Pärjäisitkö nykyisillä tuloillasi, jos miehesi muuttaisi asunnosta ne pois ja lapset asuisi miehellä?
Itse maksaisit elatusmaksuja.
Kommentit (24)
Ollaan kyllä jo erottu, mutta pärjään jopa paremmin. Olen tosin nyt lähi, mutta toisinpäinkin sama juttu.
En voisi jäädä tähän taloon. En kyllä haluaisikaan, liikaa työtä yhdelle, tai ainakin liikaa työtä minulle. Ihan kivan asunnon itselleni kuitenkin saisin ja elelisin mukavasti.
Asunto on sopivan kokoinen viiden hengen perheelle ja asumiskustannukset sen mukaiset. En pystyisi yksin maksamaan asumiskuluja, mutta eihän siinä olisi mitään järkeäkään jos yksin asuisin. Muuttaisin varmaan kaksioon.
Elarit + puolet talosta pitäis lunastaa... hymm. en varmaan tolla kombolla, mutta lapset 50/50, jollon ei tarttis maksaa elareita, niin joo onnistuis.
Pärjään taloudellisesti huomattavasti paremmin, kun tuhlaileva puoliso ei ole enää mukana kuvioissa. Miehen kaikki rahat menivät viinaan, tupakkaan, kalliisiin harrastuksiin, reissailuun ja elektroniikkaan.
Kyllähän ne tuossa oli yhdessä vaiheessa 8 vuotta ex miehelläni. Mitään en maksanut kun rahat olisi menneet uuden vaimon kotkotuksiin.
Hyvin oon pärjännyt 11v. Enkä ole tukia saanut. Meillä on lapset asunut eri ikäisenä eri sopimuksella millon kummankin luona. Siksipä en tähän miestä enää kovin helposti ota.
Erinomaisesti, koska muuttaisin swidduun pk-seudulta. Näillä tuloilla ei ois ongelma asua muualla ja maksaa siihen elareitakin. Eri asia sitten, minkä verran palkka tippuisi, jos siirtyisin samaan duuniin pk-seudun ulkopuolelle, ilman pk-lisää.
Juu.
Asuntolainaa jäljellä 40 000€ kahteen pekkaan eikä lapsista olisi elareita, koska nuorempikin täyttää kohta 18v.
En nykyisessä asunnossa, enkä muutenkaan edes haluaisi jäädä tähän yksin.