Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhui ensitreffeillä vain itsestään, outoa

Netin ihmeteeffit
09.01.2021 |

Ja mitähän pitäisi ajatella kun olin ensi kertaa puhelimitse yhteydessä yhteen tyyppiin jonka tapasin netissä. Vaikutti ikäisekseen melko naivilta ja puhui vuolaasti itsestään ja suvustaan, ei kysellyt mitään ja en meinannut saada sanaa väliin. Tyyppi on kauris horoskoopiltaan. Jäi vähän outo maku tyypistä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli siis "itsevarma".

Ominaisuus, jota peräänkuulutetaan joka toisen naisen treffi-ilmossa.

Ei kelpaa mikää.... :) 

Uli voi tsekata vaikka sanakirjasta mikä ero on itsevarmalla ja itsekeskeisellä.

Vierailija
22/26 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli siis "itsevarma".

Ominaisuus, jota peräänkuulutetaan joka toisen naisen treffi-ilmossa.

Ei kelpaa mikää.... :) 

Päin vastoin, itsevarman ihmisen ei tarvitse tuoda itseään esille lainkaan, juuri itsevarmuutensa takia. Itsevarma ihminen pystyy olemaan hiljaa, pystyy antamaan koko huomionsa toiselle, ja kestää sen, että toinen kokee olevansa kiinnostava, älykäs, hauska jne.

Epävarma ihminen täyttää tilan hölötyksellä, kehuu itseään, haluaa kaikin tavoin osoittaa olevansa muiden yläpuolella.

Eli tottakai se oikeasti itsevarma kelpaisi, jos itsevarmaa halutaan. Ja onhan se tärkeä ominaisuus. Esim vain itsevarma mies kestää, että nainen on älykäs ja vahva. Epävarma luulee, että naisia pitää jotenkin lytätä jotta itse vaikuttaa paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai et saa itse suutasi auki? Etkö naisena ollutkaan maapallon keskipiste? 

Kyllä naisille ottaa koville olla edes hetki ilma huomiota 

Kyllä normaali ihminen on kiinnostunut ja kyselee myös toiselta asioita eikä vain puhu itsestään. 

Vierailija
24/26 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo horoskooppi liittyy asiaan? Toiko hän sitä vahvasti esille eli on jonkinlainen hihhuli?

Vierailija
25/26 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki naiset kestä olla paljonkin ilman huomiota. Mutta treffeillä se on turhaa. Jos kumppani ei ole lainkaan kiinnostunut, treffit voi lopettaa. Miksi minä olisin treffeillä ihmisen kanssa, joka ei ole minusta kiinnostunut?

Vierailija
26/26 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen vain hölöttää itsestään, en minä ainakaan alkaisi siinä tilanteessa kilpasille suunvuorosta. 

Siinä hölöttäköön ja se oli sitten siinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi