Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haiseeko teistäkin suurin osa muista ihmisistä pahalta?

Vierailija
11.01.2021 |

Esim. kaikki läheiset kaverini ja tuttavani sekä lapsuuden perheeni paria kaveria lukuunottamatta haisevat mielestäni aina jotenkin ällötävältä. Joillakin haisee henki, mutta toisilla ei haise henki vaan ominaishaju ei ilmeisesti miellytä (vai peseytyvätkö sitten huonosti). Olen miettinyt, että haisenkohan itsekin ihan kamalalta, vaikka käyn kaksi kertaa päivässä suihkussa ja pidän hygieniastani muutenkin hyvää huolta, vai onko minulla vain tarkka hajuaisti. Ominaishajuani peitän lisäksi miedolla hajuvedellä, joka tietysti saattaa joidenkin mielestä olla huono sekin. Mutta miten on, haiseeko lähes kaikki ihmiset teistäkin pahalta?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset haisevat kakalta! Ei tarvitse edes olla lähellä, voi olla vaikka 100 metrin päässä ja haistan heidät!

Vierailija
62/69 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks oppilas oli maalaistalosta ja haisi niin navetalle aina kun tuli Bachia soittamaan tunnille. Ope oli yrjö kurkussa.

Ottiko ope poskeen kesken soittotunnin, näkikö lapset tämän???

Ottiko Yrjön väkisin??

Kamalaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ap sinun oma perä, joka haisee. Kokeile vaikka, haista sormeasi, huomaatko?

Vierailija
64/69 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee melkein huono olo tietyn huuhteluaineen hajusta. Tunnistan kaukaa, jos joku käyttää sitä. On varmaan olevinaan vanilja mutta haisee sille kuin joku olis pieraissut oikein kunnon munapierun ja yrittäisi peitellä sitä vaniljatuoksulla. Aivan kauhea haju.

Vierailija
65/69 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kannattaa käydä tutkimassa oma nenä, nielu ja hampaat. Sulla voi itsellä muhia siellä tulehdus, jonka haistat mutta et oivalla sen tulevan siitä. Eräs tuttava oli ihmetellyt aivan samoin pahoja hajuja ja paljastui, että hänellä oli nenässä jonkinlainen tulehtunut paise mistä se haju olikin peräisin. Eikä mitään muuta oiretta ollut.

Ilmiön nimi on ”hajunenä”. Mutta en usko että ap on hajunenä vaan aistiherkkä. Minäkin olen ja haistan esim juuri kuukautiset ja ovulaationkin työkavereilta...

Kuukautiset ymmärrän, mutta miltä ihmeeltä ovulaatio haisee..?

Kiimalta.

Lepakko haistaa sen.

Miltä kiima haisee?oletko lesbo?

No kiima haisee kiimalta. Haistan sen itseltäni sekä muilta.

Vierailija
66/69 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla migreenitaipumusta? Se liittyy hajuihin reagoimiseen. Naisilla on parempi hajuaisti kuin miehillä ihan lajimme hengissä säilymisen vuoksi. Proput nielussa ja valkosipulin haju ovat lähellä toisiaan eli kamalan hajuisia. Jotkut sinkkumiehet eivät osaa pestä pyykkiä oikein tai pestä itse pyykkikonetta välillä tyhjänä. Vaatteet haisevat lialle, vaikka ne olisivat juuri pestyt.

Vierailija
67/69 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kamala on myös se pesemättömien hiusten talin haju, niin itsellä kuin muillakin. Enkä tarkoita nyt edes mitään liimaletin näköistä, vaan jopa ns. suht puhtaalta näyttävät hiukset voi haista. Turvaväli auttaa onneksi tähän hieman kauppareissulla.

Joo ihan hirveä haju. Ja jotkut haisuletit vielä oikein mainostavat, kuinka harvoin pesevätkään hiuksiaan.

Koska "se on haitaksi hiuspohjalle ja rasvoittuminen vähenee, kun harventaa pesuja". Right...

Se on totta, eikä tule vettä tai shampootakaan tuhlatuksi.

Vierailija
68/69 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttavassa työtoiminnassa olen haistanut pahimman hajuiset ihmiset.

Pesemättömiä hiuksia eli ällöttävän likaisen päänahan haju, haisevia jalkoja, likaisten vaatteiden hajuja ym.

Kamalin oli kehopositiivinen lyllerö joka haisi pesemättömältä alapäältä muutaman metrin päähän.

Vierailija
69/69 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kamala on myös se pesemättömien hiusten talin haju, niin itsellä kuin muillakin. Enkä tarkoita nyt edes mitään liimaletin näköistä, vaan jopa ns. suht puhtaalta näyttävät hiukset voi haista. Turvaväli auttaa onneksi tähän hieman kauppareissulla.

Joo ihan hirveä haju. Ja jotkut haisuletit vielä oikein mainostavat, kuinka harvoin pesevätkään hiuksiaan.

Koska "se on haitaksi hiuspohjalle ja rasvoittuminen vähenee, kun harventaa pesuja". Right...

Nuorempana olin sitä mieltä, että hiuksista ei saa pois hajua tavallisten kauppojen sampoilla ja pesuaineilla. Kävin yhdessä tietyssä kaupassa ostamassa usein yhtä tiettyä ulkomaista sampoota, koska se vei hajun pois. Sitten kyllästyin ja ajattelin, että tavallisten pesuaineiden on pakko kelvata.