Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helposti puolisoni pettää

Pete
11.01.2021 |

Olen suhteessa itseäni paljon nuoremman naisen kanssa. Pelkään etten pysty tyydyttämään häntä riittävästi. Kuinka helposti hän hairahtaa uuteen varsinkin kun sellaiseen on ollut taipumusta aiemmin? Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdit, että saa seksiä ja siis tosi hyvää seksiä ja tarpeeksi. Tarkottaa siis oikeasti huikeita orgasmeja, ei mitään jyystöjä.

Silloin ei tarvii minnekkään mennä, siis vieraisiin, noin yleensä.

Vierailija
2/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut tapana hairahtua, niin et voi voittaa. Miksi sulla olisi velvollisuus miettiä joka päivä sitä että riitätkö tai että hän saa "huikeita orgasmeja". Entä sun omat tarpeet, mukaan lukien tarve voida luottaa kumppaniin niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina. Haluatko oikeasti tuollaista suhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: sun pitäisi kasvattaa pallit.

Vierailija
4/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi avointa suhdetta, eli annat vapauden harrastaa seksiä muiden kanssa. Silloin on reilu peli ja mitään ei tarvitse salata kun ollaan luvan kanssa liikkeellä. Siitä voi seurata myös se että vieraissa käynti ei edes kiinnosta koska se on luvallista.

Vierailija
5/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen lämpimästi avointa suhdetta, eli annat vapauden harrastaa seksiä muiden kanssa. Silloin on reilu peli ja mitään ei tarvitse salata kun ollaan luvan kanssa liikkeellä. Siitä voi seurata myös se että vieraissa käynti ei edes kiinnosta koska se on luvallista.

Mutta vain ja ainoastaan jos tämä on sinulle 100% ok kaikin puolin. Jos nainen ei ole sitoutuvaa tyyppiä ja ap saa koko ajan pelätä tulevansa petetyksi, niin eipä tuolla suhteella ole tulevaisuutta. Jos ei ole luottamusta ja molemminpuoleista kunnioitusta, niin ei ole perusteita millekään kestävälle. 

Vierailija
6/11 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti toiseen on vaan luotettava, jos kerran suhteessa on.

Varmaan kannattaa kysyä häneltä itseltään, miksi hän on pettänyt. Usein siihen liittyy ongelmia suhteessa jotka ratkaistaan pitämällä puheyhteys kunnossa. Jos hän vaan on "hairahtuvaa tyyppiä" niin tuskin voit estää sitä mitenkään. Mieti kuinka paha asia se sinulle on. Olisiko joku "puoliavoin suhde" ok, jossa et suuttuisi jos hän joskus hairahtuu kunhan kertoo sulle niin että sun ei tarvitse koko ajan miettiä asiaa.

Vierailija
7/11 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee naimisiin, niin syrjähyppelykset loppuvat. Itsellänikin oli tuollainen nainen, mutta kakki muuttui avioliiton myötä. Nykyisin hän on hyvä vaimo. Meillä on seksiäkin vähintään pari kertaa kuussa.

Vierailija
8/11 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun pettää niin aina pettää. Kokemusta on!

M45

Vierailija
9/11 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menee naimisiin, niin syrjähyppelykset loppuvat. Itsellänikin oli tuollainen nainen, mutta kakki muuttui avioliiton myötä. Nykyisin hän on hyvä vaimo. Meillä on seksiäkin vähintään pari kertaa kuussa.

Jokin tutkimus kertoi naisen halukkuuksia sen verran, että nainen tarvii seksiä 12 kert/kk-kierrossa. Taitaa hyvävaimo pettää jonnin verran ... 10 kert.

Vierailija
10/11 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45

Olen nainen, aviossa. Ilmiönä pettäminen on vähän kontroversiaali. Etenkin, jos puolisoiden luontaiset seksihalut menevät selkeästi epätasapainossa. Joko sitä 'pettää' puolisoaan, jollei tämä halua/pysty avoimesti hyväksymään toisen puolison tarpeiden tyydyttämistä muualla tai sitten sitä pettää omaa luontoaan ja opettelee vaientamaan omat luontaiset tarpeensa toisen mieliksi. Kumpikaan ei kai ole parisuhteelle hyväksi, ainakaan pitemmällä tähtäimellä.

Seksi / seksuaalisuus on luontainen, yksilöllinenkin asia ja jokaisella siinä omat tarpeensa, olemme onnistuneet luomaan keinotekoiset moraalisäännöt perustuen johonkin. Kukaan ei taida edes muistaa mihin sellainen pakonomainen, vain yhteen ihmiseen lukittautuminen perustuu tai miksi se olisi niin kamalan paha asia nauttia seksistä yhdessä samoin tuntevan ihmisen kanssa. Ei ainakaan luontaisiin tarpeiden tyydyttämiseen - vs vaikkapa bordellit, joita kuitenkin on ollut iät ja ajat. Eikä niissä sinkut pörrännyt ennenkään. 

Rakkaus ja seksi eivät ole sama asia, jos olisi niin masturbointikin olisi väärin toista kohtaan. Eikä todellakaan ole.

Minä suhteessamme olen selkeästi se halukkaampi ja olemme tästä avoimesti keskustelleet mieheni kanssa. Hänelle on ok, että nautin seksuaalisuuteni villimmästä puolesta välillä muuallakin. Muuten meillä on kuitenkin lämmin ja toisiamme kunnioittava, rakastava suhde.

Vierailija
11/11 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Olen nainen, aviossa. Ilmiönä pettäminen on vähän kontroversiaali. Etenkin, jos puolisoiden luontaiset seksihalut menevät selkeästi epätasapainossa. Joko sitä 'pettää' puolisoaan, jollei tämä halua/pysty avoimesti hyväksymään toisen puolison tarpeiden tyydyttämistä muualla tai sitten sitä pettää omaa luontoaan ja opettelee vaientamaan omat luontaiset tarpeensa toisen mieliksi. Kumpikaan ei kai ole parisuhteelle hyväksi, ainakaan pitemmällä tähtäimellä.

Seksi / seksuaalisuus on luontainen, yksilöllinenkin asia ja jokaisella siinä omat tarpeensa, olemme onnistuneet luomaan keinotekoiset moraalisäännöt perustuen johonkin. Kukaan ei taida edes muistaa mihin sellainen pakonomainen, vain yhteen ihmiseen lukittautuminen perustuu tai miksi se olisi niin kamalan paha asia nauttia seksistä yhdessä samoin tuntevan ihmisen kanssa. Ei ainakaan luontaisiin tarpeiden tyydyttämiseen - vs vaikkapa bordellit, joita kuitenkin on ollut iät ja ajat. Eikä niissä sinkut pörrännyt ennenkään. 

Rakkaus ja seksi eivät ole sama asia, jos olisi niin masturbointikin olisi väärin toista kohtaan. Eikä todellakaan ole.

Minä suhteessamme olen selkeästi se halukkaampi ja olemme tästä avoimesti keskustelleet mieheni kanssa. Hänelle on ok, että nautin seksuaalisuuteni villimmästä puolesta välillä muuallakin. Muuten meillä on kuitenkin lämmin ja toisiamme kunnioittava, rakastava suhde.

No meillä kaikilla ei ole tarvetta jakaa itseämme kaikille. Itse esim. En voisi kuvitellakkaan että haluaisin seksiä jonkun ns. Ulkopuolisen kanssa. Mutta ei se tarkoita että minut olisi ns. Pakotettu johonkin muottiin yhteikunnan pakosta vaan ei vaan kiinnosta. Ja minulle se rakkaus ja seksi kulkevat aika käsi kädessä. En ole ikinä harrastanut yhdenillan juttuja koska eivät ole minun juttu. Se on hyvä jos asia teille ok noin. Usein vain käy niin että esitetään toiselle että näin on hyvä ja silti käydään pettämässä toisen seläntakana. Se jos mikä on perseestä ja väärin. Pitäisi etsiä itselleen sopiva puoliso kaikin puolin. Meitä kun on moneen. Mitä tulee ap:n kysymykseen. Minun nykyinen kumppani ja aviomieheni on minua 10.vuotta vanhempi. Mutta ei ole tarvetta ollut pettää. Tosin, taidan olla nyky muodin mukaan aika outolintu kun ajattelen asioista ja seksistä näin.

N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme