Mies puhui ensitreffeillä vain itsestään, outoa
Ja mitähän pitäisi ajatella kun olin ensi kertaa puhelimitse yhteydessä yhteen tyyppiin jonka tapasin netissä. Vaikutti ikäisekseen melko naivilta ja puhui vuolaasti itsestään ja suvustaan, ei kysellyt mitään ja en meinannut saada sanaa väliin. Tyyppi on kauris horoskoopiltaan. Jäi vähän outo maku tyypistä.
Kommentit (26)
Autz, niin tyyppi joka on 47-v, etsii aikuista naista vierelleen ja puhuu kuin 9 -v itsestään, perheestään (ei ollut naimisissa tai lapsia, mutta oli kuulemma pitkässä suhteessa yhden naisen kanssa jolla oli 2 lasta) mutta puhui enemmän naisen samojedista. Outoa.
Ehkä sitä vaan jännitti ja halusi pitää tilanteen kontrollissa välttelemällä hiljaisia hetkiä. Ei ainakaan ollut kokenut naistennaurattaja.
Kaikki eivät osaa huomioida toisia ja se näyttää myös olevan normi.
En muuten ajattelisi mitään mutta toi kauris pistää miettimään.
No sehän on tietysti mammanpoika, joka puhui sulle kuin äidilleen. Sellaisia ne vanhatpojat on.
Pelimies tietää, ettei kannata kehuskella omilla tekemisillään vaan olla kiinnostunut naisen tekemisistä. Naiset ovat persoja ihailulle.
Oot varmaan niitä naisia, jotka vaan tuppisuuna istuu treffeillä. Mies sitten yrittää kaikin tavoin täyttää hiljaiset hetket puhumalla mitä sylki suuhun tuo.
Voi apua, no niin tietysti kun asui maalla kotitalossaan. 🙈
Se on merkki, että jätä se mies. Joskus syynä voi olla alkoholin käyttö /muun käyttö, narsismi, on itsensäkehuja jolle ei lapsena opetettu käytössääntöjä, joku häiriö, varattu joka etsii ihailua, mies joka etsii pelkkää seksiä /pelimies tai turhaa jauhava ettei naista kiinnosta koko aihe.
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan niitä naisia, jotka vaan tuppisuuna istuu treffeillä. Mies sitten yrittää kaikin tavoin täyttää hiljaiset hetket puhumalla mitä sylki suuhun tuo.
Ne naiset eivät olleet kiinnostuneet sinusta, yhtään.
Olin kerran treffeillä tuollaisen kanssa. Tapasin vielä senkin jälkeen, koska ajattelin että häntä ehkä jännitti. Enpä minä tai minun mielipiteet kiinnostaneet senkään jälkeen. Oikeasti oli käsittämättömän itsekäs esim. jos menimme leffaan, minunkin piti katsoa kauhua, koska hän tykkäsi siitä. Jatkossa otan kylmän linjan, ei toisia treffejä itsekeskeisille.
Vierailija kirjoitti:
Mieskö tuossa puhuu?.
Joo mullakin oli kerran samanlainen treffikokemus, kun mulla olisi ollut hyvä tarina kerrottavana liittyen tiettyyn tapahtumaan ja koitin johdatella kysymyksilläni hänen kokemuksiaan samaan suuntaan ja hän sitten kertoi vain niistä omista kokemuksistaan eikä koskaan kysynyt miten mulla. Jäi sitten kertomatta se hyvä tarinani kokonaan ja sen sijaan kuuntelin jotain pitkäveteistä selontekoa hänen kokemuksestaan missä ei lopulta ollut mitään mielenkiintoista edes.
Onko se nyt paljon jos siis kysyy että minkä ikäinen olet ja toinen jaarittelee ja jaarittelee ummet ja lammet eikä missään vaiheessa kysy sun ikää vuorostaan.
Ei ollut tuosta kyse mutta samantapainen asia josta olisi ollut luontevaa kysyä entä sinä.
Vierailija kirjoitti:
Se on merkki, että jätä se mies. Joskus syynä voi olla alkoholin käyttö /muun käyttö, narsismi, on itsensäkehuja jolle ei lapsena opetettu käytössääntöjä, joku häiriö, varattu joka etsii ihailua, mies joka etsii pelkkää seksiä /pelimies tai turhaa jauhava ettei naista kiinnosta koko aihe.
Tämä varmaan totta. Olin itsekkin treffeillä miehen kanssa joka tunnin puhui vaan itsestään ja autoista ja koneista. Ei viestittely vaiheessakaan kysynyt minulta mitään, eikä sen jälkeenkään. Jotenkin outo olo tuli. Ja jos yritin jotakin omia asioitani kertoa, niin puhui päälle.
Ai et saa itse suutasi auki? Etkö naisena ollutkaan maapallon keskipiste?
Kyllä naisille ottaa koville olla edes hetki ilma huomiota
Yleensä saanut kirjoitti:
Pelimies tietää, ettei kannata kehuskella omilla tekemisillään vaan olla kiinnostunut naisen tekemisistä. Naiset ovat persoja ihailulle.
Kaikki ovat persoja ihailulle ja hyväksynnälle.
Vierailija kirjoitti:
En muuten ajattelisi mitään mutta toi kauris pistää miettimään.
Se on kyllä hyvää. Kauris.
Vierailija kirjoitti:
Siis varattu narsistinen sekakäyttäjä, panomies, jolle ei ole lapsena opetettu käytössääntöjä ja vieläpä horoskoopiltaan kauris. Muut vielä menisi, mutta tuo kauris pilaa kauniin ihmissuhteen.
Hän oli siis "itsevarma".
Ominaisuus, jota peräänkuulutetaan joka toisen naisen treffi-ilmossa.
Ei kelpaa mikää.... :)
Se on kuvitellut susta jo kaiken, eikä sitä kiinnosta tietää mitään muuta. Oli mielikuvitustyttöystävänsä kanssa treffeillä ja tällä kertaa sillä oli sun kasvot.
Mulla on tullut parikin kertaa näitä. Ei jatkoon.