Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä kieltäytyi ravintolakutsusta vedoten koronaan

Vierailija
11.01.2021 |

Olisin tarjonnut 100 e lahjakortilla. Hän oli vielä itse aikaisemmin kysynyt että milloin viet mut syömään, siis vain pari kk sitten. Nyt ei kuulemma halua käydä ravintoloissa. Loukkaannuin hieman. Ei edes kiittänyt kutsusta/tarjouksesta.

En tarjoakaan sillä hänelle, vaan jollekulle muulle, joka osaa arvostaa sitä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin jo keväällä yhteydenpidon kaikkiin koronahysteerikkoihin, ei ole ollut ikävä 😊

Suosittelen samaa sinulle!

Ilmiannettu

Vierailija
22/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasella nyt ei syö juuri mitään kunnollista ravintolassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just ja sinun pillin mukaan pitäisi hypätä heti.

Olisi kannattanut olla kiitollinen tarjouksesta. Vai tuleeko niitä hänelle ovista ja ikkunoista? On varaa olla ylimielinen?

Miksi? Kai hänellä nyt on omaakin rahaa, ei tarvitse almujasi.

Jos ystävä tarjoaa, niin kai siitä pitäisi kiitollinen olla. Ja kyllä, hänellä on enemmän rahaa kuin minulla. 

Ap

Sinulla on kyllä kummallinen ajatusmaailma. 

Vierailija
24/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen kaveris pakko ole lähteä, jos ei halua. Mene jonkun muun kanssa.

Vierailija
25/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, samainen ystävä ei kuulemma lähettänyt joulukorttejakaan osaksi koronan takia. Että kai sitä koronaan voi vedota milloin missäkin asiassa... 

Ap

Se vie joiltakin enemmän voimia. Psyykkisesti rassaa.

Ei loukkaa sinua tarkoituksellisesti.

Jotenkin toivoisin, että annat hänen kokea niin kuin kokee.

Ei kai hänkään tuomitse sinua? Periaatteessa hän kyllä voisi loukkaantua, kun nyt juuri korona-aikaan kutsut... ihan kun et oikeasti hänen kanssaan haluaisi mennä vaan vain muodollisesti kysyt.

Ehkä menette sitten, kun on vapaat olot?

Vierailija
26/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, samainen ystävä ei kuulemma lähettänyt joulukorttejakaan osaksi koronan takia. Että kai sitä koronaan voi vedota milloin missäkin asiassa... 

Ap

Häh? Siis hän meinaa että korona leviää postitse? Parempi että säästyit lounashetkeltä hysteerikon kanssa!

tai sitten ei ole halunnut lähteä ostamaan kortteja ja postimerkkejä kun ihmisiä oli liikenteessä ennen joulua vaan halusi välttää isoissa ihmisjoukoissa oloa.

Vierailija
27/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin jo keväällä yhteydenpidon kaikkiin koronahysteerikkoihin, ei ole ollut ikävä 😊

Ilmiannettu

Ilmiantajilta pitäisi vetää kurkku auki.

Uuh menikö tunteisiin 😂

Vierailija
28/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille se nyt ei ole niin maatakaatavan mahtavaa, että menisi ravintolaan syömään jonkun toisen maksamaa (ei ilmeisesti edes ap:n, kun lahjakortista puhuu) ruokaa. Vaan menee silloin kun itse haluaa, haluaamaansa paikkaan. Että ei tämä nyt kauhean suuri kiitollisuuden aihe ole. 

Vierailija
29/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Häh? Siis hän meinaa että korona leviää postitse? Parempi että säästyit lounashetkeltä hysteerikon kanssa!

tai sitten ei ole halunnut lähteä ostamaan kortteja ja postimerkkejä kun ihmisiä oli liikenteessä ennen joulua vaan halusi välttää isoissa ihmisjoukoissa oloa.

Kyllä hän kaupassa käy muutenkin. Ei se korttien ja merkkien ostaminen olisi juurikaan asiaa muuttanut. En vain tajua miten tuo koronaan liittyy. Laiskuus kuulemma iski, oli toinen syy. 

Ap

Vierailija
30/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri ei käy kaupassa, töissä, joukkoliikenteessä jne. niin sitten ravintolakäynnistäkin kieltäytyminen on ihan ymmärrettävää.

Vierailija
31/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki elää normaalisti, homma leviää käsiin.

Vierailija
32/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille se nyt ei ole niin maatakaatavan mahtavaa, että menisi ravintolaan syömään jonkun toisen maksamaa (ei ilmeisesti edes ap:n, kun lahjakortista puhuu) ruokaa. Vaan menee silloin kun itse haluaa, haluaamaansa paikkaan. Että ei tämä nyt kauhean suuri kiitollisuuden aihe ole. 

No, sulla on näköjään varaa valita. 

Vierailija
33/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin on ja varmasti monella  muullakin, etenkin jos kutsun vastaanottaminen aiheuttaa sitä, että pitää nöyristellä kiitollisuudesta ja haukutaan, jos ei halua mennä. 

Vierailija
34/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käy nyt ravintoloissa lainkaan. Jos joku ystävä pyytäisi (ja tarjoaisi) en lähtisi. Katsellaan sitten, kun pandemia on hallinnassa.

Vierailija
35/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin on ja varmasti monella  muullakin, etenkin jos kutsun vastaanottaminen aiheuttaa sitä, että pitää nöyristellä kiitollisuudesta ja haukutaan, jos ei halua mennä. 

No toivottavasti tuo ylimielisyytesi kokee joskus kolauksen.

Vierailija
36/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toivottavasti tuo ylimielisyytesi kokee joskus kolauksen.

Kyllä se varmaan kokeekin, mutta en kyllä yleensä ajattele, että ystäväni hyppyyttävät minua ja olettavat, että minun on tehtävä kuten he käskevät. Ja kiitollisuus on asia, joka tulee vilpittömistä asioista, ei näitä "hyvää hyvyyttäni"-tyyppejä kohtaan. 

Vierailija
37/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden paskin provo.

Vierailija
38/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on just typerintä lähteä ravintolaan, helpommin tarttuva muoto koronasta on jalkautunut Suomeen! Nyt kun ollaan pari viikkoa (kk) kunnolla niin saadaan taas melko normaali kesä!!!! Ei tämä ole rakettitiedettä, katsokaa graafeja. Tanskassa on kuolinluvut nousseet radikaalisti ja he laittoivat kaiken kiinni. Lontoossa myös lievä paniikki. Mä en lähtis edes 1000e illalliselle nyt.

Vierailija
39/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Kolme kaveria osoittautui hysteerikoiksi. Yhdestä en tuota olisi ikinä uskonut. No ei se mitään, onneksi minulla on frendejä enemmänkin, nyt jää enemmän aikaa nähdä heitä.

Täytyypä olla onnellinen omista kavereista, kun ymmärtävät etten riskiryhmäläisenä lähde nyt ulos. 

Vierailija
40/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on just typerintä lähteä ravintolaan, helpommin tarttuva muoto koronasta on jalkautunut Suomeen! Nyt kun ollaan pari viikkoa (kk) kunnolla niin saadaan taas melko normaali kesä!!!! Ei tämä ole rakettitiedettä, katsokaa graafeja. Tanskassa on kuolinluvut nousseet radikaalisti ja he laittoivat kaiken kiinni. Lontoossa myös lievä paniikki. Mä en lähtis edes 1000e illalliselle nyt.

Kai lähtisit edesillalliselle yhdelle?