Missä on lääkäreiden etikka?
Hyvin usein vastaanotolla oireet sivuutetaan ja vähätellään muutenkin.. Eettinen puoli on unohtunut
Kommentit (8)
Mun tuntemilla lääkäreillä etikkaa on yleensä keittiössä. Joku taitaa säilyttää myös kodinhoitohuoneessa etikkapulloa.
Varmaan suolan ja pippurin vieressä heilläkin. Etiikka tietysti jossakin muualla.
Toivoisin sen olevan niin matala että saisin yhden komean lääkärin patukkaa oikein kunnolla. Pelkäänpä vaan että opinnoissa on painotettu tätä pidättäytymistä vaikka molemmat osapuolet flirttaavat toisilleen. :(
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin sen olevan niin matala että saisin yhden komean lääkärin patukkaa oikein kunnolla. Pelkäänpä vaan että opinnoissa on painotettu tätä pidättäytymistä vaikka molemmat osapuolet flirttaavat toisilleen. :(
Minä voin myydä sinulle etikkaa matalassa pullossa, voit viedä sen lahjaksi sille lääkärille, jos se auttaisi.
Se riippuu vain siitä millä tavalla esität asiasi. Jos vähääkään puhut niin että tiedät jo itse mikä sua vaivaa niin ei varmasti lääkäri anna sulle yhtään mitään. Pitää esittää tyhmää ja tietämätöntä niin että lääkäri voi itse keksiä mikä vaivaa.
Tämän täytyy olla sen kirjoittajan aloitus, joka vähän aikaa sitten kertoi täällä käyttävänsä etiikkaa huuhteluaineena.
https://areena.yle.fi/1-50654859