Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tekee näin?

Vierailija
10.01.2021 |

Haluaisin ulkopuolisen näkemyksen ihmetystä herättävään toistuvaan miehen käytösmalliin...teen sen parin esimerkin kautta koska olen muuten huono selittämään tällaisia.

Sanotaan vaikka että miehellä on luvassa vaikka joku kiva tekeminen, reissu tai jokin onnenkantamoinen, esimerkiksi hän on saanut kutsun miesten keskeiselle mökkireissulle, niin saattaa sanoa vaikkapa ivalliseen sävyyn jotain tällaista: "mistäs sulle saatais yhtä reilut kaverit" tai "yritä säkin keksiä jotain kivaa tekemistä joskus itelles".
Tai jos vaikka totean että kylläpä hän näyttää komealle ja varmaankin on tullut hieman lisää lihastakin, niin mies saattaa sanoa että "kannattaisi sunkin vähentää napostelua jos haluat yhtä hyviä tuloksia" tmv.

Tämä tekee sen että on jotenkin tosi hankalaa olla aidosti iloinen miehen puolesta noista hänen jutuista, kun tuntuu että hän jotenkin yrittää saada mulle pahan mielen kääntämällä sen hänen oman ilon aiheensa jotenkin minun surun aiheekseni, ikäänkuin minulla tulisi olla ikävää silloin kun hänellä on kivaa. Tai en minä tiedä mitä tuolla hakee.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ilkeälle ihmiselle

Vierailija
2/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuhka ylimielinen narsisti. Varmaan joku j ännämies ja jaksat vielä roikkua sen lahkeessa kiinni ja kuunnella vit*uilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Miehesi on mulkku. Vapauta hänet kiusaamaan jotain muuta ja elä itse onnellisempaa elämää joko yksin tai jonkun muun kanssa.

Vierailija
4/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoivat taas hiljenneet mies -aloitukset, hyvä!!

Vierailija
5/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus!

Vierailija
6/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ja veemäinen mies.

Vierailija
7/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoivat taas hiljenneet mies -aloitukset, hyvä!!

Mitkä?

Vierailija
8/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa samanlaisen naisen kanssa (kuin kuvailtu mies).

Lopetin suhteen, vaikka hän oli minulle rakas. En ole katunut.

Vierailija
9/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut aina tuommoinen vai muuttunut?

a) on mulkero

b) haluaa muutosta sinuun / erota.

Vierailija
10/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tai jos vaikka totean että kylläpä hän näyttää komealle ja varmaankin on tullut hieman lisää lihastakin"

Tässä on syy miksi olet valmis joustamaan ja kuuntelemaan k*usipään v*ttuilua. Kun mies on komea ja lihaksikas niin olet valmis ottamaan vaikka turpaan kunhan saat olla sen kanssa.

Vierailija
11/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun mies saman tyylinen jos kehun sen kroppaa, niin sanoo just vaikka että "on moni muukin nainen kehunu" tai "muista kans treenaa et pysyt mun peräs" yms...ärsyttävää. En oo varma edes onko pelkkää läppää.

Vierailija
12/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vastaava tilanne. Minä teen meillä lähes kaikki kotityöt, vaikka mies mielestään tekee kaiken. Miehen on käytännössäkin mahdotonta tehdä kaikkia, koska työn vuoksi on niin vähän kotona. Kerran pyynnöstä tyhjensi pesukoneen, kun tein itse samalla jotain muuta työtä. Kiitin häntä ja sanoin miten mukavaa oli kun tyhjensi koneen. Mitäs mies siihen: Totesi että oishan se kiva, jos säkin JOSKUS tekisit jotain. Ja toisen kerran totesin jostain: Että olet tosi ihana, hän totesi, että: Oishan se kiva, jos säkin JOSKUS olisit kiva. Ja juu, erota ei miehen mielestä voi, mun vaan pitäisi muuttua. Ennen yritinkin vääntäytyä jokaiselle mutkalle ja kiharalle mitä mies keksikin vaatia. Enää en. Etsiköön paremman orjan itselleen.

Vierailija
13/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tuota otappa ja avaa suusi eli juttele miehen kans asiasta. Kerro, että tulee olo, että haluaa sulle tieten tahtoen pahan mielen tällaisilla kommenteille. Selvitä hänen kanssaan mistä siinä on kyse. Voi olla esimerkiksi, että miehen on vaikea ottaa hyvää palautetta vastaan. Tai tulkitsee sanomisesi kateutena tms. Ehkä taustalla on itsetunto-ongelmia, joita peitellessään hämmentyneenä kääntää tilanteen piikiksi sinuun. Tai jotain muuta. Juttele miehes kans.

Vierailija
14/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaisko noi miehen suorat neuvot ja suora palaute ottaa ihan itse haltuun?

Toki palstamammojen mielestä mies on psykopaattialistajanarsisti, mutta vain ap tietää olisiko näin ihan oikeastikin. Laihduta ja lopeta miehessä roikkuminen. 

Vierailija
15/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mun mies saman tyylinen jos kehun sen kroppaa, niin sanoo just vaikka että "on moni muukin nainen kehunu" tai "muista kans treenaa et pysyt mun peräs" yms...ärsyttävää. En oo varma edes onko pelkkää läppää.

Ja nytkin on käden ulottuvilla suklaata ja sipsejä, eiks je? 

Vierailija
16/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halveksii ja inhoaa sua. Ei rakasta eikä kunnioita. Mies ei vain viitsi ilmaista tunteitaan suoraan eikä jaksa erota, koska kuitenkin hoidat kodin 90-prosenttisesti ja maksat elämisen väh. 50-prosenttisesti. Mies joutuisi tekemään itse enemmän ja maksamaan enemmän, jos hän jättäisi sinut. Siksi hän sietää sinua näennäisesti, vaikka sisäisesti inhoaa.

Vierailija
17/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota tuota otappa ja avaa suusi eli juttele miehen kans asiasta. Kerro, että tulee olo, että haluaa sulle tieten tahtoen pahan mielen tällaisilla kommenteille. Selvitä hänen kanssaan mistä siinä on kyse. Voi olla esimerkiksi, että miehen on vaikea ottaa hyvää palautetta vastaan. Tai tulkitsee sanomisesi kateutena tms. Ehkä taustalla on itsetunto-ongelmia, joita peitellessään hämmentyneenä kääntää tilanteen piikiksi sinuun. Tai jotain muuta. Juttele miehes kans.

Ap:n äijä on joku salijäbä ja ne tahtoo olla ylimielisiä kus ipäitä ja mahdollisesti vetävät nappeja että lihakset kasvaa joka sekoittaa päätä lisää. Ei siinä auta mitkään puheet.

Vierailija
18/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nytkin on käden ulottuvilla suklaata ja sipsejä, eiks je? 

En ole kenelle vastasit, mutta harmittaakos, jos jollain on jotain itselleen mukavaa elämässään, sullahan ei ole mitään muuta kivaa, kuin toisille kateellisena ilkkuminen. Todella säälittävää.

Vierailija
19/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti kömpelö narsisti. Käsittää elämän normaalitkin hyvät asiat omasta huomattavasta erinomaisuudesta johtuvaksi ja pitää muita automaattisesti huonompana, varsinkin niitä jotka ”ihailee” häntä. Vaikka kyseessä olisi keskiverto ihmissuhteeseen kuuluva ystävällinen vastavuoroisesti tarkoitettu huomioiminen.

Vierailija
20/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä neuvo, mutta kaikkien kanssa ei vaan voi neuvotella eikä jutella. He ovat aina oikeassa ja muut väärässä, ihan jokaisessa asiassa. He ovat myös niitä, joista on vaikea, ellei jopa mahdotonta erota. Uhkailu ja kaikenlainen sabotaasi alkaa siinä vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi