Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tästä miehestä pitäisi ajatella?

De
11.01.2021 |

Olen tavannut upean miehen, jonka kanssa koen erityistä yhteyttä. Hän ei ole kuitenkaan tehnyt elettäkään fyysisen läheisyyden suhteen, emme ole siis pussailleet, saatika seksiä harrastaneet. Olemme käyneet pitkiä keskusteluja, hän vie minua syömään, olemme käyneet museossakin. Meidän välillä selkeästi on jännitettä, hymyileviä katseita, jotka tuntuu mahan pohjassa. Tapaamme 1-2 kertaa viikossa. Minulla on jotenkin tosi turvallinen olo miehen kanssa, mutta mietin, onko tässä jotain sellaista, mitä en näe. Vai olenko vain tavannut miehen, joka haluaa kunnioittaa minua, ja antaa siis fyysisen läheisyyden odottaa?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot löytänyt kultakimpaleen. Ota asia puheeksi miehen kanssa. Tapasin joskus samanlaisen. Sängyssä oli tulinen rakastaja sitten kun sinne päästiin. Eikä ollut sielläkään kiire minnekään. Ja kokoakin oli ;)) Sopi hyvin minullekin että tutustuttiin rauhassa.

Vierailija
22/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä olet tehnyt läheisyyden ja seksin eteen?

Osaako kumpikaan teistä puhua? Sitä voisi myös kokeilla, vaikka tiedän että kuulostaakin aika villiltä idealta tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla aviomies, joka vasta miettii pettämistä. Kerää rohkeutta.

No se ei ole. Olen käynyt hänen kotonaan, ja siellä ei varmasti asu naista. Ja muutenkin tiedän miehet taustat aika hyvin

Kolmen viikon tuntemisen ja muutaman tapaamisen jälkeen en vetäisi mitään varmoja johtopäätöksiä taustojen tietämisestä, jos et satu salapoliisi olemaan. Monelle tulee pitemmänkin ajan päästä tietoon sellaista, mikä yllättää.

Vierailija
24/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia mahdollisia syitä:

-kokematon

-pieni penis

-homo

-ei pidä sua viehättävänä

Niin tai ehkä maailmassa on vielä jäljellä muutama herrasmies, jotka eivät läähätä vain istapimujen perään vaan näkevät naisen ihmisenä

Ehkä, mutta ei heitä kauaa ole, kun tässäkin ap ihmetteli, kun mitään ei miehen puolelta tapahdu.

Tai sitten kyse on juurikin siitä, kun aina varoitellaan naisia "jos joku mies vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, ole varovainen". Kun niitä herrasmieshuijareitakin on olemassa. Ja toisaalta moni (ainakin kaunis nainen) on tottunut siihen, että miehet alkaa liiankin innokkaasti kähmimään, niin hämmentäähän se kun joku mies ei teekään niin. 

Kyllä minäkin olisin sellaisesta hämmentynyt, mutta ilman muuta se olisi siitäkin huolimatta pelkkää plussaa sille miehelle mun tapauksessa.

Vierailija
25/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia mahdollisia syitä:

-kokematon

-pieni penis

-homo

Niin tai ehkä maailmassa on vielä jäljellä muutama herrasmies, jotka eivät läähätä vain istapimujen perään vaan näkevät naisen ihmisenä

Ehkä, mutta ei heitä kauaa ole, kun tässäkin ap ihmetteli, kun mitään ei miehen puolelta tapahdu.

Tai sitten kyse on juurikin siitä, kun aina varoitellaan naisia "jos joku mies vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, ole varovainen". Kun niitä herrasmieshuijareitakin on olemassa. Ja toisaalta moni (ainakin kaunis nainen) on tottunut siihen, että miehet alkaa liiankin innokkaasti kähmimään, niin hämmentäähän se kun joku mies ei teekään niin. 

Kyllä minäkin olisin sellaisesta hämmentynyt, mutta ilman muuta se olisi siitäkin huolimatta pelkkää plussaa sille miehelle mun tapauksessa.

Mutta jos tämä mies on huijari, niin mitkä ovat hänen motiivinsa? Ei ainaikaan seksi 😀

Vierailija
26/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua ärsyttää miehenä tämä nykyajan seksikeskeinen meininki. Olen törmännyt myös tähän itse, että nainen suorastaan huolestuu ellei olla heti panemassa. En ole muka kiinnostunut ja mitä kaikkea ellen pyri pöksyihin. Tätäkö se on nyt sitten? En minä vaan heti pysty, lämpeän hitaasti ja tarvitsen aikaa.

Vierailija
27/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia mahdollisia syitä:

-kokematon

-pieni penis

-homo

Tai sitten näin tuollaisen hitaan ja varovaisen miehen näkökulmasta naiset kyllästyvät, pitävät outona ja vähemmän miehenä, jos en tee tietyn ajan kuluessa aloitetta tai osoita merkkejä fyysisestä kiinnostuksesta. Kun itselle vaatii sen hieman pidemmän tutustumisen, että kehtaan edes kädestä pitää, saati muuten koskettaa niin monesti olen tullut hylätyksi, kun toimintani on ollut liian hidasta ja epävarmaa.

Vierailija
28/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi ongelmana. Päin vastoin tuollainen varovaisesti etenevä mies olisi minulle ihanteellinen, sillä olen itsekin tosi arka uusien ihmisten kanssa. Fyysiseen läheisyyteen haluan itse tehdä ensimmäisen aloitteen, sitten kun olen siihen valmis. Ja parin tapaamisen jälkeen en ole.

Vierailija
29/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuiko tämä sen jälkeen kun esittelit poikaystäväsi Jamalin ja lapsesi Tenhon, Muhammedin ja Abdin?

Tapasin deittailumiehen ollessani mieheni Jamalin kanssa kävelyttämässä kolmosiamme, joilla on kaikilla eri isä.

-ap

Vierailija
30/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies muka uskaltaa nykymetooaikana edes ehdottaa seksiä

Vierailija
31/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia fyysisiltä tarpeiltaan. Minulle halaukset yms. koskettelut on tärkeää suhteessakin. Seksi ei innosta vieraan kanssa, mutta on olennainen osa tutustumista, jos on rakastunut. Olen tavannut kaksi miestä, jotka välttelivät fyysistä kontaktia. Molemmilla oli alhainen libido ja kompleksinen suhde intiimiyteen. Pitkälläkään tutustumisella asia ei muuksi muuttunut. Toinen haaveili aseksuaalisen naisen kohtaamisesta.

Vierailija
32/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla tosissaan sinun kanssa ja ei tämän takia hötkyile. Puolisoni ei pitänyt mitään kiirettä saada minua kellistettyä kun deittailimme vaikka onkin komea, on hyvin varusteltu ja vientiä ois ollut. En itsekään halunnut heti sitoa itseäni seksisuhteeseen. Eli ole vaan hiljaa tyytyväinen.

Vierailija
33/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttis? Ei luultavasti sovi kaltaisellesi jännänaiselle.

Vierailija
34/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, et meis miehis jotka haluttas edetä hitaasti nois jutuis on aina jotaki vikaa, mut naisis jotka vaatii seksii jo kolmansilla treffeil ovat täydellisii. AP:lle jos tuo mies ei kelpaa, nii sanoo vaa, et hänel on tapana hypätä miehe sänkyy jo ekoilla treffeillä, nii tuo mies osaa väistää luodin. :)

Vierailija
35/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Jännä juttu, et meis miehis jotka haluttas edetä hitaasti nois jutuis on aina jotaki vikaa, mut naisis jotka vaatii seksii jo kolmansilla treffeil ovat täydellisii. AP:lle jos tuo mies ei kelpaa, nii sanoo vaa, et hänel on tapana hypätä miehe sänkyy jo ekoilla treffeillä, nii tuo mies osaa väistää luodin. :)

Kyllä meillä naisilla on monilla ihan sama ongelma. Oot heti viallinen, jotenkin estynyt tms. Väittäisin naisilla tämän olevan paljon yleisempi ongelma kuin miehillä. Suurin osa miehistä kyllä tykkää nopeasti etenevistä naisista ja oikein etsii sellaisia Tinderistä. 

Vierailija
36/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mua ärsyttää miehenä tämä nykyajan seksikeskeinen meininki. Olen törmännyt myös tähän itse, että nainen suorastaan huolestuu ellei olla heti panemassa. En ole muka kiinnostunut ja mitä kaikkea ellen pyri pöksyihin. Tätäkö se on nyt sitten? En minä vaan heti pysty, lämpeän hitaasti ja tarvitsen aikaa.

Sama se on monella naisella. Itse olen ikisinkku juuri siksi, että en usko löytäväni miestä joka jaksaisi odottaa seksin suhteen yhtä kauan kuin minä. Tarkoittaen ettei silti halua hoidella itseään muilla naisilla mua ootellessaan, kuten yleensä käy jos miehellä on vähänkin vientiä.

Vierailija
37/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia fyysisiltä tarpeiltaan. Minulle halaukset yms. koskettelut on tärkeää suhteessakin. Seksi ei innosta vieraan kanssa, mutta on olennainen osa tutustumista, jos on rakastunut. Olen tavannut kaksi miestä, jotka välttelivät fyysistä kontaktia. Molemmilla oli alhainen libido ja kompleksinen suhde intiimiyteen. Pitkälläkään tutustumisella asia ei muuksi muuttunut. Toinen haaveili aseksuaalisen naisen kohtaamisesta.

Niin, sitähän se on jos mies on suurimman osan elämästään vailla intiimiä suhdetta naiseen. Sitten kun viimein pääsee vanhalla iällä tapailemaan naista, niin eihän sitä enää osaa sellaisen kanssa olla niinkuin pitäisi. Minullakin sama juttu, hellä koskettelu ja suutelu oli kyllä mukavaa muttei minulla juuri seksiin ollut kauheita haluja vaikka harrastankin itsetyydytystä eli seksuaalisia tarpeita periaatteessa kuitenkin on. Ja tämä oli naiselle sitten sellainen iso nou-nou.

Vierailija
38/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt äkkiä selvittää jotenkin se vehkeen koko, ettet hukkaa aikaasi. Jos toteat riittäväksi niin otat vaan rauhassa, kyllä asiat etenee, joillakin vaan vähän hitaammin. Ehkäpä hyvää kannattaakin odottaa..

Vierailija
39/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies muka uskaltaa nykymetooaikana edes ehdottaa seksiä

Metoo ei liity mitenkään tähän tilanteeseen, lopeta uhriutuminen.

Vierailija
40/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksän kanssa oli sama juttu. Paljastui että pieni muna, jota häpeää. No seurusteltiin silti muutama vuosi.