Antti Heikkilä: Ketoosi tekee naisista kauniita
Kommentit (95)
Tekee. Samaa mieltä. Mutta silti tulee ryppyjä ja paikat roikkuu. Hitaammin vain.
Eijä roiku koska ketoosi dieetti on täynnä terveitä rasvoja. Luuydin liemestä saa collegeeniä ja elastiiniä.
Vertaile noihin vegaani akkoihin. 30v ja jo ihan rusinoita. Potoskiikaan ei voi laittaa kun se on eläinperäistä.
Hoikkuus, selluliitittömyys, kaunis iho. En enää viitsi suositella kenellekään täällä ketogeenistä ruokavaliota, kun ette kuitenkaan halua uskoa minua :)
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus, selluliitittömyys, kaunis iho. En enää viitsi suositella kenellekään täällä ketogeenistä ruokavaliota, kun ette kuitenkaan halua uskoa minua :)
Mitem toteutat ketoogeenisen ruokavalion?
Hienoa, että olet onnistunut :)
Olen aina tavoitellut sitä, että olisin narsistisen puoskarin mielestä kaunis.
Kaunis katsella, mutta pahanhajuinen läheltä :D
Jaa, minä oon ollut kasvissyöjä 30 v, viimeiset 10 v lähes vegaani, en sitte tiedä miksi saan usein kuulla, että näytän hyvältä. Minä uskon, että suoliston kunnolla on erittäin suuri vaikutus terveyteen, hyvinvointiin ja ulkonäköön. Maito, runsas lihansyönti, sokeri, liiaallinen viljansyönti, lääkkeet, ne pilaa suoliston. Ja sitä myöten terveyden. Suolistosta lähtee myrkyt liikenteeseen. Monilla pömppömaha siksi, että ulostemassat kertyy suolenseinämään. Ja ravintoaineet ei imeydy, kun suolisto on sairas. Sopiva ruokavalio, liikuntaa, ulkoilua, riittävästi unta, mielenrauhaa, iloa, positiivista elämänasennetta, luontaishoitoja. Siinä mun reseptini.
Ei ole muuten ylipainoa, ei harmaata hiuksissa, on vahvat kynnet, ryppyjä ei juuri nimeksikään. Ikää rapiat 50 v.
Vierailija kirjoitti:
Eijä roiku koska ketoosi dieetti on täynnä terveitä rasvoja. Luuydin liemestä saa collegeeniä ja elastiiniä.
Vertaile noihin vegaani akkoihin. 30v ja jo ihan rusinoita. Potoskiikaan ei voi laittaa kun se on eläinperäistä.
En ole vegaani enkä ketotyyppi, mutta mun tuttavapiirissä kaikki vegaanit ja kasvissyöjät on todella nuoren näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä oon ollut kasvissyöjä 30 v, viimeiset 10 v lähes vegaani, en sitte tiedä miksi saan usein kuulla, että näytän hyvältä. Minä uskon, että suoliston kunnolla on erittäin suuri vaikutus terveyteen, hyvinvointiin ja ulkonäköön. Maito, runsas lihansyönti, sokeri, liiaallinen viljansyönti, lääkkeet, ne pilaa suoliston. Ja sitä myöten terveyden. Suolistosta lähtee myrkyt liikenteeseen. Monilla pömppömaha siksi, että ulostemassat kertyy suolenseinämään. Ja ravintoaineet ei imeydy, kun suolisto on sairas. Sopiva ruokavalio, liikuntaa, ulkoilua, riittävästi unta, mielenrauhaa, iloa, positiivista elämänasennetta, luontaishoitoja. Siinä mun reseptini.
Ei ole muuten ylipainoa, ei harmaata hiuksissa, on vahvat kynnet, ryppyjä ei juuri nimeksikään. Ikää rapiat 50 v.
Ja höpö höpö.
Ai Antilla? Vetää ketoosit, ja kaikki naiset näyttää kauniilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vegaani enkä ketotyyppi, mutta mun tuttavapiirissä kaikki vegaanit ja kasvissyöjät on todella nuoren näköisiä.
Aivan. Koska ovat alle 20 vuotiaita viherpiipertäjiä.
Silmätkö! Ketoosissa henki haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Koska ovat alle 20 vuotiaita viherpiipertäjiä.
Lähinnä 40-50 v nämä. Useimmat olleet teineistä asti kasvissyöjiä.
Viljat: ruis ja kaura ovat hyviä suolistolle mm. runsaan kuidun takia. Sanovat asiantuntijat.
Mä olin puoli vuotta ketokarppauksella ja mulla kyllä ulkonäkö huononi. Ihonsävy muuttui jotenkin harmahtavaksi ja näytin aina väsyneeltä. Pieniä ryppyjä alkoi tulla. Onneksi nämä meni pois kun aloin taas syödä enemmän hiilareita.
Eikös Ketoosi aiheuta hiustenlähtöä
Jaa. Olen ollut kasvissyöjä 25 vuotta, olen siis viiskymppinen, eikä mulla ole ainakaan rypyistä tietoakaan. Ketoosikin on kokeiltu, sen voi tehdä nimittäin myös kasvissyöjäkin, eikä siis tarvitse vetää pekonia ja voita. Olo oli kyllä energinen ja paino tippui, voisi ottaa taas keväällä kuuriluontoisesti. Googlatkaa vegeketo jos kiinnostaa.
Mutta noin muuten, lihaa syövät ketoilijat ovat kuivakkaita.
Ketoosi beibi ketoon!