Juonko muka liikaa?
Perjantaina menee yleensä 6-8 isoa lonkeroa, lauantaina pönttö viiniä päivän mittaan ja sunnuntaina korjaan ihan maksimissaan kahdella isolla tölkillä jotain. Muuten viikolla ei yhtään mitään. Puolison mielestä mulla on ongelma. Työt tulee siis hoidettua.
Kommentit (34)
Jaa, jotkut spurgut sanoo hoitavansa työt vaikka jää hoitamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos tuo pönttö on? Ei ilmeisesti 0,75 l. Tarkoittaako että pönttö aukeaa jo puoliltapäivin?
Eiköhän pöntöllä tarkoiteta isoa hanapakkausta.
Eikös nuo hanapakkaukset yleensä ole 3l?
No oikeeasti toi määrä on aika perus todella monelle miehelle. Naiselle toki aika tuhti. Mutta tällä palstalla pelkkä saunakalja on liikaa, jos kyseessä on iso tölkki.
Monelle tuo on päiväannos, ja jonkin sortin ongelma. Täytyyhän sitä työviikon vitutusta jotenkin keventää vapaalla.
Tuo on ihan liikaa. Minä join aikoinaan yhtä paljon. Tulin järkiini ja lopetin.
Aika vähältä kuulostaa. Itse juon viikon aikana 4-5*0,7l viinapullot viikon aikana. Hoidan työni (vaativa asiantuntija työ), lasten huollon, talon huollot yms... Juon enemmän kuin sinä, mutta en pidä itseäni alkoholistina. Jos joku asia alkaisi lipsumaan velvollisuuksissani juomisen takia, enkä voisi muutta juomatapojani, niin silloin pitäisin.
Vedän suunnilleen samoja määriä ja kyllä mä itseäni aika deekuna pidän ja varmasti normaalille ihmiselle olisi ongelma jos kumppani vetää tuommoisia määriä. Vähemmästäkin tulee sanomista ja ihan syystä.
Oletko miettinyt että tuo aika joka sulta menee juomiseen tarkoittaa sitä, että et ole käytettävissä? Entä jos kumppanille tulee joku hätä ja sua tarvittais? Ei varmasti kävisi jos on vielä lapsia kuvioissa. Miksi kukaan haluaisi lapsilleen isää joka on tutkalla ja käyttökelvoton joka viikonloppu.
Ehkä se kumppani pelkää ja sitä surettaa kun joutuu katselemaan noin itsetuhoista käytöstä ja kaipaa sun seuraa, mutta sä valitset mieluummin alkoholin. Ei kukaan halua jäädä sille kakkoseksi.
Missä kohtaa sanottiin, että kyseessä on mies?
Juot liikaa. Jos puolisoni joisi noin paljon, eikä vähentäisi, niin jättäisin. En jaksaisi katsoa koko viikonlopun kännissä olevaa.
Miten olisi loppukuukausi tipatonta?Pystytkö siihen?
Itse olin kans vastaavanlainen viikonloppujuoppo kolmisen vuotta. Lopputuloksena oli haimatulehdus ja viikko sairaalassa, sen jälkeen on ollut korkki tiukasti kiinni. Keski-ikinen nainen olen On liikaa. Vähennä nyt ainakin, jos et meinaa lopettaa.
Juot liikaa ja kumppanisi on oikeassa. Se, että työt tulee hoidettua ei poista sitä ongelmaa, että juot liikaa. Tuohon aina riippuvaisena vedotaan.
On liikaa. En katsoisi tuollaista.
T. Nainen 29 v.
Eiköhän pöntöllä tarkoiteta isoa hanapakkausta.