Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä kieltäytyi ravintolakutsusta vedoten koronaan

Vierailija
11.01.2021 |

Olisin tarjonnut 100 e lahjakortilla. Hän oli vielä itse aikaisemmin kysynyt että milloin viet mut syömään, siis vain pari kk sitten. Nyt ei kuulemma halua käydä ravintoloissa. Loukkaannuin hieman. Ei edes kiittänyt kutsusta/tarjouksesta.

En tarjoakaan sillä hänelle, vaan jollekulle muulle, joka osaa arvostaa sitä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on just typerintä lähteä ravintolaan, helpommin tarttuva muoto koronasta on jalkautunut Suomeen! Nyt kun ollaan pari viikkoa (kk) kunnolla niin saadaan taas melko normaali kesä!!!! Ei tämä ole rakettitiedettä, katsokaa graafeja. Tanskassa on kuolinluvut nousseet radikaalisti ja he laittoivat kaiken kiinni. Lontoossa myös lievä paniikki. Mä en lähtis edes 1000e illalliselle nyt.

Kai lähtisit edes illalliselle yhdelle?

Vierailija
42/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on just typerintä lähteä ravintolaan, helpommin tarttuva muoto koronasta on jalkautunut Suomeen! Nyt kun ollaan pari viikkoa (kk) kunnolla niin saadaan taas melko normaali kesä!!!! Ei tämä ole rakettitiedettä, katsokaa graafeja. Tanskassa on kuolinluvut nousseet radikaalisti ja he laittoivat kaiken kiinni. Lontoossa myös lievä paniikki. Mä en lähtis edes 1000e illalliselle nyt.

Suomessa on kymmenittäin paikkakuntia joissa ei ole aikoihin todettu yhtään tartuntaa, esim täällä mun asuinseudulla eli ihan hyvin mielin käyn ravintoloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, samainen ystävä ei kuulemma lähettänyt joulukorttejakaan osaksi koronan takia. Että kai sitä koronaan voi vedota milloin missäkin asiassa... 

Ap

Skippaa se idiootti. Mä voin lähteä sun kanssa syömään, voi olisipa tuollaisia ystäviä kuin sinä!

Vierailija
44/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjetöntä. Itse olen käynyt lähes joka päivä ravintolassa tai lounaalla koko viime vuoden ajan. 

Oletpa sinä rohkea ja älykäs. Tiedätkö millainen on koronaan vakavasti sairastuneen loppu? Minä tiedän kun läheiselle niin kävi. Vaimo ja lapset vilkuttivat sairaalan pihalta eristyshuoneen ikkunaa kohti, sairaalaan kun ei päässyt hyvästelemään. Henki lähti hitaasti tukehtumalla.

Vierailija
45/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia?

Vierailija
46/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki elää normaalisti, homma leviää käsiin.

Just näin!  Tässä ei pohjimmiltaan ole lainkaan kyse siitä, kenellä on varaa mihinkin ja kuka ehkä ylenkatsoo jonkun toisen kutsua, vaan siitä, että kieltäytyjä pitää varovaisen linjansa koskien koronaa.  Pisteet hänelle!

Vierailija
47/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi vaikka maksettaisi.

Vierailija
48/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sinä olisit etuoikeutettu 

a) levittämään virusta

b) määräämään kaveriasi?

Vierailija
49/50 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin jo keväällä yhteydenpidon kaikkiin koronahysteerikkoihin, ei ole ollut ikävä 😊

Suosittelen samaa sinulle!

Ilmiannettu

Mut kiitti kun lainasit viestiä, nyt se EDELLEEN näkyy täällä :) Pösilö.

Vierailija
50/50 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi