Mielestäni vaimoni tulisi laihtua useita kiloja jotta seksistä tulisi taas miellyttävää. Vaimoni mielestä ajatusmaailmani tulisi muuttua. Mi...
Menimme 1,5 vuotta sitten naimisiin.
Kun tapasin naisystäväni (nykyinen vaimo) niin hän harrasti useata urheilulajia. Kävimme mm. vaeltamassa pitkiä matkoja sekä pyöräilemässä yhdessä. Nukuimme yömme teltassa ja elämä oli ihanaa.
Naimisiin mentyämme hänen käytöksensä alkoi muuttua lähes välittömästi. Hän lopetti urheilun ja alkoi syödä pikaruokaa (selitti käyttävänsä energiansa yhteisen kodin hoitoon.) Hän lihosi noin 20 kiloa puolessatoista vuodessa. Minulla ole enää halua harrastaa seksiä hänen kanssaan johtuen hänen ylipainostaan.
Vaimoni syyttää minua avioliiton ongelmista ja minä syytän häntä siitä, että hän on muuttunut täysin toiseksi naiseksi jonka kanssa menin naimisiin.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla alussahan tapeltiin ihan tosissaan. Jos nainen on pullukka hänen tulisi kyllä katsoa peiliin ja tarkasti. aviossa olleena kyllä tiedän, me molemmat oltiin lihavia, eihän seksistäkään mitään tullut.
Itse katsoin erosta kaksivuotta kuluneen jälkeen. 30kg ylipainoa, syytinkö eksää, en. Hän laihtui normaalikokoiseksi eron jälkeen, minä en, ketä syytän, itseäni.
Kullikin on jossain läskien piilossa. En voi syyttää kun itseäni, vuodenvaihteessa päätin, nyt lähtee läskit. Katsoin peilistä pärstääni ja sivuprofiilia ja tarkkaan.
Olen saanut 3kg pois lenkkeilemällä ja ruokavaliolla, olen laihtunut yhdessätoissapäivässä 3kg, enää ei olis ku 27kg Jatkan tottatosiaan, aijon saada ja saankin läskit veks.
Sitten kiihkeää seurustelua ja seksiä. Olen Mies en hippiäinen pysyn päätöksessäni, toivon että toisetkin lihavat tajuaisivat asian, ja kuinka paljon merkitystä on seksin suhteen.
Noniin eropäätös oli kummallekin hyvä. Miksi siis syytät lihavia? Usein lihomisen taustalla on joukko muitakin syitä kuin vain puolisolle vittuilua.
oottepa hölmöjä. Ei ero tullut ylipainosta, vaan toisista syistä. Yksinkertaisesti. Jokainen hoitakoon omista kiloistaan ja katsokoon peiliin, jos täytyy syyttää toisiaan on syytä katsoa taas peiliin.
Jos mies lihoo; mies on paska. Jos nainen lihoo; mies paska. Jos mies ei halua seksiä; mies on paska. Jos nainen ei halua seksiä: mies on paska.
Aika väsynyttä mammat (osa teistä)
Itse kanssa aina ennen ihmettelin, miten jotkut vaan päästää itsensä lösähtämään. Noh, nyt oon itse lihonut vajaassa kahdessa vuodessa melkein 20kg ja parisuhde rakoilee. Mies sanoi, että mun kilot ahdistaa. En vieläkään oikein tajua miksi näin kävi. Lisäksi se, että en enää kelpaa, satuttaa yllättävän paljon. Vaikka siis tajuan kyllä, silti sattuu kun se omalle kohdalle sattuu. :(
Vierailija kirjoitti:
Jos mies lihoo; mies on paska. Jos nainen lihoo; mies paska. Jos mies ei halua seksiä; mies on paska. Jos nainen ei halua seksiä: mies on paska.
Entäpä jos; mies läskimaha, panee kun itse haluaa eikä välitä vaimon haluista. haisee, pieree...ah mikä mies. On siis ihan mahdollista että se mies ihan oikeasti onkin paska.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos auttaisit sen kodin hoidossa, urpo.
Avioeron jälkeen kyllä miehenä huomasi kuinka paljon helpommalla kotityöt hoituivat kun ne sai tehdä yksin. Ja siivottavaa oli huomattavasti vähemmän ja pyykkiäkin hoidettavana vain joka toinen viikko entiseen malliin.
kumma miten monia mielipiteitä naisillakin on. myöntyväisempia tietysti ne joilla painonhallinta onnistuu.sit lihavien naisten miesten pitäs vaan hyväksyä itsesäälissä rypevät lahnat
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi opetella suomea.
Miksi pitäisi suomea opetella? Se on niin pieni marginaali kieli mitä puhutaan vaa Suomessa! Opettele sinä muita kieliä! Vaikka Ruotsia, englantia tai saksaa
tuuppi kirjoitti:
kumma miten monia mielipiteitä naisillakin on. myöntyväisempia tietysti ne joilla painonhallinta onnistuu.sit lihavien naisten miesten pitäs vaan hyväksyä itsesäälissä rypevät lahnat
Ja miehillä oikeus puhua naisita miten sattuu "itsesäälissä rypeä lahna" - kun nainen puhuu miehestä niin "anteeksi jos loukkaan ,en tarkoita"...voi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Tee kotityöt jotta hänelle jää aikaa huolehtia itsestään! Toinen vaihtoehto on jatkaa entiseen malliin eikä mikään muutu.
Juuri näin! Jonkun se kotikin täytyy kuulkaa hoitaa. Meilläkin mies valittaa jos ei ole ruokaa, siivottu tms kun itse liehuu ties missä harrastuksissa. MÄ EN EHDI työn ja kodin hoidon lisäksi urheilla. Edes minä teen jotain avioliiton ja kodin eteen kun mies tuijottaa omaan napaansa, hyi että! Yöllä ehtisin lenkille ja jumppaan ja ennen töitä aamulla klo 5, mutta....joskus täytyy nukkuakin! Voi hemmetti sentään mikä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos; mies läskimaha, panee kun itse haluaa eikä välitä vaimon haluista. haisee, pieree...ah mikä mies. On siis ihan mahdollista että se mies ihan oikeasti onkin paska.
Tiättekö mulla on kurja pierevä itsekeskeinen läskimaha, mutta silti haluan häntä seksuaalisesti ihan hirveesti, eli eipä ole puolison ulkonäöstä kiinni kun itsellä on korvien väli ja seksihalut kunnossa eikä kurkoita kuuta taivaalta. Mutta kun tämä läskimaha ei halua itse seksiä, kai sitten hän on ap:n kaltainen että itse saa olla millainen tahansa, mutta vaimon täytyy olla missin mitoissa ja hoitaa kotia ja häntä 24/7. Kelpaisinkohan silloinkaan möhölle?
Tää on monitahoinen juttu.
Meillä on ollut useita vuosia kamalaa stressiä, työuupumusta jne. Itse oon lihonut noin 12kg 6 vuodessa ja mies ehkä noin 20kg. Kumpikin ollaan ylipainoisia, tosin hänen ylipaino ei näytä niin pahalta kun on pitkä mies.
Mutta kuitenkin ollaan toisiamme tuettu, rakastettu ja rakastettu. Ja kiloista ollaan puhuttu, mies sanoo etten ole lihava, ehkä vähän pyöreä mutta tykkää minusta sellaisena kuin olen. Painan nyt saman verrN kuin olen painanut enimmilläni raskaana ollessa.
Seksiä meillä on säännöllisesti ja se on hyvää.
Mulla on ehkä käynyt tuuri tuon miehen suhteen mutta niin hälläkin minun suhteen. Ei hänen viehätysvoima ole kadonnut silmissäni vaikka tukkaa on lähtenyt, lihakset pienentynyt, atooppinen iho vaivaa ja vatsakin on reilusti pyöristynyt.
Mutta meillä on vielä rakkautta. Ihan oman terveyden takia nyt olis tarkoitus aloittaa yhteinen liikuntaharrastus, ainakin se tuo terveyttä mutta toivottavasti myös kilot vähän karisee.
Suosittelisin pariskuntia puhumaan toisilleen, ei syyllistäen vaan rakastaen. Ja kannustaa ja tehdä yhdessä asioita.
eräs nainen eronnut silloin vokotteli ukkomiehen itselleen ja sitten kotiäitinä 15 vuotta ja tiedäthän tuon; 30kg lisää painoa, no erosi miehestään ja laihdutti takaisin normaaliin mittoihin ja löysi taas hoikkana uuden miehen. nyt seuraamme paljonko tulee painoa vuodessa lisää taas
Vierailija kirjoitti:
eli vaaditaan siis ero että nainen alkaa spontaanisti huolehtimaan itsestään
tämä selvä
enpä muuta asumaan kenenkään kanssa niin saan siis hoikkaa huoliteltua pimppaa viikonloppuisin ja samalla joskus b rappuakin kun on kuukkarit
Nainen lihoo kun on onneton. Ap ei kovin kunmoinen puoliso taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli vaaditaan siis ero että nainen alkaa spontaanisti huolehtimaan itsestään
tämä selvä
enpä muuta asumaan kenenkään kanssa niin saan siis hoikkaa huoliteltua pimppaa viikonloppuisin ja samalla joskus b rappuakin kun on kuukkarit
Nainen lihoo kun on onneton. Ap ei kovin kunmoinen puoliso taida olla.
Juu AP varmaan tumma ja tuuhetukkainen adonis aina vaan... ja lapsentekojan ei miesten perseissä näy,
Juuu. Vaimo lihoo 20 kiloa vuodessa ja tämähän on tietysti miehen syytä. Comedy gold.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee kotityöt jotta hänelle jää aikaa huolehtia itsestään! Toinen vaihtoehto on jatkaa entiseen malliin eikä mikään muutu.
Juuri näin! Jonkun se kotikin täytyy kuulkaa hoitaa. Meilläkin mies valittaa jos ei ole ruokaa, siivottu tms kun itse liehuu ties missä harrastuksissa. MÄ EN EHDI työn ja kodin hoidon lisäksi urheilla. Edes minä teen jotain avioliiton ja kodin eteen kun mies tuijottaa omaan napaansa, hyi että! Yöllä ehtisin lenkille ja jumppaan ja ennen töitä aamulla klo 5, mutta....joskus täytyy nukkuakin! Voi hemmetti sentään mikä aloitus.
Kalorivaje aiheuttaa sen, että laihtuu. Et sinä sillä liikunnalla laihdu jos et muuta ruokavaliotasi ja ruoan määrää.
Syö vähemmän. Syö terveellisemmin ja siten vähemmän kaloreita ja laihdut. Ei siihen tarvitse mitään ekstra aikaa.
Jos miehesi ei suostu tekemään kotitöitä, miksi suostut kynnysmatoksi ja teet kotityöt kiltisti? Jätä pyykit pesemättä ja anna ukon haista tai olla nälissään jos sitä nälkäänsä valittelee. Aikuinen menee ja tekee itselleen ruoan eikä inise siitä kuin pikkulapsi.
Ukko pihalle, jos ei ymmärrä. Miksi ylipäätään mennä naimisiin, tehdä perhe miehen kanssa joka ei näitä perusjuttuja halua/osaa tehdä? Löytyy niitä miehiä, jotka tekee osuutensa kotitöistään mukisematta niin kuin aikuisen miehen pitääkin.
Noniin eropäätös oli kummallekin hyvä. Miksi siis syytät lihavia? Usein lihomisen taustalla on joukko muitakin syitä kuin vain puolisolle vittuilua.