Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tästä miehestä pitäisi ajatella?

De
11.01.2021 |

Olen tavannut upean miehen, jonka kanssa koen erityistä yhteyttä. Hän ei ole kuitenkaan tehnyt elettäkään fyysisen läheisyyden suhteen, emme ole siis pussailleet, saatika seksiä harrastaneet. Olemme käyneet pitkiä keskusteluja, hän vie minua syömään, olemme käyneet museossakin. Meidän välillä selkeästi on jännitettä, hymyileviä katseita, jotka tuntuu mahan pohjassa. Tapaamme 1-2 kertaa viikossa. Minulla on jotenkin tosi turvallinen olo miehen kanssa, mutta mietin, onko tässä jotain sellaista, mitä en näe. Vai olenko vain tavannut miehen, joka haluaa kunnioittaa minua, ja antaa siis fyysisen läheisyyden odottaa?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tätä on jatkunut?

Vierailija
2/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu kolme viikkoa. Nyt kun mietin, niin eihän se ole kovin pitkä aika kylläkään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia mahdollisia syitä:

-kokematon

-pieni penis

-homo

-ei pidä sua viehättävänä

Vierailija
4/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaan kullin suuhun ja alat imeä. Siitä se sitten etenee. Jos ei etene, niin voin kyllä tulla panemaan sua.

Vierailija
5/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijapoika?

Vierailija
6/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat vaan kullin suuhun ja alat imeä. Siitä se sitten etenee. Jos ei etene, niin voin kyllä tulla panemaan sua.

Hohhoijaa...

Vierailija
7/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies kunnioittaa sinun lisäksesi itseään?

Vierailija
8/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia mahdollisia syitä:

-kokematon

-pieni penis

-homo

Niin tai ehkä maailmassa on vielä jäljellä muutama herrasmies, jotka eivät läähätä vain istapimujen perään vaan näkevät naisen ihmisenä

Vierailija
9/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitä sille lettuas.

Vierailija
10/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies kunnioittaa sinun lisäksesi itseään?

Mulla tuli myös mieleen, että on miehiä, jotka eivät halua heti edetä.

Vierailija
11/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkö se kaikki pitää tehdä, ap on vaan joku perunasäkki jota raahaa mukanaan.

Vierailija
12/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu kolme viikkoa. Nyt kun mietin, niin eihän se ole kovin pitkä aika kylläkään. :)

Olette tapailleet 1-2 kertaa viikossa, n. kolmen viikon ajan? Eihän noita tapaamiskertoja nyt niin montaa vielä ole, että jotain pitemmän päälle pitäisi ihmetellä.

Vierailija
13/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette tapailleet 1-2 kertaa viikossa, n. kolmen viikon ajan? Eihän noita tapaamiskertoja nyt niin montaa vielä ole, että jotain pitemmän päälle pitäisi ihmetellä.

Niin, laskin juuri, että kuusi kertaa ollaan tavattu yhteensä

Vierailija
14/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se maailma muuttunut, ennen naiset antoi odottaa pussailua ja seksiä mutta nykyään niitä pitäisi heti olla jyystämässä ja mies on outo, ellei käy heti kimppuun.

Vierailija
15/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla aviomies, joka vasta miettii pettämistä. Kerää rohkeutta.

Vierailija
16/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla aviomies, joka vasta miettii pettämistä. Kerää rohkeutta.

No se ei ole. Olen käynyt hänen kotonaan, ja siellä ei varmasti asu naista. Ja muutenkin tiedän miehet taustat aika hyvin

Vierailija
17/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä sen jälkeen kun esittelit poikaystäväsi Jamalin ja lapsesi Tenhon, Muhammedin ja Abdin?

Vierailija
18/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiemmin olet hypännyt heti sänkyyn uusien tuttavuuksien kanssa, niin kokemus voi olla hämmentävä. Ole itse aloitteellinen, jos haluat.

Vierailija
19/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän haluaisin juuri tuollaisen miehen. Ei mua kiinnosta vaikka sillä olisi pieni penis, kunhan ei tarvitse kiirehtiä seksiä ja henkinen yhteys on olemassa. Mun kohdalla suhteet kaatuu aina siihen, että mies alkaa painostaa seksiin ja siinä vaiheessa ahdistun. Ole kiitollinen, kun olet löytänyt tuollaisen miehen. Tietysti aina kun joku tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, alkaa herätä epäilyksiä. Se on ihan luonnollista. Terve järki täytyy pitää mukana kaikessa. 

Vierailija
20/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia mahdollisia syitä:

-kokematon

-pieni penis

-homo

Niin tai ehkä maailmassa on vielä jäljellä muutama herrasmies, jotka eivät läähätä vain istapimujen perään vaan näkevät naisen ihmisenä

Ehkä, mutta ei heitä kauaa ole, kun tässäkin ap ihmetteli, kun mitään ei miehen puolelta tapahdu.