Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oinas työntekijänä. Täysin mahdoton tapaus!

Vierailija
11.01.2021 |

Ja ihmisestä olisi kyse... Miten näitä käsitellään ettei olisi jatkuvasti riitaa? Tuntuu siltä että ihan sama mitä teet, on sovittu niin aina löytää valitettavaa. Kyttää ihan kaikkea, rutisee, haukkuu muita ihmisiä tauotta. Kun aloitti uutena niin oli kuin aurinko, niin mukava kuin olla ja voi. Mutta aika kun kului niin täysi piruhan hän on. En periaatteessa usko horoskooppeihin mutta muiden työntekijöiden käytöstä seuranneena oinaat ovat aika hankalia miellyttää.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Teuvo Oinas? Onko ärhäkkä tapaus?

Vierailija
2/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas ja kaikkea muuta kuin tuota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempia ovat ainoastaan taikauskoiset työntekijät.

Vierailija
4/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on oinas ja sen kanssa on ihan turha alkaa kinasteluun. Ei myönnä ikinä että olisi väärässä. Voi jankuttaa päiväkausia jostain.

Vierailija
5/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana voisi alkaa lopettamaan horoskooppimerkkeihin uskomisen. Olen itse "oinas", mutta valitettavasti mussa ei ole MITÄÄN oinaan piirteitä - voikun olisi, niin osaisi puolustaa itseään ja ottaa tilaa ja olla päättäväinen ja hankala! Mutta ei. 

Eli ehkä sä nyt opettelet käsittelemään tätä hankalaa ihmistä ihan ihmisenä ja unohdat ton harhaisen horoskooppitulkinnan, koska se estää sua ratkaisemasta sitä todellista ongelmaa.

Vierailija
6/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on oinas ja sen kanssa on ihan turha alkaa kinasteluun. Ei myönnä ikinä että olisi väärässä. Voi jankuttaa päiväkausia jostain.

Tunnen vastaavan kauriin. Ei ole horoskooppimerkistä kyse, kusipäitä löytyy kaikilta kuukausilta.

Vierailija
7/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on johtajaluonne ja monesti auktoriteettiongelmainen. Anna sille enemmän vastuuta äläkä kyttää tekemisiä.

Vierailija
8/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö olin just vastaamassa että eläimet on hankalia.

Vierailija
9/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on oinas. Ymmärrän sinua. Kannattaa pitää etäisyyttä tai erota. Tapaus on mahdoton, ei muutoksen mahdollisuutta, tökki sarvilla. Muutos parempaan olisi tekopyhä, eli ei totta. Jos on olemassa kilttien oinaiden lahko, joku voi kertoa siitä tällä palstalla.

Vierailija
10/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni edes tietää, että mikä on "oinas"?

Onko se eläin, esine, muoto vai mikä?

Oinas on eräänlainen vesipumppu.

Vierailija
11/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaat on helppoja käsitellä, kun tajuaa

oleellisen: imartelu uppoaa niihin kuin kuuma veitsi voihin.

Imartelemalla Oinaan saa kiipeämään vaikka

perse edellä puuhun.

Toinen keino: Anna Oinaalle tilaisuus puhua itsestään. Siinä vierähtää tuntikausia.

Muut voivat tehdä töitä sillä aikaa rauhassa.

Tai houkuttele Oinas kilpailemaan. Mikä tahansa aihe kelpaa eikä tartte olla vastustajiakaan. Oinas pullistelee omahyväisyydestä kun sen antaa voittaa.

Vierailija
12/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi todella läheistä ystävää, jotka on molemmat oinaita. On lempeitä, kilttejä ja huomioonottaviaisia, eivät sosiaalisesti dominoivia. Hyvin äidillisiä myös. Ja tätä ovat siis kaikille, eivät vain minulle tai lähipiirille.

Paljon kyllä tunnen muuten ilkeitä ihmisiä, mutten kyllä ole mitään logiikkaa havainnut syntymäaikaan liittyen... Voisko joku kertoa että miten se että jonkun planeetan vetovoima on hiukkasen eri asennossa miljoonien kilometrien päästä maasta syntymähetkellä, vaikuttaa vauvan persoonallisuuteen? Siis mikä se mekaniikka tarkalleen on?

Vierailija
13/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viimeiseksi tekisin töitä härän kanssa. Härkämäisen tehokas sluibailemaan. Palkka juoksee, minä en.

Vierailija
14/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös työpaikalla yksi oinas. En tajua, miksi on palkattu tehtäväänsä. Kakkaa on joka puolella ja puolet huonekaluista on jyrsitty pilalle.

Vierailija
15/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkailmoitusten laatiminen on varmaan helppoa kun voi laittaa hakijalta toivottaviin ominaisuuksiin vaikka vesimiehen tai kalat horoskooppimerkiksi ja karsii muut pois.

Vierailija
16/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin osui ja uppos! Ollaan kusessa Oinaan kanssa meidän työpaikalla. Hän oli myös tosi mukava aluksi. Sitten alkoi tahti muuttua. Minä, minä, minä. Hän tekee yksin kaikki päätökset kysymättä muilta, valitsee aina ensimmäisenä lomansa, uuden työpisteensä jne. Muut kattoo huuli pyöreenä, kuinka röyhkeä ihminen voi olla. Haalii itselleen töitä niin paljon kuin pystyy, muttei kuitenkaan selviydy niistä. Ensimmäisenä osoittelemassa toisten virheistä. Mielistelee härskisti esimiehiä, esittää niiden edessä kivaa mutta kun ne poistuu, alkaa helvetti. Onneks en oo joka pv sen kanssa tekemisissä nyt kun etätyö, mutta sääliks käy niitä, jotka toimistolla. Oinaat on todella pahoja eikä tämä tapaus ole ainoa, monta samanlaista kokemusta!

Vierailija
17/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, töissä olen joustava ja ahkera, aina ollut. Luonteeni nousee esiin kotioloissa ja tilanteissa, joissa voin vapaasti valita, mitä teen ja kenen kanssa vietän aikaa. Vapaa-ajan luonnekaan ei ole hankala, mutta en alistu kenenkään alamaiseksi tai teeskentele, että olisivat arvokkaampia. Luotettavuus, tasa-arvoinen ajanvietto ja virkistävät kiinnostuksen kohteet ovat tärkeitä.

Näkemysteni esiin tuomista harjoitin etenkin nuorempana. Juuri koskaan en muista muita ihmisiä haukkuneeni etenkään töissä. Onko henkilö hyvässä asemassa? Vallitseeko jonkunlainen nahistelukulttuuri?

Vierailija
18/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lue horoskooppeja esim. lehdistä tai muualta., mutta määritelmät ainakin omalle merkille osuu hyvin mulle.

Työntekijöistä en tiedä, mutta hankalimpia seurustelukumppaneita on minulle olleet juuri oinaat.

Voi toki johtua myös minun merkistäni, mutta yleiset määritelmät ovat heillä pitäneet suurinpiirtein paikkansa.

Vierailija
19/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pässi on pässi.

Vierailija
20/40 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppimerkit eivät kerro ihmisestä juuri mitään. Eihän sillekkään mitään voi, että jotkut ovat syntyneet johtajiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän