Millainen ihminen kieltäytyy tekemästä kuperkeikkaa?
Jotenkin noloa. Kuperkeikka on näitä elämän perusjuttuja. Olisipa noloa, jos joku virkistyspäivänä kieltäytyisi tekemästä kuperkeikkaa.
Kommentit (33)
Virkistyspäivinä käsketään aina hr-puolen isoin läski kilppariin ja muut hyppii sen yli hyppyukemeita.
Mulla on tällä hetkellä rannerasitusvamma. Kuperkeikan teko ottaisi liian kovaa ranteeseen.
Ööö. Oletko nähnyt monenkin viisi- tai kuusikymppisen tekevän kuperkeikkoja?
Onneksi meidän firmassa ei ole virkistyspäiviä. Ei tarvitse tehdä kuperkeikkoja, siltoja eikä kärrynpyöriä.
No minä en jumalauta sen takia aamukuudelta herää väkertämään 90-luvun banaaninutturaa kahesta hiuksestani, että sitten joudun läskiperseineni tuhoamaan helevetinmoisella efortilla pystyynnostetun kampaukseni.
Lisäksi ebaysta markalla tilattu hainhammas hajoaa tuhannen pillun päreiksi kuperkeikkaa tehdessä.
Sellainen jolla on kulumia selässä?
Kaikenlaisia tekosyitä on havaittu. 🙄
AP
Kuperkeikka ei tunnu fyysisesti kivalta näin kankeana keski-ikäisenä, joten en niitä enää tee. Simple as that
Minä en suostunut tekemään sitä lapsena. Koulussa muistaakseni tein opettajan vaatimuksesta 2 kertaa. Nyt olen 50+ eikä minulla ole muuta selitystä, kuin että se on kammottava ja pelkään, että niskani taittuvat. Joten en tee sitä.
Kuperkeikkojen tekeminen ei kyllä muutenkaan kuulosta fiksulta sisällöltä virkistäytymispäiville.. monella on myös ylipainoa, selkävaivoja ja muita, jotka saattavat estää moisen akrobatian. Toivottavasti teillä on vakuutukset kunnossa, jos jollekin sattuu pahasti. En kyllä haluaisi olla se ihminen, joka uhraa selkänsä ja liikkumikykynsä yhteishengen ja firman arvojen puolesta 🙄
En uskaltaisi yrittää näin viiskymppisenä, kun viimeksi joskus lapsena tehnyt kuperkeikkoja. Voisi nimittäin käydä huonosti.
Matalasta verenpaineesta johtuvasta huimauksesta kärsivä.
Siinä ainut oikea tapa tehdä kuperkeikkoja 😍
Huvipuistohullu kirjoitti:
Joo! Syötetään ap:lle suolaista hernekeittoa ja 5 hattaraa ja laitetaan tuohon virkistäytymään.
Olen 24-vuotias, mutta en todellakaan halua tehdä kuperkeikkoja juurikin tuon välittömän huimauksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Joo! Syötetään ap:lle suolaista hernekeittoa ja 5 hattaraa ja laitetaan tuohon virkistäytymään.
Kunhan mä en ole silloin kuskina 🤣
Vierailija kirjoitti:
Olen 24-vuotias, mutta en todellakaan halua tehdä kuperkeikkoja juurikin tuon välittömän huimauksen takia.
Kakalla käyt kuitenkin vessanpöntöllä ja nouset?
AP
tämmöisiin ketjuihin aina tulee jostai kaikki ne vaivaisimmat ihmiset.
Suurin osa voi tehä kuperkeikan ihan hyvin vaikka ois se 55v .
Normaalit ihmiset siis.
Sellainen, joka ei halua tehdä kuperkeikkaa