Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia panopeitosta

Vierailija
09.01.2021 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂🤣

Vierailija
2/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen, että peitto heitetään sivuun ja sitten aletaan panohommiin. Hyvin on toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh aah

Vierailija
4/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on talvi- ja kesäpeitto. Panopeitto puuttuu. Onko ideoita minkälainen olisi paras ratkaisu tuohon ratkaisuun? Kestääkö silkkipeitto jatkuvia pesuja? Panopuuhat kun voi tahria.

Vierailija
5/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä panopetos on vakava juttu.

Vierailija
6/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on talvi- ja kesäpeitto. Panopeitto puuttuu. Onko ideoita minkälainen olisi paras ratkaisu tuohon ratkaisuun? Kestääkö silkkipeitto jatkuvia pesuja? Panopuuhat kun voi tahria.

Silkkinen panopeitto pitää pestä käsin tissialtaassa ja vaatii helliä otteita. Pellavainen kestää kovaakin rynkytystä.

Vierailija
7/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainapeitteen päällä me nussitthiin......

Nylon Beat.

Vierailija
8/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
9/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse alentua panopuuksi enää. Nykyään saa onneksi panopeittoja. Mä en kyllä ymmärtänyt siellä peittokaupassa kassalla kun sanoi myyjä "tartteeko panna pussiin?". Olin silleen, öö nytkö pannaan pussejakin, miksi myyjät tarvii tätä tietoa?!. Onko kukaan kokeillut, tämä on vissin joku uusi ilmiö? EU:n joku säädös kaupoille kait.

Vierailija
10/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panopeitto on parhautta! 😍

Vierailija
11/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse alentua panopuuksi enää. Nykyään saa onneksi panopeittoja. Mä en kyllä ymmärtänyt siellä peittokaupassa kassalla kun sanoi myyjä "tartteeko panna pussiin?". Olin silleen, öö nytkö pannaan pussejakin, miksi myyjät tarvii tätä tietoa?!. Onko kukaan kokeillut, tämä on vissin joku uusi ilmiö? EU:n joku säädös kaupoille kait.

Keräävät dataa asiakkaistaan. Ihan yleinen käytäntö.

Vierailija
12/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, selitti kassa että heille voi pahimmassa tapauksessa tulla viraltapano, jos ei saa asiakkaasta tietoja.

Vierailija
13/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitotta paras.

Vierailija
14/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se lauantai-iltana pimeässä peiton alla.

Vierailija
15/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kevytpressu mikä laitetaan alle jos akalla on menkat

Vierailija
16/18 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, selitti kassa että heille voi pahimmassa tapauksessa tulla viraltapano, jos ei saa asiakkaasta tietoja.

Tosiaan siinä sitten miehen kanssa vastattiin, että meillä on tapana panna kestokasseihin. Ei tarvi kaupan kasseja. Ihme toimintaa tuommoinen kysely.

Vierailija
17/18 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pannaan aina panopeiton päällä. Ja sen päälle laitetaan ylimääräinen panolakana. Näin panopeitto ei kastu nesteistä vain se panolakana kastuu. Jos pannaan keittiön pöydällä, viedään panopeitto ja panolakana keittiön pöydän päälle. Samoin sohvalle olohuoneeseen.

Vierailija
18/18 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeillut sitä panosuolan käyttöä ruoanlaitossa myös? Panopeiton käytössä voi tulla nesteenvajaus, suosittelevat aktiivikäyttäjille panosuolaa ruokavalioon.