisiä mukavasti, jostain syystä monien nuorten (etenkin miespuolisten) keskuudessa vallitsee sellainen asenne että "kusipäisyys on cool!!!" mutta ei se ole. Toisten ihmisten kohteleminen hyvin on cool. Älä lähde niiden kusipäiden lapsellisiin juttuihin mukaan vaikka kuinka painostaisivat.
Ja itseasiassa monet tytöt ja naiset pitää ujoista, mukavista ja kilteistä (oikeasti kilteistä, ei niistä jotka täällä palstalla mainostaa olevansa kilttejä miehiä kun ei hakkaa) miehistä.
Tsemppiä.
Näin on! Kaikilla ystävilläni on kiltit miehet (tai sitten ei miestä ollenkaan - selvästi parempi vaihtoehto kuin v-mäinen sikamies).
Kiltteys on hyväksi, mutta liika ujous rajoittaa kyllä. Onneksi siitä voi harjoitella pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrasta liikuntaa, opiskele ja hanki hyvä työ. Sitten alkaa naisiakin löytymään 😀. M35
M32
Parasta avata suu sitten heti jos koti-isyys kiinnostaa. Toinen ei osaa lukea toisen ajatuksia.
Ihan rehellisesti sanottuna kaikista naisista ei ole kotiäideiksi kuten stereotypiat kertovat. Kaikille parempi jos vauva on sitten rennomman isän kanssa kotona.
Nytkö sitä ollaan jo lapsia hankkimassa? Rauhoitu hyvä ihminen! 😮
M32
Siintä vaan seivästämään, jos netissä juttu luistaa, niin sovit tapaamisen, rikotte jäät ja pidätte hauskaa. Jos treffit menee reisille, sovitte uudet. Jossei toisia tulossa, etit uutta seuraa. Tarvitset vain yhden onnistumisen, sen jälkeen helpottaa, saat luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Muista: sinkkunakin voi olla onnellinen! Mieti myös mitä parisuhde itsellesi merkitsee, onko se aito halusi vai muiden odotus sinua kohtaan. Haavekuviin takertuminen ei auta sinua, elä itsesi näköistä elämää sitä oikeaa odotellessa.
Yleensä juuri niille uusista asioista kiinnostuneille ja elämäänsä tyytyväisille sinkuille siunaantuu eniten juttuseuraa. Ilmeisesti sen heistä huokuvan hyvän olon ja elämänilon vuoksi.
Eihän nyt tuossa iässä vielä. Mene salille ja odota 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Nytkö sitä ollaan jo lapsia hankkimassa? Rauhoitu hyvä ihminen! 😮
M32
Ainakin sinä olet sopivassa iässä koti-isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy vastaesimerkiksi 30-vuotias mies, joka harrastaa aktiivisesti liikuntaa (yli 7 tuntia viikossa), opiskelee tohtoriksi ja on ollut jo muutaman vuoden arvostetussa työpaikassa. Ei vaan ole koskaan saanut ketään kiinnostumaan tai lähtemään treffeille. Nettideittailukaan ei ole toiminut.
Tutustu naisiin deittisivuil ja muista olla oma ittes, vaikka se voiki ajaa osan naisista karkuun, roolii ei voi kukaa esittää ikuisesti. Tsemppii! :)
Älä syrjäydy. Hanki mielekäs työ jolla tulet toimeen. Naiset harvoin kiinnostuu kotona makaavasta pitkäaikaistyöttömästä, joka on köyhä.
Älä tupakoi ja ryyppää paljon. Älä lihota itseäsi alkoholilla/roskaruoasta. Naiset eivät kiinnostu miehestä joka vain pelaa ja juo kaljaa.
Opiskele ja hanki kiva työ. Urheile. Opettele kaikki kotihommat, esim ruoanlaiton taidon. Naiset haluavat tasa-arvoisen kumppanin joka osaa kotihommat ja myös hoitaa kodin siisteyttä.
Pidä talousasiasi kunnossa. Naiset eivät halua elätettävää, ja lähes kaikki naiset haluavat miehen kenen kanssa matkustella, joka pystyy esim kustantamaan omat menonsa matkustellessa.
Hanki sosiaaliset taidot. Naiset pitävät hyvistä tyypeistä, joiden kanssa keskustella ja nauraa.
Pidä itsesi ja vaatteesi puhtaana, hyvältä tuoksuvana ja siistinä. Joten aja partasi, käy päivittäin suihkussa, pese hampaasi, käy parturissa säännöllisesti. Vaihda joka päivä puhtaat vaatteet yllesi. Pukeudu siististi.
Epäsiisti ja pahalta haiseva mies ei vetoa naisiin.
Jos joskus tapaat naisen esim kotonasi, siivoa ja putsaa koti sitä ennen järjestykseen ja puhtaaksi.
Monelle naiselle miehen koti kertoo itse miehestä. Jos kotisi on kuin kaatopaikka, harva nainen sinut huolii.
Itse olin nuorempana lukioikäisenä myös ujo, herkkä, kiltti, kokematon, epävarma itsestäni, en mielestäni kovin hyvännäköinen enkä todellakaan uskaltanut lähestyä naisia romanttisessa mielessä.
Lukion jälkeen kuitenkin kiinnostuin psykologiasta ja itseni kehittämisestä, joten otin itseäni niskasta kiinni ja jätin pleikkarit ja sipsit menneeseen elämääni, aloin harrastaa kilpaurheilua, luin kirjoja ihmisen käyttäytymisestä ja parinvalinnasta sekä aloin tekemään asioita, joista voin olla ylpeä. Lisäksi katsoin mm. Jordan Petersonin Youtube-videoita, jotka osoittautuivat todella hyödyllisiksi.
Nyt muutama vuosi myöhemmin itsetuntoni on parantunut, identiteettini on selkiytynyt, ja minulla on visio tulevaisuudestani. Eikä niistä naisistakaan ole enää ollut puutetta :)
Veikkaisin, että jokin tämänsuuntainen saattaisi toimia sinullakin, mutta ota huomioon, että muutokset parempaan voivat viedä vuosiakin.
M22
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt tuossa iässä vielä. Mene salille ja odota 10 vuotta.
Salilla tapaa salista kiinnostuneita ihmisiä.
Halvempaa mennä kirjastoon ja opetella lukemaan kirjallisuutta laidasta laitaan. Todennäköisyys mielenkiintoisiin ihmisiin törmäämiseen on suurempi eikä lehtilukusalin automaatin kahvi maltaita maksa.
Sieltä kirjastosta ei ole tarkoitus iskeä ketään heti kotiin vietäväksi vaan päästä niihin uusiin maailmoihin. Onhan kirjaston tarjoama aihepiiri musiikista lähtien paljon laajempi kuin jokin sali.
Jumpata voi kotona omalla kehonpainolla. Työväenopiston äijäjooga on halpaa. Uimareilla ovat parhaat kropat.
Juttele ihmisten kanssa, muidenkin kuin tyttöjen. Ymmärrän, että olet ujo, mutta sun täytyy sitten jutella ujosti. Mitä enemmän olet ihmisten kanssa tekemisissä, niin sitä helpommaksi se tulee.
Olin minäkin jo 22-vuotias kun aloin seurustella ja harrastin seksiä ensimmäisen kerran. Mitään aiempaa kokemusta seurustelusta tai seksistä ei ollut. Olin myöskin ujo ja hiljainen kouluaikana, kavereita ei ollut edes omasta sukupuolesta.
Hyvin ehdin silti vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy vastaesimerkiksi 30-vuotias mies, joka harrastaa aktiivisesti liikuntaa (yli 7 tuntia viikossa), opiskelee tohtoriksi ja on ollut jo muutaman vuoden arvostetussa työpaikassa. Ei vaan ole koskaan saanut ketään kiinnostumaan tai lähtemään treffeille. Nettideittailukaan ei ole toiminut.
No, oletko kysynyt? Kaikki naiset eivät ole Tinderissä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh :( Minä lähtisin treffeille. Missäpäin asut? Näin ujona ja yksinäisenä naisena Helsingissä deittailu tuntuu vaikealta.. Miehiin ei siis tule tutustuttua esim kaveriporukoiden kautta.
Lisäksi tuntuu, että vain ekstovertit ja kilpailunhaluiset pärjäävät deittimaailmassa. Nettideittailua en ole kokeillut vuosiin, sillä viimeksi sain vain pahan mielen siitä.
Olen ihan kaunis kasvoiltani, pitkät vaaleat hiukset ja olen naisellinen, mutta vartalolta lievästi ylipainoinen. Ylipainon aion saada pois, ehkä se on minussa turn off? Olen myös todella pitkä naiseksi. Sekin ehkä vaikuttaa asiaan. Olisi kiva, jos miehestä saisi liikuntaseuraa.
N27
Vierailija kirjoitti:
Älä syrjäydy. Hanki mielekäs työ jolla tulet toimeen. Naiset harvoin kiinnostuu kotona makaavasta pitkäaikaistyöttömästä, joka on köyhä.
Älä tupakoi ja ryyppää paljon. Älä lihota itseäsi alkoholilla/roskaruoasta. Naiset eivät kiinnostu miehestä joka vain pelaa ja juo kaljaa.
Opiskele ja hanki kiva työ. Urheile. Opettele kaikki kotihommat, esim ruoanlaiton taidon. Naiset haluavat tasa-arvoisen kumppanin joka osaa kotihommat ja myös hoitaa kodin siisteyttä.
Pidä talousasiasi kunnossa. Naiset eivät halua elätettävää, ja lähes kaikki naiset haluavat miehen kenen kanssa matkustella, joka pystyy esim kustantamaan omat menonsa matkustellessa.
Hanki sosiaaliset taidot. Naiset pitävät hyvistä tyypeistä, joiden kanssa keskustella ja nauraa.
Pidä itsesi ja vaatteesi puhtaana, hyvältä tuoksuvana ja siistinä. Joten aja partasi, käy päivittäin suihkussa, pese hampaasi, käy parturissa säännöllisesti. Vaihda joka päivä puhtaat vaatteet yllesi. Pukeudu siististi.
Epäsiisti ja pahalta haiseva mies ei vetoa naisiin.Jos joskus tapaat naisen esim kotonasi, siivoa ja putsaa koti sitä ennen järjestykseen ja puhtaaksi.
Monelle naiselle miehen koti kertoo itse miehestä. Jos kotisi on kuin kaatopaikka, harva nainen sinut huolii.
Pukeutumisesta sen verran, että kannattaa hyödyntää ihan tavaratalojen pukeutumisneuvonta. Jos ei itse tiedä itselleen parhaiten sopivia värejä ja vaatemalleja niin antaa ammattilaisten ehdottaa. Heillä on yleensä tietoa esimerkiksi värianalyysista. Moni suomalainen mies hautaa itsensä mustiin ja harmaisiin vaatteisiinsa aivan suotta.
Muista: sinkkunakin voi olla onnellinen! Mieti myös mitä parisuhde itsellesi merkitsee, onko se aito halusi vai muiden odotus sinua kohtaan. Haavekuviin takertuminen ei auta sinua, elä itsesi näköistä elämää sitä oikeaa odotellessa.