Laihat ihmiset - mitä tilaatte ravintolassa?
Jätättekö seuraavana päivänä syömättä jos ed iltana mennyt iso illallinen?
Kommentit (23)
Täsmälleen sitä mitä tekee just sillä hetkellä mieli, kun kerran ravintolaan asti olen vaivautunut.
Ed illan ison illallisen jälkeen en yleensä ole syömättä koko seuraavaa päivää, mutta jaksan syödä vain kevyemmin.
Lihominen on geeneistä kiinni. Tilaan mitä tykkään ja seuraavana päivänä syön, mitä tykkään.
En vaan pysty syömään isoja illallisia.
Ihan mitä mieli tekee. Ja totta kai syön seuraavana päivänä kevyemmin, jos olen selvästi ylittänyt normaalimäärän edellisenä päivänä.
Salaatteja koska tykkään niistä. Hoikkuus ei tullut mullegeeneissä.
Lääkäri sanoi, että satunnainen ylensyöminen ei lihota. Kalorit eivät ehdi imeytyä. Joten voin syödä vaikka listan tyhjäksi, kunhan en jatka samaa ruokaperverssiota kotona.
En ainakaan salaattia, vaan vaikka jonkun kunnon pitsan. Seuraavana päivänä syön ihan tavallisesti ja vaikka toisen pitsan.
Kiinalaisessa ravintollassa käyn usein ja tilaan tulista ruokaa joka riittää yleensä kahdeksi päiväksi.
Mitä tekee mieli, pidän yleensä simppelistä ruoasta ja ehkä hieman karppaan, mutta en aina. Tykkään myös kokeilla kasvisversioita, tai jotain muuta mitä en itse osaa valmistaa, kuten sushia.
Valitsen ennemmin hyvän olon, kuin sen että söisin itseni liian täyteen.
Motivaation ollessa tiukimmillaa tilasin kaksi alkuruokaa. Toinen oli tomaattiketto ja toinen joku muu.
Ei laihuus ole yksittäisestä ravintola-ateriasta kiinni. Jos sitä ei kaiken aikaa harrasta, voi kyllä syödä ihan mitä vaan.
Tilaan sitä, mitä sillä hetkellä tekee mieli. Siksi kai sinne ravintolaan edes menee. Ja harvoin mitään supermättöä edes tekee mieli. Ruokaisa salaatti, kala-annos tai joku ihana keitto ovat usein hyviä vaihtoehtoja. Toki pizzallakin on joskus paikkansa, riippuu fiiliksestä.
Ihan sitä mitä mieli tekee, lähinnä budjetin rajoissa. Sillä sehän on aivan sama mitä ravintolassa syö, ellei siellä sitten aivan tietenkään päivittäin ja jokaista ateriaansa syö. Ne lihottavat elämäntapavalinnat eivät taatusti ole ravintolasta kiinni, että tilaako siellä pihvin ja ranskalaiset, vai tyytyykö salaattiin. Se lihoaminen tulee siitä, että mussutetaan sokeria ja ties mitä munkkipossua vähän väliä. Olutta ja muuta alkoholia vedetään viikottain kiitettäviä määriä. Sen päälle sitten vielä tietenkin tilataan joka välissä pizza.
Mutta ravintolassa vedä huoletta ihan mitä tahansa, kun saat nuo muut asiat kuntoon.
Joko alkuruoka + pääruoka josta vaihdan lisäkkeen kasviksiin tai salaattiin
Tai 2 alkuruokaa
Syön yleensä vain kerran päivässä, joten ravintola-annos on sitten sen päivän ruoka. Ajoitan, jos mahdollista sen sellaiseen aikaan, että on jo nälkä niin ei mene annos hukkaan. Tämän vuoksi en käy esim. lounailla, kun en jaksa syödä kunnolla ennen klo 14.
Ruokaa olen tavannut tilata.