Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miksi ensitreffien tulisi päättyä siihen että riisuudutaan ja ollaan alasti?

Vierailija
10.01.2021 |

Koska ja miksi tuollaisesta on tullut joku pakollinen normi jota vielä leimataan ja päälle liimataan tuossa Naked Attraction Suomi -tositeevee ohjelmassa?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta ja parisuhdetta mitataan seksissä ja se kuuluu asiaan. Mitä enemmän seksiä niin sitä enemmän se toinen rakastaa ja sitä paremmin se suhde toimii. En ymmärrä enkä jaksa tätä että ihmetellään seksiä enstitreffillä aivan kuin se olisi jotain luonnotonta. Kuitenki asia on päinvastoin, seksi on ihmisille normaalia.

No ei ole. Seksi on pelkästään lisääntymistä varten. Kun ei halua lapsia ei tarvitse harrastaa seksiä. Minkälaiset pervot tänne kirjoittelee?

Nyt valoja! Ei me missään Raamatussa eikä kirkon käskyvallan alla eletä.

Huomaa kyllä tästäkin keskustelusta miten kirkko vaikuttaa vieläkin hyvin vahvasti kansalaisten seksuaalimoraaliin. Samoin romantiikkahuttu jota media syöttää.

Vierailija
82/95 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jopa eksoottisempaa ja kiinnostavampaa, jos ei anneta heti ekoilla treffeillä, vaan tutustutaan ensin. Mistä sen edes naamasta tietää, onko toisella kuppa, klamydia, syfilis ja HPV-virus.

Minä haluan alkaa puhtaalta pöydältä enkä jaella kaikille kalleintani. Seksi sitäpaitsi on ihaninta sellaisen kanssa, jota oikeasti rakastaa ja pelkällä moilla ei vielä toista kunnolla tunne.

Surullista että genitaalisi on sinussa arvokkain asia.

Mikä sen sitten pitäisi olla? Se on herkin ja intiimein osa ihmisessä.

Se on kuule ihan käyttöä varten ja lahoo jos ei käytä.

100 vuotta sitten varoiteltiin runkkareita, että ”se putoaa pois, jos sitä jatkuvasti räplää.”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kuitenkin monelle hyvin tärkeä asia ja jos ollaan monogaamisessa suhteessa, se kumppani on ainoa jonka kanssa sitä saa harrastaa. Miksi EI sen pitäisi olla todella tärkeä seikka sen toimivuuden varmistaminen? Minusta se olisi turhaa ajanhukkausta olla varmistelematta niin tärkeää osaa parisuhteessa aikalailla heti.

Kertoo tosi paljon tästä ajasta jos toiseen ihmiseen tutustuminen on ajanhukkaa. Jos kerran ollaan hakemassa parisuhdetta. Tai kuitenkin jotain muuta kuin sitä yhtä kertaa.

Jos pitää saada tunnin-parin sisällä ja jos ei niin se on muka "turhaa ajanhukkaa".

Jos ei edes paria viikkoa jaksa tapailla ja tutustua niin jo on kiire ihmisillä.

Ja ihmissuhteet pinnallisia.

Vierailija
84/95 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta ja parisuhdetta mitataan seksissä ja se kuuluu asiaan. Mitä enemmän seksiä niin sitä enemmän se toinen rakastaa ja sitä paremmin se suhde toimii. En ymmärrä enkä jaksa tätä että ihmetellään seksiä enstitreffillä aivan kuin se olisi jotain luonnotonta. Kuitenki asia on päinvastoin, seksi on ihmisille normaalia.

No ei ole. Seksi on pelkästään lisääntymistä varten. Kun ei halua lapsia ei tarvitse harrastaa seksiä. Minkälaiset pervot tänne kirjoittelee?

Nyt valoja! Ei me missään Raamatussa eikä kirkon käskyvallan alla eletä.

Huomaa kyllä tästäkin keskustelusta miten kirkko vaikuttaa vieläkin hyvin vahvasti kansalaisten seksuaalimoraaliin. Samoin romantiikkahuttu jota media syöttää.

Jätit mainitsematta netin aikuis”viihteen” eli näytellyn aktin.

Vierailija
85/95 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itselläni seksistä nauttiminen ei vaadi juurikaan tutustumista, vaan tuntemattomankin kumppanin kanssa voi olla kivaa. Tästä syystä, siis mikäli treffikumppani on samoilla linjoilla, olen mielelläni alasti ja harrastan seksiä jo ensimmäisillä treffeillä. Kaikkien juttu se ei tietenkään ole, mutta en ymmärrä mitä pahaakaan siinä on, jos ehkäisystä huolehditaan ja kaikki tapahtuu yhteisymmärryksessä. En ole koskaan ymmärtänyt, miten kahden aikuisen väliset ketään vahingoittamattomat puuhat häiritsevät joitakin ihmisiä niin kovasti.

Vierailija
86/95 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kuitenkin monelle hyvin tärkeä asia ja jos ollaan monogaamisessa suhteessa, se kumppani on ainoa jonka kanssa sitä saa harrastaa. Miksi EI sen pitäisi olla todella tärkeä seikka sen toimivuuden varmistaminen? Minusta se olisi turhaa ajanhukkausta olla varmistelematta niin tärkeää osaa parisuhteessa aikalailla heti.

Kertoo tosi paljon tästä ajasta jos toiseen ihmiseen tutustuminen on ajanhukkaa. Jos kerran ollaan hakemassa parisuhdetta. Tai kuitenkin jotain muuta kuin sitä yhtä kertaa.

Jos pitää saada tunnin-parin sisällä ja jos ei niin se on muka "turhaa ajanhukkaa".

Jos ei edes paria viikkoa jaksa tapailla ja tutustua niin jo on kiire ihmisillä.

Ja ihmissuhteet pinnallisia.

Juu, vaikuttaa siltä, että ihmiset ovat sikamaisen itsekkäitä ja keskittymiskyvyttömiä hätähousuja. Hyvä vaan, jos sinkuiksi jäävät. Eipä tuollaisen kanssa parisuhde mitään herkkua olisikaan, niin vähän toista arvostavat.

Vierailija
87/95 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää tosi typerältä kun 40-kymppinen perheen isä on ajellut alapäänsä. Esim. Jere Karalahti

Näyttää tosi typerältä kun joku urpo kirjoittaa ”40-kymppinen”. Nelkytkymppinen, mitvit?

Vierailija
88/95 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tarvi esim. kauppakeskuksen vessassa todellakaan aleta riisumaan vaatteita. Mieheltä vetskari auki housuista ja nainen laskee sen verran housuja tai nostaa hametta, että pääsee puikottamaan takaapäin sisään.

Se on juurikin näin. Boomerit tekee seksistä jotain ihmeellistä. Jos tekee mieli niin voi välitunnilla vaikka käydä veskissä.

Tämä. Seksi on yhtä tavallista, arkista ja jokapäiväistä kuin roskien vienti, imurointi, puhelimen käyttö tai kaupassa käynti. Ei siinä mitään ihmeellistä, eksoottista tai jännittävää ole.

Eipä sitten ihme, että nuorisoa ei seksi nappaa.

Näin. Siitä puhe, mistä puute.

Vierailija
89/95 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös sitä mieltä, ettei parisuhde olisi kummoistakaan noidel kanssa joille seksi ja tunteet ei merkkaa mitään sen kummoisempaa.

Eikä se, kenen kanssa sitä harrastaa. Ihmissuhde ja seksi on kuin roskien vieminen, juu.

En ajattele parisuhdetta hedän kanssaan vain pelkän seksin kannalta vaan ihan ajatusmaailman ja tunnetasolla tuskin kohtaisimme.

Tuntuisi aika kylmältä kyydiltä olla heidän kanssaan tuntevana ja tunteellisena ihmisenä.

Mutta toivottavasti samankaltaiset pariutuvat keskenään.

Vierailija
90/95 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin korona-aikana on syytä muistaa pitää se kahden metrin turvaväli niin sängyssä kuin seksissäkin jotta pöpöt ja bakteerit ei leviä.

Vierailija
91/95 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itselläni seksistä nauttiminen ei vaadi juurikaan tutustumista, vaan tuntemattomankin kumppanin kanssa voi olla kivaa. Tästä syystä, siis mikäli treffikumppani on samoilla linjoilla, olen mielelläni alasti ja harrastan seksiä jo ensimmäisillä treffeillä. Kaikkien juttu se ei tietenkään ole, mutta en ymmärrä mitä pahaakaan siinä on, jos ehkäisystä huolehditaan ja kaikki tapahtuu yhteisymmärryksessä. En ole koskaan ymmärtänyt, miten kahden aikuisen väliset ketään vahingoittamattomat puuhat häiritsevät joitakin ihmisiä niin kovasti.

Ainahan se on ollut ihmisillä näin jo ammoisista ajoista lähtien, paitsi kirkon ja äärihihhulien mielestä jotka haluaisi kieltää ihmisiltä seksin kokonaan.

Vierailija
92/95 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyppäisin vieraan kanssa sänkyyn, luultavimmin en pystyisi ko. ihmisen kanssa suhteeseen. Koska silloin seksi olisi ollut minulle vain fyysistä ja olen kovasti huono kehittämään enää romanttisia tunteita jos olen ne alunperin skipannut. Jostain syystä miehet ihastuu ja kuvittelee että olisi mahdollisuuksia enempään. Pelkkä pano pysyy pelkkänä panona minulle. Enkä saa sellaisesta mitään irti, ihan turha vaiva hetken nautinnon takia.

Joten haluan ensin tutustua ja vain jos kehittyy molemminpuolisia tunteita, voin edetä pidemmälle.

Vierailija
93/95 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tunnin tutustumisen perusteella tietää että kaikki tulee tapahtumaan yhteisymmärryksessä?

Vierailija
94/95 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tunnin tutustumisen perusteella tietää että kaikki tulee tapahtumaan yhteisymmärryksessä?

Omalla kohdallani on aina ollut niin, että mikäli minua kohdellaan muuten kunnioittavasti  se on jatkunut myös sängyn puolella.

Näen asian niin, että tuntemattoman(/lähes tuntemattoman, itse tapaan esim. nettideitit aina ensin julkisella paikalla) ihmisen tapaaminen yksityisessä tilassa on aina riski vaikka seksiä ei olisikaan. Jos siis haluaa tavata ihmisiä, siihen liittyy aina riskejä, mutta niitä voi hallita esim. olemalla juomatta itseään sammumiskuntoon tuntemattomassa seurassa (itse en käytä alkoholia, mutta tämä näin esimerkkinä).  Toki silti voi joutua jonkun sekopään uhriksi, mutta niin voi myös parin viikon tutustumisen jälkeen.

Eipä sillä, voi sitä läheinenkin ihminen tehdä jotain mitä ei olisi koskaan hänestä uskonut, mutta se on eri keskustelu.

Vierailija
95/95 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös sitä mieltä, ettei parisuhde olisi kummoistakaan noidel kanssa joille seksi ja tunteet ei merkkaa mitään sen kummoisempaa.

Eikä se, kenen kanssa sitä harrastaa. Ihmissuhde ja seksi on kuin roskien vieminen, juu.

En ajattele parisuhdetta hedän kanssaan vain pelkän seksin kannalta vaan ihan ajatusmaailman ja tunnetasolla tuskin kohtaisimme.

Tuntuisi aika kylmältä kyydiltä olla heidän kanssaan tuntevana ja tunteellisena ihmisenä.

Mutta toivottavasti samankaltaiset pariutuvat keskenään.

Samaa mieltä, ja kumman paljon nämä yrittävät todistaa, ettei se seksi ole iso juttu, mutta silti haluavat sitä kuin se olisikin maailman tärkeintä. Harva innostuu roskien viemisestä niin paljon että useamman kerran päivässä sitä haluaisi tehdä. 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi