Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oinas työntekijänä. Täysin mahdoton tapaus!

Vierailija
11.01.2021 |

Ja ihmisestä olisi kyse... Miten näitä käsitellään ettei olisi jatkuvasti riitaa? Tuntuu siltä että ihan sama mitä teet, on sovittu niin aina löytää valitettavaa. Kyttää ihan kaikkea, rutisee, haukkuu muita ihmisiä tauotta. Kun aloitti uutena niin oli kuin aurinko, niin mukava kuin olla ja voi. Mutta aika kun kului niin täysi piruhan hän on. En periaatteessa usko horoskooppeihin mutta muiden työntekijöiden käytöstä seuranneena oinaat ovat aika hankalia miellyttää.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on oinas, eikä kyllä ikinä valita tai kyttää mitään tai ketään. Tekee aina sen, minkä on luvannut ja enemmän. Ahkera. Rokka -tyylisesti itsepäinen.

Ei kuvailullasi ole mitään tekemistä horoskoopin kanssa. Sinulle nyt on vaan sattunut aito kus*pää työkaveriksi.

Vierailija
22/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne vähän kovapäisiä. Tahtovat päteä asialla kuin asialla. Jos toinen esittää asiasta jotakin, mitä tietää, huomaa miten oinasta jollain käsittämättömällä tavalla ärsyttää se. Ei tavallaan hyväksy, että toinen voisi olla paneutunut asiaan paremmin, tietäisi asiasta enemmän tai osaisi asian paremmin kuin oinas.

Noita on sattunut työkavereiksi yllättävän paljon, joitakin merkkejä ei ikinä. Johtuneeko kesästä ja sen seurauksista keväällä... 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole horoskooppiuskovainen mutta tunnen hyvin ikäviä oinaita itsekin.

Pahin on harhainen, on itse tosi manipuloiva ja syyttää siitä nimenomaan vain muita. Riitaantuu paljon ja vika on aina vain muissa. Hirveä ihminen. Osaa toki olla lämmin naurava ja vieraanvarainen mutta sitten kilahtelee ennakoimattomasti ja on puolisoaan kohtaan sairaalloisen omistushaluinen.

Ikävä kyllä mun on oltava muutama kerta vuodessa tämän ihmisen kanssa.

Vierailija
24/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä on huomattu. Oinaat on narsisteja. T. HR-konsultti

Vierailija
25/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä hullut voivat olla työelämässä? Kaikki horoskooppeihin uskovat pitäisi laittaa pakolla johonkin terveen järjen kurssille.

Vierailija
26/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Narsku. Oinas.

Vierailija
27/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on harhainen, on itse tosi manipuloiva ja syyttää siitä nimenomaan vain muita. Riitaantuu paljon ja vika on aina vain muissa. Hirveä ihminen. Osaa toki olla lämmin naurava ja vieraanvarainen mutta sitten kilahtelee ennakoimattomasti ja on puolisoaan kohtaan sairaalloisen omistushaluinen.

Tunnen samanlaisen tapauksen, hän on tosin kauris.

Vierailija
28/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sitten taas yhden ihmisen perusteella kaikki luokitellaan samanlaisiksi?  Auta armias että ihmisen aivot kehittyis edes sadassa vuodessa vähäsen.....................

Vierailija
29/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En usko horoskooppeihin mutta oinaat ovat tällaisia." Just.

Vierailija
30/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä hullut voivat olla työelämässä? Kaikki horoskooppeihin uskovat pitäisi laittaa pakolla johonkin terveen järjen kurssille.

Noh katsos kun kaikki eivät ota tuota noin vakavasti tai tosikkona. Horoskoopeista keskustellaan vain puolitosissaan.

Vierailija
31/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on oinas ja sen kanssa on ihan turha alkaa kinasteluun. Ei myönnä ikinä että olisi väärässä. Voi jankuttaa päiväkausia jostain.

Niin on minunkin isäni, hirveä itsepäinen riitapukari. Parempi kartella riidanaiheita, koska hän ei luovuta! Minun kokemus on, että oinaille se oma itse tulee aina ensin, sitten vasta muut ihmiset.

Vierailija
32/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aikoinaan kaupassa töissä ja kaikki muut myyjät oli oinaita paitsi minä. Niiden oinaiden kanssa joko tuli hyvin toimeen tai ei tullut ollenkaan toimeen, välimuotoa ei ollut.

Vierailija
33/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikalla on vain ihmisiä. Se on hyvä lähtökohta.

Vierailija
34/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi todella läheistä ystävää, jotka on molemmat oinaita. On lempeitä, kilttejä ja huomioonottaviaisia, eivät sosiaalisesti dominoivia. Hyvin äidillisiä myös. Ja tätä ovat siis kaikille, eivät vain minulle tai lähipiirille.

Paljon kyllä tunnen muuten ilkeitä ihmisiä, mutten kyllä ole mitään logiikkaa havainnut syntymäaikaan liittyen... Voisko joku kertoa että miten se että jonkun planeetan vetovoima on hiukkasen eri asennossa miljoonien kilometrien päästä maasta syntymähetkellä, vaikuttaa vauvan persoonallisuuteen? Siis mikä se mekaniikka tarkalleen on?

Kuule, tähdet ovat niin kaukana etteivät mitenkään vaikuta. Lisäksi horoskoopit perustuvat tähtikuvioiden asemaan tähtitaivaalla 2000 vuotta sitten. Joten horoskooppimerkitkään eivät ole ne joiden pitäisi laskujen mukaan olla. Toisaalta tähtikuvioiden nimet nimet (ja niistä johdetut ominaisuudet) ovat ihmisten keksimiä ja vaihtelevat kulttuurista ja aikakaudesta toiseen.

Vierailija
35/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei horoskooppeihin kannata luottaa, mutta meidänkin työpaikalla pahin seläntakana haukkuja on oinas nainen. Arvostelee kaikkien vaatteet ja ulkonäön päivittäin, suurin osa naisista on häntä 10-20 vuotta vanhempia ja itsestäni tuntuu oikeasti pahalta ja yritän aina katkaista haukkumisen, mutta hän jatkaa sinnikkäästi. Itse hän pukeutuu värittömästi, mutta tyylikkäästi. Pahinta on kuitenkin jos hän tekee virheen, keinolla millä hyvänsä yrittää sälyttää sen muiden syyksi, siis jankuttaa punaista mustaksi tuntikaupalla... nyt ollaan etänä niin mulla on helpompaa, kun ei nähdä päivittäin.

Vierailija
36/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh katsos kun kaikki eivät ota tuota noin vakavasti tai tosikkona. Horoskoopeista keskustellaan vain puolitosissaan.

No pakkohan se on naamioida keskustelu, kun paksupäisinkin tajuaa että tervejärkiset halveksivat. "Pikkuisen leikkiä lasketaan, heh heh kun hauskaa. Tässä puhutaan asioita joihin meistä kukaan ei usko, kyllä on hyvä läppä."

Minulta kysyttiin kerran horoskooppia työhaastattelussa. Testinä vaan ja läpällä totta kai. Vitsi vitsi.

Ennen luulin tilastovirheeksi että suuri osa tanskalaisista uskoo menninkäisiin. En enää.

Vierailija
37/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pakkohan se on naamioida keskustelu, kun paksupäisinkin tajuaa että tervejärkiset halveksivat. "Pikkuisen leikkiä lasketaan, heh heh kun hauskaa. Tässä puhutaan asioita joihin meistä kukaan ei usko, kyllä on hyvä läppä."

Minulta kysyttiin kerran horoskooppia työhaastattelussa. Testinä vaan ja läpällä totta kai. Vitsi vitsi.

Ennen luulin tilastovirheeksi että suuri osa tanskalaisista uskoo menninkäisiin. En enää.

Joo, osa on näitä "en kyllä usko horoskooppeihin, mutta milloin oletkaan syntynyt? Ai että skorpioni? Tulet varmaan Seijan kanssa toimeen..."

Vierailija
38/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on linnunradan ensimmäinen merkki ja toisten pitää nyt vaan ymmärtää se ja alistua meille. Näin ovat tähdet määränneet.

Muista että oinas on kärsimätön, ärsyyntyy kun asiat eivät menekään hänen mielensä mukaan ja voi jopa ruveta aggressiiviseksi --- joten alistu kiltisti, ettei tilanne tule vaikeammaksi.

Sinua ei ole vaan luotu johtamaan.

Vierailija
39/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan menninkäisiä! Ja peikkoja ja keijuja ja vaikka mitä metsänhenkiä!

Vierailija
40/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehenä tulen oinaiden kanssa suht hyvin toimeen mutta haastavia osaavat olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi