JANNE TULKKI lopettaa laulamisen
Tietääkö joku tarkemmin, mitä Jannelle oikeasti kuuluu? Keskittyy lehtitietojen mukaan jatkossa hierontahommiin, mutta mahtaako noita hommia riittää pienellä paikkakunnalla? Eikös hänellä ole avovaimonsa kanssa yhteinen yritys?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Pääsee Jannekin etsimään oikeita töitä.
Eikös se Tulkki ole tehnyt aika paljonkin vuosien saatossa oikeita töitä? Ajanut rekkaakin, ja hierojan hommia tehnyt jo useamman vuoden..
Onneksi Janne perui puheensa laulamisen lopettamisesta! Olisi mennyt hyvä ääni ihan hukkaan jossain kotiseutunsa perukoilla.
Onko Tulkki avoliitossa nykyisin? Siis sen Annan jälkeen.
Aloitti uudellen vuosien jälkeen, mutta keikat ei vetäneet enää ihmisiä kesällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Tulkki ole kyllä koskaan mikään takarivin laulaja ollut. Todella hyvä ääni ja hyvä esiintyjä. Mutta totta tuo, että tämä korona-aika on vienyt ja vie monelta viihdealan ammattilaiseltakin työt pitkäksi aikaa lähes kokonaan.
Ihan hirvee nasaali ja huono tulkitsija. Ei jatkoon.
Hyvä että sinä olet fiksu 🙈
Minun puolesta saa lopettaa laulamisen. Nimen olen kuullut, mutta jos kysytään, täytyy vastata, etten tiedä hänen kappaleitten nimiä, en yhtään. Samantekevä.
BMW kirjoitti:
Aloitti uudellen vuosien jälkeen, mutta keikat ei vetäneet enää ihmisiä kesällä
Minä olen kyllä saanut ihan päinvastaisen käsityksen, eli ihan kivasti on porukkaa ollut keikoilla. Totta kai yleisön määrä vaihtelee kaiketi kaikilla artisteilla paikasta riippuen, mutta siis keskimäärin.
Pääsee Jannekin etsimään oikeita töitä.