Millainen ihminen kieltäytyy tekemästä kuperkeikkaa?
Jotenkin noloa. Kuperkeikka on näitä elämän perusjuttuja. Olisipa noloa, jos joku virkistyspäivänä kieltäytyisi tekemästä kuperkeikkaa.
Kommentit (33)
Joskus sitä miettii millainen pelle näitä ketjuja kehittää ja kuinka se ylpeänä sitten voi kertoa ekalle tyttöystävälleen harrastuksestaan.
Elämän perusjuttuja? Onko siis tavallisilla ihmisillä jotain tarvetta jokapäiväisessä elämässään tehdä kuperkeikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Elämän perusjuttuja? Onko siis tavallisilla ihmisillä jotain tarvetta jokapäiväisessä elämässään tehdä kuperkeikkoja?
Minä en ole aikuisiällä tehnyt koskaan kuperkeikkaa, mutta varmaankin hämmästyisin, jos minulta sellaista vaadittaisiin. Voisin ehkä yrittää kyllä, mutta aika moni muu asia menee kyllä kuperkeikan edelle mitä tulee elämän perusjuttuihin. :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli aivan pakko tehdä kuperkeikka ihan ite, ilman tuota härveliä 😆
Ekana tuli mieleen Karen. :D "En todellakaan ala tekee jotaki kuperkeikkaa, tee ite!" :D
Kieltäytyisin. Leikattu selkä ja ylipainoa muutaman kymmenen kilon verran.
Millainen ihminen kieltäytyy laulamasta maamme laulua yhdellä kädellä seisten tähtisädetikku joka varpaan välissä? Siis jos minä pyydän tekemään noin, mikä on tekosyy olla tekemättä?
Pystyisin, enkä silti tekisi. Olen töissä tekemässä töitä, enkä pelleilemässä. Onneksi meidän virkistyspäivät on ihan kivoja ja lisäksi vapaaehtoisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuperkeikka ei tunnu fyysisesti kivalta näin kankeana keski-ikäisenä, joten en niitä enää tee. Simple as that
Minä tekisin ja olisin sitten marttyyri ja tekisin numeron, kun sattuikin sinne sun tänne.
Itse olisin ensimmäisenä tekemässä kuperkeikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 24-vuotias, mutta en todellakaan halua tehdä kuperkeikkoja juurikin tuon välittömän huimauksen takia.
Kakalla käyt kuitenkin vessanpöntöllä ja nouset?
AP
Sulla on vähän oudot vessankäyttötavat.
Näinhän se on. Täyden kympin kommentti sinulta.
AP