Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-vuotias ja isän käytös asumuserossa

Vierailija
09.01.2021 |

Meillä 2v ja 6kk lapset ja isä muutti joulukuussa omiin oloihinsa. Tilanne on aika sekava, en tiedä mitä hän aikoo. Ei ottanut juuri tavaroita mukaan. 2v on kysynyt puhelimessa monta kertaa, että tuleeko kotiin eli tänne meidän luokse. Tähän asti isä vain vaiennut, tänään sitten sanoi että ei halua tulla. Olen ihan palasina miten joku "isä" sanoo lapsellensa noin. Halusisi lapsen kaiketi muuttavan luokseen vaikka thän saakka osallistuminen ollutm itä ollut, tunti kaksi illassa edes kotona ja sen ajan söi luki mainoksia ja valitti että hänen päästävä nukkumaan. Ei suostu tulemaan tapaamaan lapsia tänne, vaan minun vietävä joka kerta hänen luokseen. lapset nukahtavat silloin autoon, eivät nukahda enää illalla kotona jne. Tekisi mieli vain itkeä, niin pahoillani olen mun 2v puolesta isän sanomisista. En oikein edes tiedä, miten asiaa käsittelisin lapsen kanssa? Perheterapiassakin käytiin, ongelma oli kuulemma minun äitisuhde. Omasta perheestään en tiedä mitään, miehen välit sisaruksiin menneet ja vanhemmat kuolleet.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi