Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aidosti kyllästynyt tähän amerikkalaisen kulttuurin tuputtamiseen :(

Vierailija
11.01.2021 |

Suomenkieliset uutiset puolet ovat jotain mikä liittyy Jenkkeihin, samoin kaikki ruokavaliosuositukset ja miten pitää syödä. Ruutu tarjonta on hyvin amerikkalainen ja nyt YLE on myös mennyt tähän samaan.

Olisi välillä niin raikasta nähdä ja kuulla miten muualla eletään ja mitä muualla tehdään. Kyllästyttää ja inhottaa tämä amerikkalainen elämäntapa mitä Suomessa kovasti harjoitellaan.

Syödään avokado, granolaa, harrastetaan paljon, pukeutuminen, seurataan mitä ne siellä tekee.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. Henkilökohtaisessa elämässä asiaan on kuitenkin helppo ratkaisu: lopeta kaiken amerikkalaisen kulttuurin seuraaminen omassa elämässäsi. Aloituksestasi unohdit kokonaan musiikin, mikä on myös nykyään lähes pääosin englanninkielistä. Olen itse alkanut suosimaan esimerkiksi musiikissa eurooppalaisia artisteja. Senkus kirjoitat vaikka spotifyihin tai youtubeen "french hits" tai mitä vaan, niin säästyt angloamerikkalaiselta purkkapoppi-hötöltä. Samoin voi suosia eurooppalaisia ja kotimaisia elokuvia, sekä lopettaa kaikkien amerikkalaisten huuhaa-pyhien, kuten Halloweenin vieton. 

Ihanaa että joku fiksu ja asiallinen jaksoi vastata tähän <3 olet aivan oikeassa!!

Vierailija
22/25 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa on paljon upeaa korkeakulttuuria mistä ollaan valmiita luopumaan surrealistisen helposti. Mieletön valikoima taidetta, musiikkia ja elokuvia, mistä suurin osa suomalaisista ei tiedä mitään. Seurataan vain töllöstä juuri sitä aivotonta jenkkihöttöä ja amerikkalaisia uutismedioita, juhlitaan Halloweenia (noloa) eikä kuunnella mitään muuta, kuin amerikkalaisen musiikkiteollisuuden tuottamaa englanninkielistä poppia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen kulttuuri on jo niin vahvasti osa länsimaalaista kulttuuria, että sitä on mahdoton erottaa siitä edes mitenkään enää mitenkään kovin helposti. Länsimainen kulttuuri yleisesti on monipuolinen ja progressiivinen, eli vaikutusta tapahtuu myös siis sinne päin.

Vierailija
24/25 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopassa on paljon upeaa korkeakulttuuria mistä ollaan valmiita luopumaan surrealistisen helposti. Mieletön valikoima taidetta, musiikkia ja elokuvia, mistä suurin osa suomalaisista ei tiedä mitään. Seurataan vain töllöstä juuri sitä aivotonta jenkkihöttöä ja amerikkalaisia uutismedioita, juhlitaan Halloweenia (noloa) eikä kuunnella mitään muuta, kuin amerikkalaisen musiikkiteollisuuden tuottamaa englanninkielistä poppia. 

Se onkin juurikin niin! Smoothien ja muovin takia ollaan valmiita heittää hukkaan 4000 vuotta vanha europpalaista historiaa ja kulttuuria :(

Onneks esim. etelä europassa ovat kriittisiä, toisin kun täällä meillä missä niellään kaikkea roskaa mitä tulee jenkkeistä.

Vierailija
25/25 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunnen kuuluvani enemmän Eurooppaan ja haluaisin kuulla enemmän muiden Euroopan maiden ja ihmisten touhuista ja asioista. Mua ei edes kiinnosta jenkit yhtään!

Nykyään skippaan lähes kaikki jenkkiuutiset aina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän