Antti Heikkilä: Ketoosi tekee naisista kauniita
Kommentit (95)
Höh, ei ketogeenisella olevien henki haise. Vain päivän parin ajan siirtymävaiheessa voi vähän tuntua siltä. Pahemmin ne hoitamattomat hampaat, olutröyhtäilyt ja tupakointi haisevat :)
Heikkilältä pitäisi kieltää internet. Joko siltä otettiin lääkärinluvat pois?
Heikkilältä pitäisi kieltää internet. Joko siltä otettiin lääkärinluvat pois?
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus, selluliitittömyys, kaunis iho. En enää viitsi suositella kenellekään täällä ketogeenistä ruokavaliota, kun ette kuitenkaan halua uskoa minua :)
Ei välitetä niistä, omapa on tappionsa😁.
Ketoillaan me vaan👍ja ollaan hehkeitä+pirteitä.
Ei Antti ole puoskari vaan kirurgi.
Kunhan saadaan tulevaisuudessa lisää tutkimustietoa suolistobakteerien merkityksestä, monen täällä ilkkujan hymy hyytyy :)
En tiedä siitä, mutta Heikkilä on kyllä kunnon kiihkoilija tuon oman ruokauskontonsa kanssa
Itse syön hampurilaisia ja ranskanperunoita, pekonia, kananmunia, nakkeja, ja siinä ruokaa laittaessa menee jo 12-20 pirkkaa. Hedelmiä ja salaatteja en syö koskaan. Noin 200 alkoholiannosta päivä. Herään aamuisin pirteänä klo 06, vietän toimeliaan päivän, askelia tulee kuitenkin mittarin mukaan noin 200-500.
Nukuin kuin tukki ja ihoni on kuulas, rinnat pystypäiset eikä ikinä mitään pikkukuumetta kummempaa. Olen täydellinen, moni mies päälläni hokenut. Tuoksun taivaalle ja unelle. Ei ruokavaliolla ja näillä ole mitään merkitystä kun ei vaan tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Ei Antti ole puoskari vaan kirurgi.
Eivät sulje toisiaan pois. Antti puoskaroi menemään hullun lailla.
Siitä on lyhyt matka ketoasidosiin, mihin meinasin kuolla, onneks on teho-osastohoito Suomessa niin hyvää♥️
Tuo mies on vaarallinen!
Ymmärrättekö että Heikkilä tekee rahaa tällä hevonkukulta. Myyntipuhetta tuollainen ulkonäön kommentointi, ja epävarmoihin naisiin uppoaa kuin sormi vanhukseen.
Jaa, itselläni on krooninen sairaus ja olen siksi hyvin onneton. En syö kauhean terveellisesti ja pystyn harrastamaan aika vähän liikuntaa. Näytän silti aika hyvältä, koska on sopivat geenit ja silmää tehdä sellaisia kauneudenhoitotoimenpiteitå ym. jotka oikeasti parantavat ulkonäköä. Terveys ei siis ole kauneuteni syy millään tavalla.
Uskon kyllä siihen, että ketoosissa ihminen näyttää paremmalta, koska nestepainoa on minimimäärä, kun taas hiilarisella ruokavaliolla se vaihtelee. Lisäksi jos on ylipainoa, niin kyllähän se karpilla karisee. Ei siinä kumminkaan sen ihmeempää maagista ole.
Antti heikkilä onkin komea laatikkoleuka alfa joka edustaa keto dieetin parhaita puolia
Mieluummin olen ruma rusina kuin ahmin lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin olen ruma rusina kuin ahmin lihaa.
Sun kommenttisi tuli väärään ketjuun, ei tässä mistään lihan ahmimisesta puhuta. Oo jatkossa tarkempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eijä roiku koska ketoosi dieetti on täynnä terveitä rasvoja. Luuydin liemestä saa collegeeniä ja elastiiniä.
Vertaile noihin vegaani akkoihin. 30v ja jo ihan rusinoita. Potoskiikaan ei voi laittaa kun se on eläinperäistä.
En ole vegaani enkä ketotyyppi, mutta mun tuttavapiirissä kaikki vegaanit ja kasvissyöjät on todella nuoren näköisiä.
Onpa jännä kun tuttavapiirissä näiden on iho on kuiva ja harmahtavan eloton, tunnen paljonkin harrastuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä oon ollut kasvissyöjä 30 v, viimeiset 10 v lähes vegaani, en sitte tiedä miksi saan usein kuulla, että näytän hyvältä. Minä uskon, että suoliston kunnolla on erittäin suuri vaikutus terveyteen, hyvinvointiin ja ulkonäköön. Maito, runsas lihansyönti, sokeri, liiaallinen viljansyönti, lääkkeet, ne pilaa suoliston. Ja sitä myöten terveyden. Suolistosta lähtee myrkyt liikenteeseen. Monilla pömppömaha siksi, että ulostemassat kertyy suolenseinämään. Ja ravintoaineet ei imeydy, kun suolisto on sairas. Sopiva ruokavalio, liikuntaa, ulkoilua, riittävästi unta, mielenrauhaa, iloa, positiivista elämänasennetta, luontaishoitoja. Siinä mun reseptini.
Ei ole muuten ylipainoa, ei harmaata hiuksissa, on vahvat kynnet, ryppyjä ei juuri nimeksikään. Ikää rapiat 50 v.
Hiusten harmaantuminen johtuu geeneistä ja vanhemmiten kynnet kovettuu muutenkin. Ei mullakaan ole ylipainoa eikä juuri ryppyjäkään vaikka syön ihan tavallista ruokaa.
Tuskinpa on sanonut 😂
Sulla on varmaan lähde tähän?
En tiedä tarkemmin mikä on ketoosi, enkä tiedä kuka tuo on. Mutta sen tiedän että ruoan tatkoitus elämässäkö on tuottaa nautintoa, ei se että näyttäisin joltain jonkun tuntemattoman silmissä.