Epätoivoinen 23v poju, ei naisesta tietookaan.
Joo, halusin nyt tännekki kirjottaa tästä. Oon tosiaan 23v nuorimies, enkä oo ikinä seurustellu, (saati mitään seksiä harrastanu). Oon aika ujo ja rauhallinen luonne, joka on varmaan suurin syy miks oon edellee kokematon :/ netissä on helppo kirjotella, mutta livenä en oo ketään uskaltanu lähestyä. Koko peruskoulu ajan olin kyl epäsuosittu tyttöjen keskuudessa, just siks koska oon vaan kiltti ja ujo. Ei ainakaa itseluottamusta kerryttäny, ja näin sitä vaa mennää ikisinkkuna. Löytyskö täältä tyyppejä, jotka vois antaa vinkkejä asiaan, olisin tosi kiitollinen :)
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä syrjäydy. Hanki mielekäs työ jolla tulet toimeen. Naiset harvoin kiinnostuu kotona makaavasta pitkäaikaistyöttömästä, joka on köyhä.
Älä tupakoi ja ryyppää paljon. Älä lihota itseäsi alkoholilla/roskaruoasta. Naiset eivät kiinnostu miehestä joka vain pelaa ja juo kaljaa.
Opiskele ja hanki kiva työ. Urheile. Opettele kaikki kotihommat, esim ruoanlaiton taidon. Naiset haluavat tasa-arvoisen kumppanin joka osaa kotihommat ja myös hoitaa kodin siisteyttä.
Pidä talousasiasi kunnossa. Naiset eivät halua elätettävää, ja lähes kaikki naiset haluavat miehen kenen kanssa matkustella, joka pystyy esim kustantamaan omat menonsa matkustellessa.
Hanki sosiaaliset taidot. Naiset pitävät hyvistä tyypeistä, joiden kanssa keskustella ja nauraa.
Pidä itsesi ja vaatteesi puhtaana, hyvältä tuoksuvana ja siistinä. Joten aja partasi, käy päivittäin suihkussa, pese hampaasi, käy parturissa säännöllisesti. Vaihda joka päivä puhtaat vaatteet yllesi. Pukeudu siististi.
Epäsiisti ja pahalta haiseva mies ei vetoa naisiin.Jos joskus tapaat naisen esim kotonasi, siivoa ja putsaa koti sitä ennen järjestykseen ja puhtaaksi.
Monelle naiselle miehen koti kertoo itse miehestä. Jos kotisi on kuin kaatopaikka, harva nainen sinut huolii.Pukeutumisesta sen verran, että kannattaa hyödyntää ihan tavaratalojen pukeutumisneuvonta. Jos ei itse tiedä itselleen parhaiten sopivia värejä ja vaatemalleja niin antaa ammattilaisten ehdottaa. Heillä on yleensä tietoa esimerkiksi värianalyysista. Moni suomalainen mies hautaa itsensä mustiin ja harmaisiin vaatteisiinsa aivan suotta.
Haha! Mulle tulee tästä mieleen jonkun 55-vuotiaan Stockan tädin valitsema silkkihuivi kaulaan ja bleiseri -tyyli. Ehkä kuitenkin menisin sillä mustalla ja harmaalla mieluummin. Viisainta varmaan pukeutua aika samalla tavalla kuin muut samanikäiset pojat (mitä se sitten onkin, en tiedä). Onko siskoa, joka voisi katsoa tyylin kuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Siintä vaan seivästämään, jos netissä juttu luistaa, niin sovit tapaamisen, rikotte jäät ja pidätte hauskaa. Jos treffit menee reisille, sovitte uudet. Jossei toisia tulossa, etit uutta seuraa. Tarvitset vain yhden onnistumisen, sen jälkeen helpottaa, saat luottamusta.
Eihän se toisen tapaaminen ole mikään valtiovierailu. Ei kahvilla käydessä varmaan ehdi mitään kansainvälisiä selkkauksia aiheuttaa. Jos toinen ei sitten lämpene niin otitte kuitenkin toisistanne selvää ja matka jatkuu eteenpäin.
Tapaaminen kannattaa sopia mieluummin nopeasti ettei rakenna mielikuvituksessaan toisesta jotain unelmien kumppania ja pety jäätävästi kun tapaa tavallisen ihmisen, joita on 95% ihmisistä.
Ole kiinnostunut ihmisistä, niin ihmiset ovat kiinnostuneita sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Teidän ujojen poikien aika koittaa vähän myöhemmin, ei huolta! Kunhan opiskelet ja harrastat ja kehität persoonaasi, niin todennäköisyys jonkun kivan tytön löytymiseksi kasvaa. Älä lössähdä tietokoneen ja sipsipussin ääreen.
Ap ei vaikuta älykkäältä, ei osaa oikeinkirjoitusta, joten ei pääse hyvään ammattiin. Vitsa väännetään nuorena. Kuvittelee olevansa epäsuosittu, koska on kiltti. Joopa joo. Kiltti ei vaan opiskellut koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrasta liikuntaa, opiskele ja hanki hyvä työ. Sitten alkaa naisiakin löytymään 😀. M35
Täältä löytyy vastaesimerkiksi 30-vuotias mies, joka harrastaa aktiivisesti liikuntaa (yli 7 tuntia viikossa), opiskelee tohtoriksi ja on ollut jo muutaman vuoden arvostetussa työpaikassa. Ei vaan ole koskaan saanut ketään kiinnostumaan tai lähtemään treffeille. Nettideittailukaan ei ole toiminut.
No, oletko kysynyt? Kaikki naiset eivät ole Tinderissä yms.
Laskeskelin juuri päässäni, että kohtasin viime vuonna erinäisissä harrastuksissa ja tapahtumissa 30 naista. Heistä 18 oli varattuja, 8 jäi mysteeriksi, koska he eivät halunneet jutella, ja 4 kysyin myöhemmin ulos. Kaikki kieltäytyivät kohteliaasti. Tinder taas on ihan turha palvelu, koska ei siellä saa edes vastauksia viesteihinsä, silloin kun saa edes tilaisuuden lähettää viestin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin nuorempana lukioikäisenä myös ujo, herkkä, kiltti, kokematon, epävarma itsestäni, en mielestäni kovin hyvännäköinen enkä todellakaan uskaltanut lähestyä naisia romanttisessa mielessä.
Lukion jälkeen kuitenkin kiinnostuin psykologiasta ja itseni kehittämisestä, joten otin itseäni niskasta kiinni ja jätin pleikkarit ja sipsit menneeseen elämääni, aloin harrastaa kilpaurheilua, luin kirjoja ihmisen käyttäytymisestä ja parinvalinnasta sekä aloin tekemään asioita, joista voin olla ylpeä. Lisäksi katsoin mm. Jordan Petersonin Youtube-videoita, jotka osoittautuivat todella hyödyllisiksi.
Nyt muutama vuosi myöhemmin itsetuntoni on parantunut, identiteettini on selkiytynyt, ja minulla on visio tulevaisuudestani. Eikä niistä naisistakaan ole enää ollut puutetta :)
Veikkaisin, että jokin tämänsuuntainen saattaisi toimia sinullakin, mutta ota huomioon, että muutokset parempaan voivat viedä vuosiakin.
M22
Jordan Petersonin mainitseminen on kyllä varma tapa karkoittaa naiset. Axeakin tehokkaampi!
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut naista= käyttötavaraa itselleni = reikää
Haluisin parisuhteen, ei kiinnosta mitkää pikasäädöt.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt tuossa iässä vielä. Mene salille ja odota 10 vuotta.
Salilla tapaa salista kiinnostuneita ihmisiä.
Halvempaa mennä kirjastoon ja opetella lukemaan kirjallisuutta laidasta laitaan. Todennäköisyys mielenkiintoisiin ihmisiin törmäämiseen on suurempi eikä lehtilukusalin automaatin kahvi maltaita maksa.
Sieltä kirjastosta ei ole tarkoitus iskeä ketään heti kotiin vietäväksi vaan päästä niihin uusiin maailmoihin. Onhan kirjaston tarjoama aihepiiri musiikista lähtien paljon laajempi kuin jokin sali.
Jumpata voi kotona omalla kehonpainolla. Työväenopiston äijäjooga on halpaa. Uimareilla ovat parhaat kropat.
Tarkoitus on mennäkin salille missä ei tapaa ketään ja voi keskittyä itse asiaan. Yhteistuloksen tuplautuessa itsevarmuus nelinkertaistuu.
"When in doubt, just get really, really strong. It tends to cure most problems in training – and life."
Liity kristittyjen nuorten tai nuorten aikuisten kerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Voi, nuori mies❤️ Meitä yksinäisiä naisiakin on. Sinulla on vielä monta vuotta aikaa löytää kumppani.
N27
Kiitos tsempistä 😇 Tsemppiä myös sulle miehen löytämiseen, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrasta liikuntaa, opiskele ja hanki hyvä työ. Sitten alkaa naisiakin löytymään 😀. M35
Täältä löytyy vastaesimerkiksi 30-vuotias mies, joka harrastaa aktiivisesti liikuntaa (yli 7 tuntia viikossa), opiskelee tohtoriksi ja on ollut jo muutaman vuoden arvostetussa työpaikassa. Ei vaan ole koskaan saanut ketään kiinnostumaan tai lähtemään treffeille. Nettideittailukaan ei ole toiminut.
Höh :( Minä lähtisin treffeille. Missäpäin asut? Näin ujona ja yksinäisenä naisena Helsingissä deittailu tuntuu vaikealta.. Miehiin ei siis tule tutustuttua esim kaveriporukoiden kautta.
Lisäksi tuntuu, että vain ekstovertit ja kilpailunhaluiset pärjäävät deittimaailmassa. Nettideittailua en ole kokeillut vuosiin, sillä viimeksi sain vain pahan mielen siitä.Olen ihan kaunis kasvoiltani, pitkät vaaleat hiukset ja olen naisellinen, mutta vartalolta lievästi ylipainoinen. Ylipainon aion saada pois, ehkä se on minussa turn off? Olen myös todella pitkä naiseksi. Sekin ehkä vaikuttaa asiaan. Olisi kiva, jos miehestä saisi liikuntaseuraa.
N27
Kiva, että lähtisit, mutta 270 km on vähän turhan pitkä välimatka. Minua arveluttaa myös ihmisten tapaaminen tältä palstalta, mutta onhan sitä tietysti oudompiakin juttuja tullut kokeiltua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä syrjäydy. Hanki mielekäs työ jolla tulet toimeen. Naiset harvoin kiinnostuu kotona makaavasta pitkäaikaistyöttömästä, joka on köyhä.
Älä tupakoi ja ryyppää paljon. Älä lihota itseäsi alkoholilla/roskaruoasta. Naiset eivät kiinnostu miehestä joka vain pelaa ja juo kaljaa.
Opiskele ja hanki kiva työ. Urheile. Opettele kaikki kotihommat, esim ruoanlaiton taidon. Naiset haluavat tasa-arvoisen kumppanin joka osaa kotihommat ja myös hoitaa kodin siisteyttä.
Pidä talousasiasi kunnossa. Naiset eivät halua elätettävää, ja lähes kaikki naiset haluavat miehen kenen kanssa matkustella, joka pystyy esim kustantamaan omat menonsa matkustellessa.
Hanki sosiaaliset taidot. Naiset pitävät hyvistä tyypeistä, joiden kanssa keskustella ja nauraa.
Pidä itsesi ja vaatteesi puhtaana, hyvältä tuoksuvana ja siistinä. Joten aja partasi, käy päivittäin suihkussa, pese hampaasi, käy parturissa säännöllisesti. Vaihda joka päivä puhtaat vaatteet yllesi. Pukeudu siististi.
Epäsiisti ja pahalta haiseva mies ei vetoa naisiin.Jos joskus tapaat naisen esim kotonasi, siivoa ja putsaa koti sitä ennen järjestykseen ja puhtaaksi.
Monelle naiselle miehen koti kertoo itse miehestä. Jos kotisi on kuin kaatopaikka, harva nainen sinut huolii.Pukeutumisesta sen verran, että kannattaa hyödyntää ihan tavaratalojen pukeutumisneuvonta. Jos ei itse tiedä itselleen parhaiten sopivia värejä ja vaatemalleja niin antaa ammattilaisten ehdottaa. Heillä on yleensä tietoa esimerkiksi värianalyysista. Moni suomalainen mies hautaa itsensä mustiin ja harmaisiin vaatteisiinsa aivan suotta.
Haha! Mulle tulee tästä mieleen jonkun 55-vuotiaan Stockan tädin valitsema silkkihuivi kaulaan ja bleiseri -tyyli. Ehkä kuitenkin menisin sillä mustalla ja harmaalla mieluummin. Viisainta varmaan pukeutua aika samalla tavalla kuin muut samanikäiset pojat (mitä se sitten onkin, en tiedä). Onko siskoa, joka voisi katsoa tyylin kuntoon?
Ei kai nuorta kollia sellaisiin vaatteisiin pueta edes Stockalla eikä niitä vaatteita ole pakko ostaa. Kaikilla naisilla ei ole värisilmää tai tyylitajua eli siskoonkaan ei voi luottaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin nuorempana lukioikäisenä myös ujo, herkkä, kiltti, kokematon, epävarma itsestäni, en mielestäni kovin hyvännäköinen enkä todellakaan uskaltanut lähestyä naisia romanttisessa mielessä.
Lukion jälkeen kuitenkin kiinnostuin psykologiasta ja itseni kehittämisestä, joten otin itseäni niskasta kiinni ja jätin pleikkarit ja sipsit menneeseen elämääni, aloin harrastaa kilpaurheilua, luin kirjoja ihmisen käyttäytymisestä ja parinvalinnasta sekä aloin tekemään asioita, joista voin olla ylpeä. Lisäksi katsoin mm. Jordan Petersonin Youtube-videoita, jotka osoittautuivat todella hyödyllisiksi.
Nyt muutama vuosi myöhemmin itsetuntoni on parantunut, identiteettini on selkiytynyt, ja minulla on visio tulevaisuudestani. Eikä niistä naisistakaan ole enää ollut puutetta :)
Veikkaisin, että jokin tämänsuuntainen saattaisi toimia sinullakin, mutta ota huomioon, että muutokset parempaan voivat viedä vuosiakin.
M22
Jordan Petersonin mainitseminen on kyllä varma tapa karkoittaa naiset. Axeakin tehokkaampi!
Eri.
Jordan Petersonin materiaalit tukevaan selaukseen niin naisia tulee. 110% takuu tai rahat bäkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Liity kristittyjen nuorten tai nuorten aikuisten kerhoon.
Mun avaus oli vähän huono, oon siis uskovainen oikeestikkin, ja haluisin löytää ihan tyttöystävän. Toi seksistä puhuminen vaan tuli mukaan, koska se kuuluu asiaan jos kumppani löytyis. 🙂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, nuori mies❤️ Meitä yksinäisiä naisiakin on. Sinulla on vielä monta vuotta aikaa löytää kumppani.
N27
Kiitos tsempistä 😇 Tsemppiä myös sulle miehen löytämiseen, ap.
Ap vaikuttaa suloiselta :3
Vierailija kirjoitti:
Ole kiinnostunut ihmisistä, niin ihmiset ovat kiinnostuneita sinusta.
Toivottavasti tarkoitat tässä sosiaalisesti kiinnostunutta eli vanhan ajan sanoin hyvää kuuntelijaa? Nykyaikana korostetaan liikaa epäsosiaalista hölöttämistä. Siten ei synny vastavuoroista kuunteluyhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissäkäynti on yliarvostettua.
M32
En kiellä, kyllä työtönkin voi päästä parisuhteeseen, mutta joku työ, ammatti tai mielenkiinnonkohde, tai jopa intohimoinen harrastus, on kiinnostavampaa kuin "emmä mitään tahdo tehdä" asenne.
Edelleen. On olemassa sukuja joissa varjellaan neitsyt naisia eli just niitä 18-24v.
Luonnollisesti miehen odotetaan elättävän perheensä.