Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies saunoo muiden naisten kanssa

Vierailija
09.01.2021 |

Mitä mieltä ootte, onko normaali tunne kun mua vaivaa kamalasti se jos mies käy saunassa muiden naisten kanssa? Vietettiin uutta vuotta paikassa jossa oli vieraita ihmisiä, kolme naista. Siellä sitten sekasauno naiset ja miehet keskenään. Itse en saunonut enkä paljuillut, koska mulle on vähän vieras asia saunoa vieraiden alastomien miesten kanssa. Kaiken lisäksi olen vielä raskaana kuudennella kuulla eli olin ihan selvinpäin kun muut joi. Mieshän sitten flirttailikin aika avoimesti yhden nuoren naisen kanssa ja oli kahdestaan sen kanssa saunassakin. Nytkin se on parasta aikaa illanvietoissa kaverinsa luona jossa on myös naisia ja siellä taas saunotaan keskenään.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Jaa a, olin kerran erään tuttavan tupareissa, hän oli siis muuttanut tyttöystävänsä kanssa yhteen.

Kehtasi kuitenkin lähestyä minua saunassa, minusta se oli aika röyhkeää ja niin on ap:nkin mies :/

Jep. Kaikki eivät osaa saunoa, kuten kuuluu, vaan tekee siitä jotain seksuaalista. Ällöttävää.

Vierailija
22/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole eläissäni törmännyt tällaiseen määrään sekasaunojia kuin mitä täällä tuntuu pyörivän. Ei meidän kaveripiireissä, eikä sukulaisten kanssa, sekasaunota koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pahaksi onneksi sulle on selvinnyt  hiukan myöhäisessä vaiheessa että sulla on sekundamies. Siis siinä mielessä myöhäisessä että olet jo hankkiutunut raskaaksi. Ei laatumiehet tuolla tavallla käyttäydy.

Veikkaan että viiden vuoden sisään vähintään olette eronneet kun et enää kestä äijän perceilyä.

Vierailija
24/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole eläissäni törmännyt tällaiseen määrään sekasaunojia kuin mitä täällä tuntuu pyörivän. Ei meidän kaveripiireissä, eikä sukulaisten kanssa, sekasaunota koskaan.

Sukulaisten (jos omaa perhettä ei lasketa) kanssa en muista sanoneeni koskaan. Kaveriporukassa on tullut sekasaunottua silloin tällöin.

Vierailija
25/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saunan, eikä sekasaunan vika jos miehesi on petturityyppiä. 

Vierailija
26/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehellesi, että asia häiritsee ja haluat sellaisen loppuvan yksiselitteisesti. Flirttailee muille naisille ja sinä olet raskaana? Voi jessus... minkälaisia URPOJA te naiset aina onnistutte hankkimaan? PRKLE!

t. M50+

Vierailija
27/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pahaksi onneksi sulle on selvinnyt  hiukan myöhäisessä vaiheessa että sulla on sekundamies. Siis siinä mielessä myöhäisessä että olet jo hankkiutunut raskaaksi. Ei laatumiehet tuolla tavallla käyttäydy.

Veikkaan että viiden vuoden sisään vähintään olette eronneet kun et enää kestä äijän perceilyä.

Juuri näin :(

t.M50+

Vierailija
28/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa keksityltä jutulta, sillä en usko, että kovin moni mies lähtisi mielellään johonkin tuollaiseen illanviettoon yksin puolison ollessa raskaana. Samoin en usko, että siellä bileissä oltaisiin innoissaan sellaisesta miehestä. Ainakaan jos puhutaan ns. normaalista jengistä.

Se, että jos miehesi taas on joskus käynyt bileissä sekasaunassa, on mielestäni melko harmiton asia, koska saunominen on lähtökohtaisesti vain saunomista. Flirttailu toisille naisille taas ei ole missään nimessä ok. 

Vierailija
29/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä mökillä saunotaan sekaisin ja silloin ollaan uikkarit päällä. Olivatko nämä saunojat alasti?

Uikkarit päällä saunovat ovat sekaisin.

Vierailija
30/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mammoihin uppoaa kaikki.

Mutta ihan hauska ketju.

Vierailija
31/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas röyhkeä mies. Panee muijan paksuksi ja rietastelee itse niin kuin eläisi sinkku elämää. Ei hyvältä näytä. En olisi alkanut tekemään lasta tuollaisia harrastuksia harrastavalle miehelle ollenkaan. Luuleeko naiset tosiaan vieläkin että mies muuttuu kun lapsi tulee. Sitten kun olet todella pallo jalassa ja kiinni 24h/vrk siinä lapsessa niin mies elää yhä enemmän sinkku elämää. Halusiko se mies todella sitä lasta vai oliko idea ihan omasta halustasi pääasiassa. 

Vierailija
32/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sovittu suhteessa että ei ole ookoo sekasaunat alasti. Itselle täysin ookoo tilanne ja siis olen mies.

Meillä tämä sopimus myös, tosin ei koske yhteisiä kavereitamme puoleen eikä toiseen. Sen sijaan aivan tuntemattomien kanssa ei saunota. Ei kyllä ole tässä 6v aikana vielä sellaista tilannetta tullut eteen. Viime kesänä viimeksi saunottiin minä, ja miehen kaksi kaveria, joista toinen on minunkin kaverini, ja toista en ollut nähnytkään ennen tuota saunomista.

Vierailija
33/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää onko mies pettäjätyyppiä vai ei. Ja sitten erikseen miettiä muuten onko sekasauna epämääräinen elementti parisuhteeseen, jos haluaa kumppanin joka ei sekasauno alkoholin kanssa. Pelimiehen merkki voi olla alkoholin käyttö joskus, baarit, tupakointi, naiset, nuori ikä, kaveriporukat, viestit puhelimeen tms ja aina menossa. Päättele ja tutki. Jos mies on tylsä & harmaa kuin peräkammarin poikamies, niin luultavasti ei petä, ellei kuolaa naisten perään.

Vierailija
34/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin sekasaunassa itsenäisyyspäivää edeltävänä päivänä sinkkumiesten kanssa kellään ei mitään ongelmaa sit paikalle tuli yksi varattu ja hänelle alaston nainen oli ongelma, koska seurustelee ja hänellä kertomansa mukaanboli ongelma siksi että jos "muija" saa tietää, kun hänellä aiemmin ollut ongelma pettämisiensä kanssa ja poistuin saunasta. Loppuillasta tämä samainen mies tuli ympäri päissään vaatimaan suudelmia ja että nukkuisin hänen vieressään. Muistutin tuosta saunaepisodista, mutta tämmöinen ei kuulemma ollutkaan nyt ongelma. Onko miehelläsi pettämishistoriaa?

Meillä kun saunotaan niin aina saa saunoa porukassa tai yksin, ihan miten itse haluaa. Sen sijaan tuollainen jätkä olisi nakattu koko tontilta ulos. 

Vierailija
35/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos kolmeen pekkaan saunomme, minä, mieheni, ja meidän yhteinen miespuolinen kaveri, niin minä saunon yksin ja mieheni ja tämä kaveri yhdessä, jolloin minä jään ulkopuolelle, tai sitten minä ja mieheni saunomme yhdessä ja tämä kaveri menee meidän jälkeen yksin? Joo ei kiitos, mahdumme samoille lauteille kyllä.

Vierailija
36/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Espoo julistaa täten yleisen sianjättöajan.

Jos sinua siis häiritsee että mies panee muitakin.

Repesin huolella.  :D

Sianjättöaika on loistava idea. Mutta jos ihan totta puhutaan, minua ei kiinnosta miehen sivusuhteet. Mies saa paneskella ketä lystää, kunhan tuo rahaa taloon (4000 euroa/kk) ja maksaa kaikki kulut (asunto, ruoka, auto, yms).

Mies haluaa naiselta seksiä ja jos nainen ei anna, mies käy vieraissa. Nainen haluaa mieheltä rahaa ja jos mies ei anna, nainen lopettaa suhteen (ja etsii uuden "sponsorin").

Näin toimii kulissiavioliitto. Ja hyvin toimiikin, koska molemmat osapuolet tietävät, mikä on pelin henki.

Vierailija
37/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Olen itse saunonut vaikka kuinka monen tutun miehen kanssa alasti, eikä siitä ole koskaan mitään seurannut. 

Et ole joko tarpeeksi viehättävä, tai miehissä jotain vikaa.

Itse en ainakaan pysty saunomaan nättien naisten kanssa ilman että menee panemiseksi.

Näin on! Jos nainen on nätti niin kyllä terveellä miehellä viisari värähtää pystyyn.

Vierailija
38/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on sauna ja seksi ei kuulu sinne. Oon saunonut sekasaunassa miehen työkavereiden kanssa sekä miehen perheen kanssa, eipä siinä mitään kummallista. Meillä yhäkin saunotaan koko perhe yhdessä, lapset teinejä / aikuisia.

Vierailija
39/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Olen itse saunonut vaikka kuinka monen tutun miehen kanssa alasti, eikä siitä ole koskaan mitään seurannut. 

Et ole joko tarpeeksi viehättävä, tai miehissä jotain vikaa.

Itse en ainakaan pysty saunomaan nättien naisten kanssa ilman että menee panemiseksi.

Tuo viimeisin lauseesi vain paljastaa sen, että tuskin olet koskaan edes ollut sekasaunassa. Ainakaan sellaisessa, joita on esim. opiskelupiireissä/harrastusporukoissa/kaveriporukoissa. 

Vierailija
40/54 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miust toiste kanssa saunominen on tavallaan pettämistä. Ite en ainakaa kattos semmosta naista, joka ravaa muitte miesten saunois. Sama pätee myös flirttailuun.