Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Heikkilä: Ketoosi tekee naisista kauniita

Vierailija
10.01.2021 |

Kaulan nahka roikkuu näillä.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Olen ollut kasvissyöjä 25 vuotta, olen siis viiskymppinen, eikä mulla ole ainakaan rypyistä tietoakaan. Ketoosikin on kokeiltu, sen voi tehdä nimittäin myös kasvissyöjäkin, eikä siis tarvitse vetää pekonia ja voita. Olo oli kyllä energinen ja paino tippui, voisi ottaa taas keväällä kuuriluontoisesti. Googlatkaa vegeketo jos kiinnostaa.

Mutta noin muuten, lihaa syövät ketoilijat ovat kuivakkaita.

Tätini on 61 ja rypytön kanssa, älyttömän terveen ja nuoren näköinen n 35-40 vuotiaan näköinen. Syö just kasvipitoista.

Vierailija
42/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Olen ollut kasvissyöjä 25 vuotta, olen siis viiskymppinen, eikä mulla ole ainakaan rypyistä tietoakaan. Ketoosikin on kokeiltu, sen voi tehdä nimittäin myös kasvissyöjäkin, eikä siis tarvitse vetää pekonia ja voita. Olo oli kyllä energinen ja paino tippui, voisi ottaa taas keväällä kuuriluontoisesti. Googlatkaa vegeketo jos kiinnostaa.

Tätini on 61 ja rypytön kanssa, älyttömän terveen ja nuoren näköinen n 35-40 vuotiaan näköinen. Syö just kasvipitoista.

EIKÄ minkäänölaista helttaa kaulan alla eikä ylimääräsistä kaulakin rypyttömämpi kuin Marinilla vaikka siis 61V!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kännissä Anttikin saattaa alkaa näyttämään kauniilta.

Vierailija
44/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, ei ketogeenisella olevien henki haise. Vain päivän parin ajan siirtymävaiheessa voi vähän tuntua siltä. Pahemmin ne hoitamattomat hampaat, olutröyhtäilyt ja tupakointi haisevat :)

Luulet vaan, kyllä haisee

Vierailija
45/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIKÄ minkäänölaista helttaa kaulan alla eikä ylimääräsistä kaulakin rypyttömämpi kuin Marinilla vaikka siis 61V!!!!!!!

Niin varmaan!!!!!!!!

Vierailija
46/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Antti mikään puoskari ole vaan ortopedi. Ei ehkä ihan ortopedin ominta alaa, muttei puoskari kumminkaan.

Vierailija
47/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan mikä dieetti tekisi Heikkilästä taas komean? Muistan hänet vuosikymmeniä sitten Meilahden sairaalasta. Oli tosi hottis mies siihen aikaan. Ja nyt on tollanen plösö kääkkä. 

Vierailija
48/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eijä roiku koska ketoosi dieetti on täynnä terveitä rasvoja. Luuydin liemestä saa collegeeniä ja elastiiniä.

Vertaile noihin vegaani akkoihin. 30v ja jo ihan rusinoita. Potoskiikaan ei voi laittaa kun se on eläinperäistä.

😂 sait noin lyhyeen tekstiin uskomattomat 7 kirjoitusvirhettä. Peruskoulukin taitaa olla kesken.

Jonne kännää mutsin krapulakaljoilla.

Vierailija
49/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lähisukulainen aloitti ketoosidieetin. Seuraus oli aivoinfarkti. Kolesterolin aiheuttama.

Vierailija
50/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosi tekee Antista kauniin

Jostain syystä Ana ei jaksanu käyttää vinkkejään siihen, että olisi tehnyt itsestään markkinoimiensa laihdutuskirjojen parhaan mainoksen ja ylivoimaisen todisteen ohjeidensa tehosta... kumma juttu., että mies, joka tietää vinkit siihen, miten kaikista tulee kiinteitä ja kauniita eli miehistäkin komeita ja timmejä, ei sit jaksanu ite ruveta sellaiseksi. on ihan roikkuvalihainen läski ukontursas. Ihme homma, mutta ehkä se sit ajatteli, ett siitä olisi tullu liian komee, jos se olisi noudattanut omia neuvojaan.

No haloo, ettekö tajua, että kyseessä pelkkä käärmeöljykaukppias, jolla on tuote, omat kirjat, joita se myy, ja saman sen väliä, toimiiko ohjeet vai ei, kuhan kauppa käy.

En sano, etteikö vähähiilihydraattisuus toimisi, olen itsekin ollut sellaisella, mutta iän myötä homma muuttuu. Ensinnäkään missä tahansa iässä laihduttaminen ei tee ketään kauniiksi: nahka tosiaan jää roikkumaan vanhemmiten ja useimpien vanhojen ihmsten ei kannata laihtua, jos haluaa säilyttää edes vähän kauneutta. Olette varmasti nähneet kuvia tyhjistä mahapusseista ja losottavista tyhjistä alleista, jotka ovat kauhistuttavampia kuin läski koskaan.

Toisekseen mitä nuorempi laihduttaja, sitä varmemmin mikä tahansa laihdutustekniikka laihduttaa.

Jos Anan konstit olisi ylivoimaiset ja missä tahansa iässä laihtuminen olisi hyvä idea, olisi hänen kyllä ihan ekana kannattanut käyttää vinkkejään omaan, pahasti elähtäneeseen ulkomuotoonsa.

Vierailija
51/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Antti mikään puoskari ole vaan ortopedi. Ei ehkä ihan ortopedin ominta alaa, muttei puoskari kumminkaan.

Jaha, mitenhän olisi, jos tietotekniikkainssi yrittäisi suunnitella Hailuodon siltaa, uskaltaisitko sen sillan ylittää?

Virkaheitto höpsökkä ortopedi ei ole relevantti ravintotieteilijä.

Vierailija
52/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille 60 veelle  tule helttaa kaulan alle riippuu miten kantaa itseään.

Vierailija
53/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lähisukulainen aloitti ketoosidieetin. Seuraus oli aivoinfarkti. Kolesterolin aiheuttama.

Hehheh

Vierailija
54/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosi tekee Antista kauniin

Jostain syystä Ana ei jaksanu käyttää vinkkejään siihen, että olisi tehnyt itsestään markkinoimiensa laihdutuskirjojen parhaan mainoksen ja ylivoimaisen todisteen ohjeidensa tehosta... kumma juttu., että mies, joka tietää vinkit siihen, miten kaikista tulee kiinteitä ja kauniita eli miehistäkin komeita ja timmejä, ei sit jaksanu ite ruveta sellaiseksi. on ihan roikkuvalihainen läski ukontursas. Ihme homma, mutta ehkä se sit ajatteli, ett siitä olisi tullu liian komee, jos se olisi noudattanut omia neuvojaan.

No haloo, ettekö tajua, että kyseessä pelkkä käärmeöljykaukppias, jolla on tuote, omat kirjat, joita se myy, ja saman sen väliä, toimiiko ohjeet vai ei, kuhan kauppa käy.

En sano, etteikö vähähiilihydraattisuus toimisi, olen itsekin ollut sellaisella, mutta iän myötä homma muuttuu. Ensinnäkään missä tahansa iässä laihduttaminen ei tee ketään kauniiksi: nahka tosiaan jää roikkumaan vanhemmiten ja useimpien vanhojen ihmsten ei kannata laihtua, jos haluaa säilyttää edes vähän kauneutta. Olette varmasti nähneet kuvia tyhjistä mahapusseista ja losottavista tyhjistä alleista, jotka ovat kauhistuttavampia kuin läski koskaan.

Toisekseen mitä nuorempi laihduttaja, sitä varmemmin mikä tahansa laihdutustekniikka laihduttaa.

Jos Anan konstit olisi ylivoimaiset ja missä tahansa iässä laihtuminen olisi hyvä idea, olisi hänen kyllä ihan ekana kannattanut käyttää vinkkejään omaan, pahasti elähtäneeseen ulkomuotoonsa.

Tästä tekstistä tulee kuva, että sen kirjoittaja ei tiedä asiasta oikein mitään. Menee myös puurot ja vellit pahasti sekaisin.

Sitä paitsi ketoosi ja ketoruokavalio ei ole vain laihduttamista tai sitä varten, vaikka moni sen avulla laihtuukin.

Vierailija
55/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan!!!!!!!!

Tämä vaan on totta.

Vierailija
56/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ortopedi, joka on erikoistunut puoskarointiin. Eikä ravitsemuspuoli todellakaan ole Antin ominta alaa, mutta siitä kun saa fyffee huomattavasti paremmin. Skaalautuu myös paremmin kirjojen ja verkkokurssien avulla.

Se yksi Ylen naistoimittaja sai Antin kiinni virheellisistä väitteistä, jonka jälkeen Heikkilä ei enää suostunut suoraan lähetykseen.

Vierailija
57/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl varmaan Anakin näyttäisi minusta kauniilta, jos myrkytystilassa ja ilman riittävää ravintoa aivosoluille joutuisin häntä katselemaan.

Tai saattaisi olla etten tajuaisi näkemääni, kun ne hiilarit nyt vain ovat eläville soluille välttämättömiä.

Vierailija
58/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariinin kaula onkin ihmeen ryppyinen, siis tuonikäiseksi.

Vierailija
59/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun täällä 50v mammat kertoilee, kuinka ovat niin hoikkia eikä rypyistä tietoakaan. Laittakaapa kuvaa sitten! Yksikään aikuinen ei ole täysin rypytön, jos on ikinä liikuttanut silmiään tai suutaan.

Tiedän 50+ naisen joka aina kehuu nuoruuttaan, tainnut olla katsomatta peiliin sitten nuoruuden. Valehdelkaa itsellenne, mutta kyllä se ikä jokaisen naamassa ja kropassa näkyy. Eri tavoilla vaan.

Vierailija
60/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että.sai Valviralta varoituksen ketoosidieetin duosittelemisesta syöpäpotilaalle. Lisäksi hänen kirjansa Lääkkeetön elämä on täynnä asiavirheitä.

Te keetoosilahkolaiset olette sellaisia, etyä mitään kritiikkiä ei saa esittää ja mitään vikaa tai virheitä tai vaaraa teidän lahkossanne ei ole. Kriittisesti ei voi keskustella ja lisäksi olette tyrkyttämässä dieettiä ne kaikille ja kaikkialla. Viimeisin kokemukseni on eröidtä juhlista, joissa yksi ketoosi- ifiootti tuli pyytämättä kommentoimaan ulkonäköni ja tuputtamaan uskontoa ne. Ja pilasi juhlani. Työpaikalla on näitä useita, ja vttu että ovat rasittavia. Edes lounasta ei saa syödä rauhassa..

Antaisitte ihmisten olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi