Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko kiva, jos mies kieltäisi sulta jälkiruoan ekoilla treffeillä: ”Eiköhän se jo riitä”

Vierailija
10.01.2021 |

Matti Ahde, 30 v., oli vienyt 19-vuotiaan Hilkan treffeille ja alkoi kouluttaa...

” Oopperassa ei ole tapana huutaa, Matti opetti ensitreffeillä oopperan väliajalla, kun Hilkka kysyi kesken näytöksen jotain. Ja illallisella ravintolassa Matti nappasi Hilkan pähkinä­vanukasjälkiruoan pois ja sanoi, että eiköhän se jo riitä. Hilkan posket olivat päässeet pyöristymään kilpailukauden jälkeen.”

https://kotiliesi.fi/tilaajille/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/hilkka-ahde-m…

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle mies sanoisi noin, söisin jälkkärin, tilaisin santsiannoksen, söisin oikein silleen ärsyttävästi mussuttaen omnomnom, iskisin eurot pöytään ja lähtisin menemään. Sanoisin, että eipä jatkossa pidetä yhteyksiä.

Olisit oopperan väliajalla sanonut Martti Ahteelle noin? Ja mennyt sitten pokaamaan pubista jännіksen?

Aivan varmasti. Inhoan muutenkin pomomiehiä jotka vapaallakin leikkivät pomoa läheisilleen. Oksetus, en ollut kuullut tätä aiemmin.

Vierailija
22/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on, jos läski ei itse tajua.

Mikä pakko on deittailla läskejä, jos ei niistä tykkää?

Tinderissä ei ole muita.

Etpä itsekään taida olla kovin haluttu mies, jos pitää nainen Tinderistä/netistä koittaa löytää. Naisia on maailma täynnä. Naisia sisäisesti ja ulkoisesti miellyttävät, sivistyneet ja älykkäät miehet löytävät kyllä seuraa mistä tahansa.

Tälle kelpaa siis kuka tahansa nainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti otti sen minkä sai!

Vierailija
24/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tapahtunut 70-luvulla. Me nykynaiset ollaan eri maailmasta, ehkei kannata vertailla ;)

Nimenomaan. Hilkkakin lienee kasvatettu niin, että käskyjä pitää totella kyselemättä. Hilkka oli tuolloin vasta 19-vuotias, asui vanhempiensa kanssa ja Matti paljon vanhempi.

25/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tässä vois todeta että "if it works, it can't be wrong". Matti sai Hilkkansa ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti :D

Vierailija
26/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin lisää

Vierailija
27/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah minun ja jälkiruokani väliin ei tule yksikään mies.

Vierailija
28/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että paljastuu heti että nainen on makean perään,se tarkoittaa sitä lihomista vuosi vuodelta.

Vierailija
29/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut treffeillä tuollaisen miehen kanssa. Oltiin vielä pizza puffassa ja silti lähtiessäni hakemaan kolmatta pitsapalaa, mies totesi "Eiköhän tuo jo riitä!". Mulkaisin miestä, hain pitsapalani ja tungin sen sormin suuhun miestä silmiin tuijottaen. Jostain syystä ei tullut toisia treffejä, eikä harmita yhtään!

Mies muuten itse ehdotti sitä paikkaa, olikohan se jokin ihme testi?

Vierailija
30/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä pitää linjoistani huolen ilman miehen apuakin, eikä satunnainen herkuttelu niitä pilaa. Loukkaisi tuommoinen aliarvioiminen.

Vierailija
31/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olisi suotavaa. Jos olisin päässyt lihomaan siihen kuntoon, että miehen tarvitsee siitä huomauttaa, niin otan mielelläni vastaan järkeviä kieltoja.

Timmimisu 24

Tälle kommenttille nauroin ihan ääneen :D 24-vuotias nainen muka, joopa joo...

Vierailija
32/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan