Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tunnistanut itsesi jonkun kirjoituksesta?

Vierailija
10.01.2021 |

100% varmasti?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää oo. Mutta aiemmilta vuosilta naapuri kirjoitti kaikki meidän asiat nettiin, jotka siis kuuli seinän takaa.

Vierailija
2/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää oo. Mutta aiemmilta vuosilta naapuri kirjoitti kaikki meidän asiat nettiin, jotka siis kuuli seinän takaa.

Suurenteliko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin täällä palstalla käymisen koska en jaksanut lukea niitä tarinoita. Naapuri oli työtön ja lapseton nainen. Sen lisäksi hänen eläkkeellä oleva äitinsä oli kirjoittelussa mukana. t.1

Vierailija
4/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten eräällä toisella keskustelupalstalla, ystäväni tunnistettiin. Oli noloa, kun juttu oli ikävää kommentointia hänen ystävästään.

Vierailija
5/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Joku kuvasi meidän työpaikkaa, missä kaikki teki jotain muuta kuin piti. Minä olin se joka haki lapsilleen bussiaikataulua.

Vierailija
6/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin täällä palstalla käymisen koska en jaksanut lukea niitä tarinoita. Naapuri oli työtön ja lapseton nainen. Sen lisäksi hänen eläkkeellä oleva äitinsä oli kirjoittelussa mukana. t.1

Kauheaa :( kunnon kiusaamista.

7/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joku kertoi tapauksesta mun työpaikalla, ja sanoi, et siinä oli kaks työntekijää. Muistan sen tapauksen, joten olin toinen niistä työntekijöistä 😁

Vierailija
8/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä itte.

Vierailija
9/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Terveiset ammattivalittajalle. Nyt on rauha maassa puolin ja toisin. Hyvä näin.

Vierailija
10/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan kirjoittaisi, elämässäni ei tapahdu mitään erikoista.

Siitä että kävelen kadulla, ulkonäöstäni? Siitä vaan 🤭

Vierailija
11/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseäni, mutta exän olen tunnistanut facebookin ryhmässä. Häntä syytettiin hiippailusta ja epäilyttävästä käytöksestä. Hän oli ollut pelaamassa pokemonia leikkipuiston lähellä ilman lapsia. :D

Vierailija
12/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni kuoli onnettomuudessa ja siitä keskusteltiin täällä ikävään sävyyn. Kukaan ei tuntenut asiaa, vaan joidenkin lehtiotsikoiden perusteella täällä spekuloitiin. Mietittiin, kenen syy tapahtuma oli.

Vieläkin tulen vihaiseksi, kun mietin asiaa. Tekisi mieli vain katkerana toivoa yhtä kurjaa kohtaloa jokaiselle idiootille, joka asiaa täällä spekuloi. Mutta en alennu heidän tasolleen ja totean vain, miten alhainen ihmisluonto on.

Vierailija
13/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheiseni kuoli onnettomuudessa ja siitä keskusteltiin täällä ikävään sävyyn. Kukaan ei tuntenut asiaa, vaan joidenkin lehtiotsikoiden perusteella täällä spekuloitiin. Mietittiin, kenen syy tapahtuma oli.

Vieläkin tulen vihaiseksi, kun mietin asiaa. Tekisi mieli vain katkerana toivoa yhtä kurjaa kohtaloa jokaiselle idiootille, joka asiaa täällä spekuloi. Mutta en alennu heidän tasolleen ja totean vain, miten alhainen ihmisluonto on.

😔

Vierailija
14/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurenteliko?

Ehkä se pointti oli siinä, ettei se halunnut kuulla niitä ?

Sincc

Kirjoitteli, jotta hiljenisivät ..

Vierailija
15/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristallikissa ja äitinsä ?

Sincc

Vierailija
16/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä itte.

Enpä oo tunnistanu ihtiä täält. -ap

Vierailija
17/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Terveiset ammattivalittajalle. Nyt on rauha maassa puolin ja toisin. Hyvä näin.

Tunnetko ammattivalittajan irl?

Vierailija
18/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
19/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseäni mutta musiikinopettajani oppikoulusta. Olen aivan varma että kyse oli hänestä. Otsikko oli jotain "Kuumin opettaja" tms. 70-luku ja B.

Vierailija
20/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa :( kunnon kiusaamista.

Et voi olla tosissasi. Eiköhän kiusaaja ole tuossa se, joka elää niin meluisasti, että naapuri joutuu kuulemaan ihan kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän