Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan perua lääkäriajan, voinko sanoa syyksi että korona pelottaa

Vierailija
11.01.2021 |

Ei siis sinänsä ole syytä pelätä että sen sieltä lääkäristä saisin, mutta en kyllä halua nyt mennäkään. Kiireetön aika.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sanoa syytä? Sanot, että nyt et pääse ja palaat asiaan myöhemmin.

Vierailija
2/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko parempi vaan sanoa, että tli este tms. Voinko suoraan sanoa etten halua ennen kesää tai syksyä uutta aikaa. Ne laittavat kuitenkin noin kuukauden päähän uuden (sitten perun taas sen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko sanoa syytä? Sanot, että nyt et pääse ja palaat asiaan myöhemmin.

siellä ei ole jonoa, ne laittavat uuden ajan jos sanoo näin....ja korona-ajalle tulee sekin aika.

Vierailija
4/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen riskiryhmäläisenä perunut yhden ajan koronan vuoksi ja jouduin sitten päivystyksessä toisen lääkärin kuulusteluun aiheesta. Sanoin hänelle, ettei minulla ole mitään hätää päästä perumalleni lääkärille. Saan ihan identtiset labratulokset jo perussairauttani hoitavalta lääkäriltä.

Omituisesti jäänyt tuo vuosittainen lääkärikäynti rutiiniksi koska olin 10 vuotta sitten sairaampi kuin nyt ja jouduin käymään erikoislääkärillä.

Vierailija
5/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanon etten pääse nyt ja että otan itse yhteyttä uuden ajan suhteen ?

ap

Vierailija
6/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko parempi vaan sanoa, että tli este tms. Voinko suoraan sanoa etten halua ennen kesää tai syksyä uutta aikaa. Ne laittavat kuitenkin noin kuukauden päähän uuden (sitten perun taas sen).

Miksi ne laittaa uuden ajan? Onko yksityinen vai julkinen? Onko sinulla joku sairaus, jota pitää seurata, vai miksi sinulle niitä lääkäriaikoja noin tyrkytetään?

Tyttäreni on yrittänyt saada lääkäriaikaa ties kuinka kauan. Jos soittaa alkuviikosta, käsketään soittaa loppuviikosta uudestaan. Jos soittaa loppuviikosta, käsketään soittaa alkuviikosta uudestaan. Mihinkään jonoon ei edes pääse, eikä aikoja lähetellä.

Vierailija
7/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ihan terve olen, mutta on pientä kulumaa. Yksi työterveyslääkäri innostui....

Vierailija
8/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä haluavat tutkia ja jotain tähystystä olisi sitten kai. Asia ei ole minua koskaan mitenkään vaivannut.

ap

Vierailija
9/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis sinänsä ole syytä pelätä että sen sieltä lääkäristä saisin, mutta en kyllä halua nyt mennäkään. Kiireetön aika.

Kari Suomalaisella oli aikoinaan piirros, jossa isäntä oli lääkärin vastaanotolla ja kertoi seuraavaa:

"Eukko lähetti perumaan sen vastaanottoajan. Se ei nyt pääse kun on kipeänä."

Että semmoisia vastaanottoaikoja.

Vierailija
10/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voit.

Mun piti mennä verikokeisiin syksyllä mutta halusin siirtää myöhemmäksi tälle keväälle, sanoin että en halua nyt tulla koronatilanteen takia, laittakaa mulle uus lähete.

Kyseessä kilpirauhastestit, joiden tiedän jo muutenkin olevan ihan normaalit.

Jos ei oo mitään kiireellistä asiaa terveyskeskukseen/sairaalaan, niin mitä turhia sinne mennä altistumaan.

Vierailija
11/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä haluavat tutkia ja jotain tähystystä olisi sitten kai. Asia ei ole minua koskaan mitenkään vaivannut.

ap

Ei kukaan voi sua lääkäriin pakottaa. Ihminen saa vaikka kuolla sairauteensa jos haluaa.

Vierailija
12/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-10353375

tähystykset voivat olla turhiakin

Vierailija
13/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, ap, että sinä olet se henkilö joka päättää meneekö lääkärille vai ei.

Ei sinua kukaan sinne pakota, ellet halua. Voit ihan hyvin sanoa ettet tule.

Vierailija
14/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, perun ajan ja sanon että palaan asiaan myöhemmin!

ap

Vierailija
15/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano syyks et panettaa :D