Mielestäni vaimoni tulisi laihtua useita kiloja jotta seksistä tulisi taas miellyttävää. Vaimoni mielestä ajatusmaailmani tulisi muuttua. Mi...
Menimme 1,5 vuotta sitten naimisiin.
Kun tapasin naisystäväni (nykyinen vaimo) niin hän harrasti useata urheilulajia. Kävimme mm. vaeltamassa pitkiä matkoja sekä pyöräilemässä yhdessä. Nukuimme yömme teltassa ja elämä oli ihanaa.
Naimisiin mentyämme hänen käytöksensä alkoi muuttua lähes välittömästi. Hän lopetti urheilun ja alkoi syödä pikaruokaa (selitti käyttävänsä energiansa yhteisen kodin hoitoon.) Hän lihosi noin 20 kiloa puolessatoista vuodessa. Minulla ole enää halua harrastaa seksiä hänen kanssaan johtuen hänen ylipainostaan.
Vaimoni syyttää minua avioliiton ongelmista ja minä syytän häntä siitä, että hän on muuttunut täysin toiseksi naiseksi jonka kanssa menin naimisiin.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Ero. Kukaan ei ansaitse kuulla paskaa omasta ulkonäöstään tai viehättävyydestään. Jos sinulla on noin tarkka maku ettei kikkeliä saa ylös, niin sitten eroat. Ei siinä ole kummempia.
Fantasianuken kanssa pystyy menemään kihloihin. Eikä muuten liho.
Eri asia ymmärtääkö vanhemmat tätä kihlausta 😁
Kuulostat todella upealta naiselta ja vaimolta. Juuri sellaiselta joita miehet arvostavat. Pitkä avioliittonne johtuu varmaan siitä, että te molemmat panostatte liittoonne vielä vuosien jälkeenkin.
Toivottavasti jaksat jatkaa muiden ihmisten arvostamista ja saat vastineeksi hyviä ihmissuhteita elämäsi loppuun saakka.
AP
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Ei kukaan voi pakottaa himoitsemaan ja rakastamaan lihavaa jos on mennyt hoikan ja urheilullisen kanssa naimisiin! Eihän tuo muutenkaan ole enää sama ihminen jos on noin heittäytynyt veteläksi.
Ja nyt on turha vedota siihen että entä jos puoliso menettää jalan tai pään, se ei ole oma valinta eikä yleensä johdu laiskuudesta ja huonoista valinnoista!
25v oltu yhdessä miehen kanssa ja vieläkin pidämme huolta itsestämme. Ei ole koskaan liian kiire etteikö ehtisi syömään kunnolla tai pukeutumaan siististi tms
Mikä vaimosi mielestä on avioliittonne ongelma ap? Tuskin mikään sellainen mikä oikeasti lihottaa, kunhan vaan haluaa tekosyyn
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen tarina. Noinhan se oikeassa elämässä monelle pariskunnalle ikävä kyllä käy. Vakiintumisen jälkeen pidetään toista itsestäänselvyytenä. Vaikka aloitus toki trolli onkin, on siinä totuuden siemen. Liian moni unohtaa puolisolleen flirttailun yms, kipinä ja kunnioitus alkaa hävitä ja liitto nuivettuu. Ap:n tapauksessa täytyy molempien herätä ja tehdä töitä suhteen eteen
Vaimosta tehdään kotitalouskone. Sitten mökötetään jos ilkeää pyytää apua.
20 kiloa ei vielä kuitenkaan ole älyttömästi, monelle jää se jo raskauksista. Olen samaa mieltä, molempien puolisoiden tulisi yrittää olla viehättävä vielä naimisiin menon jälkeenkin, kas kun maailma on täynnä itsestään huolta pitäviä silmäniloja. Toki on tilanteita mille ei itse voi mitään, kuten sairastumiset. Toisaalta ihmiseenhän varmaan rakastuit etkä barbinukkeen, kaikki me vanhenemme ja rupistumme. Että molemmilla varmaan olisi mietittävää...
No, miksei oletetulle vaimolle pystytä hankkimaan siivousapua? Lasten saavuttua taloon tulee pyytämään hoitajaa.
Älä ota kotirouvaa, mikäli olet köyhä!
Miten ajattelit panostaa tähän omaan liittoosi?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat todella upealta naiselta ja vaimolta. Juuri sellaiselta joita miehet arvostavat. Pitkä avioliittonne johtuu varmaan siitä, että te molemmat panostatte liittoonne vielä vuosien jälkeenkin.
Toivottavasti jaksat jatkaa muiden ihmisten arvostamista ja saat vastineeksi hyviä ihmissuhteita elämäsi loppuun saakka.
AP
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Ei kukaan voi pakottaa himoitsemaan ja rakastamaan lihavaa jos on mennyt hoikan ja urheilullisen kanssa naimisiin! Eihän tuo muutenkaan ole enää sama ihminen jos on noin heittäytynyt veteläksi.
Ja nyt on turha vedota siihen että entä jos puoliso menettää jalan tai pään, se ei ole oma valinta eikä yleensä johdu laiskuudesta ja huonoista valinnoista!
25v oltu yhdessä miehen kanssa ja vieläkin pidämme huolta itsestämme. Ei ole koskaan liian kiire etteikö ehtisi syömään kunnolla tai pukeutumaan siististi tms
Mikä vaimosi mielestä on avioliittonne ongelma ap? Tuskin mikään sellainen mikä oikeasti lihottaa, kunhan vaan haluaa tekosyyn
Naimisiinmenon jälkeen sitä vähän kuin pitää toista jo itsestäänselvyytenä, joten ei tarvitse pahemmin enää yrittää. Tapahtuu sekä miehille että naisille. On kyllä masentavaa ajatella, että jos tuosta vielä hankitaan lapsia ja eletään vuosikymmeniä eteenpäin yhdessä, niin miten käy. Usein naiset vielä muuttuvat tiukkapipoisiksi ja kontrolloiviksi esikoisen synnyttyä, en tiedä mikä siinäkin on. Paras strategiahan on mennä avoliittoon/naimisiin lapsen synnyttä, ja muuttaa vasta siinä vaiheessa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Naimisiinmenon jälkeen sitä vähän kuin pitää toista jo itsestäänselvyytenä, joten ei tarvitse pahemmin enää yrittää. Tapahtuu sekä miehille että naisille. On kyllä masentavaa ajatella, että jos tuosta vielä hankitaan lapsia ja eletään vuosikymmeniä eteenpäin yhdessä, niin miten käy. Usein naiset vielä muuttuvat tiukkapipoisiksi ja kontrolloiviksi esikoisen synnyttyä, en tiedä mikä siinäkin on. Paras strategiahan on mennä avoliittoon/naimisiin lapsen synnyttä, ja muuttaa vasta siinä vaiheessa yhteen.
Avioituminen ja seurustelu eivät ole kansalaisvelvotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Vierailija kirjoitti:
Panostan suhteeseen samalla tavoin kuin kihlautuessamme vaimoni kanssa. Ainoastaan seksi alkaa loppumaan koska vaimon elintapojen muuttuessa hän on lakannut tyystin kiinnostamasta.
Ei nyt liity suoraan tähän aloitukseen mutta samaa täällä. Vaimolle jäi raskauden jälkeen noin 15-20kg ylimääräistä ja synnytyksestä jo useampi vuosi. Jatkuva kitinä ja heikko itsetunto kiloista mutta mitään ei itse saa aikaiseksi niiden karistamiseksi. Riitaahan siitä tuli kun sanoin et ala liikkumaan ja katso mitä syöt kun noin ahdistaa.( minua ei ahdista hänen kilot vaan niistä johtuva heikko itsetunto ja heikentynyt itsevarmuus) Ja ei ole kuormittunut kotitöistä kun itse teen niistä enemmän. Olen mulkku ja itsekäs vauva forumin mammojen mukaan mutta otin vaimoksi timmin ja urheilullisen naisen. En jatkuvasti kitisevää nahjusta joka nurkissa nyt laiskottelee. Tyttöä rakastan mutta vaimo alkaa olla menetetty tapaus.
Vaimosi pitää ottaa vastuu itsestään ja avioliitostanne. Sairauden vuoksi lihominen on toki asia jolle ei mitään voi mutta laiskuutta ja itse aiheutettu huonoilla elämäntavoilla on itsensä ja kumppanin aliarvoimista tai lähes halveksuntaa. Samalla pilaa terveytensä. Ei muuta kuin bullukat alapeukuttamaan vaikka totuus ei pala tulessakaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Vierailija kirjoitti:
Panostan suhteeseen samalla tavoin kuin kihlautuessamme vaimoni kanssa. Ainoastaan seksi alkaa loppumaan koska vaimon elintapojen muuttuessa hän on lakannut tyystin kiinnostamasta.
Mikset voi palkata siivoajaa? Vaimosi sanoo olevansa uupunut. Käsitin ettet itse ehdi auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi pitää ottaa vastuu itsestään ja avioliitostanne. Sairauden vuoksi lihominen on toki asia jolle ei mitään voi mutta laiskuutta ja itse aiheutettu huonoilla elämäntavoilla on itsensä ja kumppanin aliarvoimista tai lähes halveksuntaa. Samalla pilaa terveytensä. Ei muuta kuin bullukat alapeukuttamaan vaikka totuus ei pala tulessakaan. :)
Vaimo laihtuisi varmasti päästessään lähtemään tuosta liitosta.
Kyllä se pitää jo sopia naimisiin mennessä että läskiksi ei tulla! Siinä on huono rakastaa kun kumppani turpoo kun pullataikina. Läskit ei sitte ala vonkuun mitään tekosyitä!!!
Muillekin aiemmin kauniille on käynyt noin. Miehet ei auta mitenkään tai suostu kustantamaan palveluita. Nainen ollaan hankittu alustaksi, koristeeksi ja piiaksi.
Jotkut ei vaan älyä lähteä esim. taloudellisen tilanteen takia.
Onko masennus käyty poissulkemassa tai lääkärillä käyty otattamassa veriarvot (laaja verenkuva) ? Yksittäinen vitamiinin puutoskin saattaa aiheuttaa väsymystä, siksi kävisin laajennetussa verenkuvassa vaikka sitten yksityisellä.
Tuolla alussahan tapeltiin ihan tosissaan. Jos nainen on pullukka hänen tulisi kyllä katsoa peiliin ja tarkasti. aviossa olleena kyllä tiedän, me molemmat oltiin lihavia, eihän seksistäkään mitään tullut.
Itse katsoin erosta kaksivuotta kuluneen jälkeen. 30kg ylipainoa, syytinkö eksää, en. Hän laihtui normaalikokoiseksi eron jälkeen, minä en, ketä syytän, itseäni.
Kullikin on jossain läskien piilossa. En voi syyttää kun itseäni, vuodenvaihteessa päätin, nyt lähtee läskit. Katsoin peilistä pärstääni ja sivuprofiilia ja tarkkaan.
Olen saanut 3kg pois lenkkeilemällä ja ruokavaliolla, olen laihtunut yhdessätoissapäivässä 3kg, enää ei olis ku 27kg Jatkan tottatosiaan, aijon saada ja saankin läskit veks.
Sitten kiihkeää seurustelua ja seksiä. Olen Mies en hippiäinen pysyn päätöksessäni, toivon että toisetkin lihavat tajuaisivat asian, ja kuinka paljon merkitystä on seksin suhteen.
eli vaaditaan siis ero että nainen alkaa spontaanisti huolehtimaan itsestään
tämä selvä
enpä muuta asumaan kenenkään kanssa niin saan siis hoikkaa huoliteltua pimppaa viikonloppuisin ja samalla joskus b rappuakin kun on kuukkarit
Vierailija kirjoitti:
eli vaaditaan siis ero että nainen alkaa spontaanisti huolehtimaan itsestään
tämä selvä
enpä muuta asumaan kenenkään kanssa niin saan siis hoikkaa huoliteltua pimppaa viikonloppuisin ja samalla joskus b rappuakin kun on kuukkarit
Isolle osalle sopisivat maksulliset. Vaimoa ei pidä ottaa, ellei halua kuluja ja päänsärkyä, sekä perheenlisäystä.
Kuinka paljon osallistut kotitöihin?
Itse olin suhteessa, jossa kaikki kotityöt kaatui minulle myös kaupassa käynnit. Lisäksi opiskelin ja kävin töissä. Ei siinä paljoa jaksa enää panostaa itseensä kun toinen ei auta yhtään ilman että erikseen jankkauksen kautta saa muutaman kerran apua. Lihoin 5 vuoden suhteen aikana paljon. Nyt sinkkuna ja kilot kadonneet kun aikaa on muuhunkin kuin kotitöihin ja jatkuvaan kokkaamiseen.