Miehesi tulot kuukaudessa?
Kommentit (34)
Ukon tulotkin vaihtelee riippuen kuin paljon on töitä tarjolla.
Aiemmassa gallupissa ei tullut mitään selityksiä vaan meni sormi suuhun kun häntä valaistiin että tuon verran rahaa tekee Suomessa vain Jorma Ollilla.
Kaikkien miehet tosi huipputuloisia.
t. se köyhän vaimo (1900 kuussa)
Eipä tunnu olevan kummoinenkaan palkka, kun kattelee muiden vastauksia.
Pärjäisimme huomattavasti pienemmälläkin palkalla - jos sen vastapainoksi miehellä olisi kevyempi, vähemmän sitova työ, joka antaisi mahdollisuuden viettää enemmän vapaa-aikaa.
Eiks tääl palstaile, kuin joittenkin kihojen kotirouvat?
Kultani peruspalkka 2 800¿ ja olen pitänyt sitä tosi paljona..
mitä teidän miehet tekee työkseen jos tienaa noin hyvin??
meillä tienataan kuukaudessa 1200 ¿ ja siinä verot pois niin käteen jää sde 1000 ¿ kuukaudessa =/
Omat tulot onkin sitten kymmenesosa tuosta :)
ja kyllä tätä varten on opiskeltukin. Moni ehtii tienata ammattikoulun jälkeen 6-8 vuotta ennen kuin akateeminen pääsee leivän syrjään kiinni.
4000euroa kiitos..lähden opiskelemaan alaa ;)
että kun ei ole mitään koulutusta tai kokemusta työelämästä, on vaikea keksiä miehelle ammattia. " Konsultti" ei varmaanakaan ole tuttu termi ja ehkä " johtaja" on vähän turhan ympäripyöreä.
Olen kyllä iloinen tästä Stellan jutusta, tulee ihan oma lapsuus mieleen. Munkin haave oli asuntoauto mutta reissattiin aina vaan teltan kanssa.
Musta on hienoa, että Stella muistaa aina asuntonsa koon, lasten lukumäärän jne. Itse varmasti töppäilisin useammin.
Kiinteät tulot yli kolkyt donaa kuukaudessa ja silti jaksaa mainita lisätienestit huutonetistä ja kirpparilta...=D
Meillä mies IT-alalla ja tienaa (ihan aikuisten oikeesti) n. 4000 euroa kk, joskus lähemmäs 5000. Tavoitteenaan on päästä kuuteen tonniin parin vuoden sisään urakehityksen myötä. Eikä ukko ole edes valmistunut vielä (tuskin koskaan valmistuukaan kun hommia on jo tehnyt aikamoisella cv:llä kymmenisen vuotta)...Mä olen ihan tarpeeksi tyytyväinen miehen tällaisiin tuloihin (mielestäni ihan hyvät tulot) ja hyvä että tienaa; itse olen nimittäin opiskelija ja tulot aika pyöreä nolla. Jotain muutaman satasen verran saan tukia kuukaudessa ja keikkatöitä teen parin sadan edestä kk ihan työkokemuksen vuoksi. Parin vuoden sisällä tosin (optimistisesti) näen myös itseni akateemisessa ammatissa, kk palkka n.2500. Siihen asti elellään ihan mukavasti miehen palkalla HELSINGISSÄ...Sen jälkeen ehkä vielä mukavammin.
stella80:
Miehen kuukausitulot nettona jotain 24000e + vaihtelevat ekstrat duunista + ns kuukausirahaa hänen vanhemmiltaan vaihtelevasti.
Koska kannatan tasa-arvoa. Niin omat tuloni on nettona n. 6200e + ekstraa pienistä duuneista silloin tällöin + ns. viikkorahaa mutsilta vaihtelevasti.
Lisäksi ekstraa esim kirppiksen/ebayn/huutiksen myynneistä :)
Olis pitän ottaa kaikki talteen nii sais niistä kyhättyä hyvän komediasarjan:)