Olen kauniimpi kuin tyttäreni
Tuntuu hyvälle. Muita jotka ovat kauniimpia kuin omat lapset?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Seela Sella on kauniimpi kuin tyttärensä, samoin Martina A on kauniimpi kuin tytär, Emilia Leppilampi on kauniimpi kuin tytär. Monet keski-ikäiset ja Seelan tapaan jo iäkäs ihminen voi olla todella kaunis ja karismaattinen, paljon näyttävämpi kuin nuori nainen tai teini.
Pienistä lapsista ei voi vielä sanoa, joku "ruma" lapsia kaunistuu iän myötä ja toisaalta söpö lapsi ei ole söpö aikuinen. Eli et voi verrata.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua yhtään hävetä, että teit ruman lapsen?
Toivottavasti kukaan ei oikeasti häpeä "rumaa" lastansa!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan oikea/normaali äiti e sanoisi et "tuntuu hyvälle" olla kaunimpi kuin oma tytär... Tuhkimo-syndrooma :D
Meillä onneksi tytär on kauniimpi kuin minä, ja olisin ennemmin surullinen, jos toisinpäin.
Vai oliko se Lumikki, kenen äitipuoli halusi tappaa tyttären, jotta olisi maassa kaunein?
Olet myös vanha kääkkä. Nuori ja sorja tytär ylittää äitinsä vaikka mikä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi, jospa jäisikin pelkästään häpeämiseen, rumat tyttäret ei kelpaa mihinkään, korkeintaan vanhuudenturvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet valinnut ruman miehen. Tai sinullakin on rumat geenit ja olet leikkauttanut naamasi.
Näinhän se usein on. Valitaan ruma mies, ja sitten ollaan katkeria ja vihaisia kun lapsi näyttääkin vanhemmaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä häpeää, vaikka olisi täysin odotettavissa ja omaa syytä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ihan outo. Ja kuka edes ajattelee tuollaisia asioita? Ap taitaa olla lapseton.
Tuollaisia äitejä on harmillisen paljonkin. Eikä edes vanheneminen muuta heitä paremmiksi ihmisiksi.
Nuoruus on kaunista, vaikka vanhat kääkät kuinka väittäisivät muuta.
Äiti sanoi vuosia sitten, että meitä tyttäriä katsotaan enemmän kuin häntä.
Pidin kommenttia hassuna, kun olin murrosikäinen. Mitä väliä sillä on, ketä tai mitä joku kukalie tai mikälie katsoo?
Ei yhtään mitään.
Vanhoille sukupolville (1950 syntyneet) tärkeintä on mitä muut ajattelevat.
Kukaan oikea/normaali äiti e sanoisi et "tuntuu hyvälle" olla kaunimpi kuin oma tytär... Tuhkimo-syndrooma :D
Meillä onneksi tytär on kauniimpi kuin minä, ja olisin ennemmin surullinen, jos toisinpäin.