Oisko kiva, jos mies kieltäisi sulta jälkiruoan ekoilla treffeillä: ”Eiköhän se jo riitä”
Matti Ahde, 30 v., oli vienyt 19-vuotiaan Hilkan treffeille ja alkoi kouluttaa...
” Oopperassa ei ole tapana huutaa, Matti opetti ensitreffeillä oopperan väliajalla, kun Hilkka kysyi kesken näytöksen jotain. Ja illallisella ravintolassa Matti nappasi Hilkan pähkinävanukasjälkiruoan pois ja sanoi, että eiköhän se jo riitä. Hilkan posket olivat päässeet pyöristymään kilpailukauden jälkeen.”
https://kotiliesi.fi/tilaajille/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/hilkka-ahde-m…
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on, jos läski ei itse tajua.
Mikä pakko on deittailla läskejä, jos ei niistä tykkää?
Tinderissä ei ole muita.
Etpä itsekään taida olla kovin haluttu mies, jos pitää nainen Tinderistä/netistä koittaa löytää. Naisia on maailma täynnä. Naisia sisäisesti ja ulkoisesti miellyttävät, sivistyneet ja älykkäät miehet löytävät kyllä seuraa mistä tahansa.
Tälle kelpaa siis kuka tahansa nainen...
Vierailija kirjoitti:
Tää on tapahtunut 70-luvulla. Me nykynaiset ollaan eri maailmasta, ehkei kannata vertailla ;)
Nimenomaan. Hilkkakin lienee kasvatettu niin, että käskyjä pitää totella kyselemättä. Hilkka oli tuolloin vasta 19-vuotias, asui vanhempiensa kanssa ja Matti paljon vanhempi.
Eikös tässä vois todeta että "if it works, it can't be wrong". Matti sai Hilkkansa ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti :D
Hah minun ja jälkiruokani väliin ei tule yksikään mies.
Hyvä että paljastuu heti että nainen on makean perään,se tarkoittaa sitä lihomista vuosi vuodelta.
Minä olen ollut treffeillä tuollaisen miehen kanssa. Oltiin vielä pizza puffassa ja silti lähtiessäni hakemaan kolmatta pitsapalaa, mies totesi "Eiköhän tuo jo riitä!". Mulkaisin miestä, hain pitsapalani ja tungin sen sormin suuhun miestä silmiin tuijottaen. Jostain syystä ei tullut toisia treffejä, eikä harmita yhtään!
Mies muuten itse ehdotti sitä paikkaa, olikohan se jokin ihme testi?
Osaan kyllä pitää linjoistani huolen ilman miehen apuakin, eikä satunnainen herkuttelu niitä pilaa. Loukkaisi tuommoinen aliarvioiminen.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olisi suotavaa. Jos olisin päässyt lihomaan siihen kuntoon, että miehen tarvitsee siitä huomauttaa, niin otan mielelläni vastaan järkeviä kieltoja.
Timmimisu 24
Tälle kommenttille nauroin ihan ääneen :D 24-vuotias nainen muka, joopa joo...
Aivan varmasti. Inhoan muutenkin pomomiehiä jotka vapaallakin leikkivät pomoa läheisilleen. Oksetus, en ollut kuullut tätä aiemmin.