Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon henkilö unessa

Vierailija
10.01.2021 |

Näin viime yönä unta, jossa oli osallisena tuntematon henkilö, jota en ole koskaan oikeassa elämässä tavannut. Unessa olin menossa ystäväni kanssa kauppaan. Kauppa oli todella eri näköinen kuin muut kaupat täällä, esim. Prisma & Citymarket. Kaupassa tapasin suunnilleen nelikymppisen vaaleahiuksisen naisen, johon huomioni kiinnittyi heti. Kehuin häntä ystävälleni, johon ystäväni vastasi, että kyseinen nainen on hänen tätinsä ja kertoi myös nimen. Oikeassa elämässä ystävälläni ei ole sen nimistä tai näköistä tätiä. Omassa elämässäni yksi tuttuni muistuttaa unen naista, mutta hän ei kuitenkaan ollut se nainen, koska heillä oli eri nimet ja huomattavan paljon erilaisia kasvojenpiirteitä jne. Nainen tuli juttelemaan minulle ja kysyi, että haluanko tulla käymään hänen luonaan kun seuraavaksi olen kaupungissa. Vastasin myöntävästi ja halattiin. Silloin heräsin.

Unissani on yleisesti ottaen paljon ihmisiä, joita en ole nähnyt enkä tunne oikeassa elämässä. Joskus se on ahdistanut, mutta olen vaan antanut olla, koska ne ovat vaan unia ja mielikuvituksen tuotetta :) Uni jäi kuitenkaan vaivaamaan, sillä en tunne ketään unen naisen nimistä ihmistä eikä ystävälläni ole sen nimistä tätiä. Unessa oli jotenkin outo ja paha fiilis ja koin jonkun verran olevani vaarassa. Osaisiko joku kertoa mitä uni voisi tarkoittaa? Vaikka osaan tulkita unia suhteellisen hyvin, tätä en pysty tulkitsemaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tapaat vielä hänet, omalla kohdalla on näitä enneunia ollut.

Vierailija
2/2 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu että ihminen näkee unessa vain jo elämässään nähtyjä ihmisiä ja kasvoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi