Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pärjäisitkö nykyisillä tuloillasi, jos miehesi muuttaisi asunnosta ne pois ja lapset asuisi miehellä?

Vierailija
09.01.2021 |

Itse maksaisit elatusmaksuja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koska se maksais edelleen tän talon.

Vierailija
22/24 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin hyvin, minä maksan 90% meidän elämästä muutenkin, mutten ikinä suostuisi siihen että lapset muuttaisivat miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Suomessa on sosiaaliturva. KELA maksaa asumistuet, työttömyysetuudet, toimeentulotuet (perusosa, täydentävä osa ja ehkäisevä osa), sairaspäivärahat, eläkkeet.

Voisin vaikka tekeytyä hulluksi. Aijai, kun pelottaa tuo korona. Yöunet meni, paniikkihäiriöitä tulee, en uskalla poistua kotoa edes lähibaariin tai Tinder-miehiä paneskelemaan. Kiltti tohtorisetä hei, saisinko 3 kuukautta palkallista saikkua, repullisen lääkkeitä ja terapiaa? 

Ainahan sitä jankutetaan, että "suomalaiset naiset ovat sekaisin". Mikäs sen kätevämpää kuin lähteä mukaan tuohon leikkiin!

Vierailija
24/24 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Voisin lisäksi myös elättää lapseni ilman apua. Ja sen jälkeenkin pystyisin ylläpitämään myös nimissäni olevan kakkosasunnon. Ei kai kukaan vedä itseään taloudellisesti löysään hir teen ja tee sopimuksia joita ei itse pysty pitämään?

Mikähän tässä ny vaatii ylläpidon hyväksyntää?!