Pettämisen jälkeen ei anteeksipyyntöä tai pahoittelua
Miehen sivusuhde paljastui.
Olen muuttamassa pois mutta vielä joudumme saman katon alla olemaan.
Sivusuhde paljastui muita reittejä kuin mieheltä itseltään. Olisin ollut kyllä valmis asiasta puhumaan ja selvittämään. Mutta ..
Mies ei ole tuon paljastumisensa jälkeen asiasta puhunut. Aluksi meni paniikkiin. Sen jälkeen ollut vain hiljaa tai vaihtoehtoisesti syytellyt minua asiasta. Kaivanut vanhoja juttuja esiin, todella turhiakin. Kun yritän kertoa kuinka rikki olen, saan syyttelyä vastaani. Tästä olen eniten yllättynyt.
Ei huolehdi miten voin, ei halaa, ei välitä.
En siis muuta voi kuin lähteä.
Tällä tavallako kaatuu vuosien suhde?
Lapset, perhe.
Järkyttävää.
Kommentit (46)
Ei se siitä tosiaan muuksi muutu ja jos anteeksi pyytää siitä luultavasti seuraa vain lisää riitaa. Turhaa siis kun loukattu on.
Halunnee päästä pois suhteestanne ja jos alkaa käyttäytymään kuin välittäisi, se voi vaikeutua jos alat hannaamaan vastaan tai kuvitella jotain.
Harmi juttu että meni näin mutta anna mennä ja jatkatte eri suuntiin. Huolehdi itsestäsi.
Sinun syyttäminen asiasta on kyllä alhaisinta mitä voi olla. Yritä kestää niin kauan, kunnes pääset pois.
Millä tavoin meni paniikkiin? Kaikki ei kykene kantamaan vastuuta. Toisaalta on sellainen anteeksipyytelevä pettäjäkin suututtaa. Hyvä kun pääset eroon.
Ei muutu. Mutta luulisi että edes olisi pahoillaan.
Ei ole myöskään ilmaissut millään tavoin mitä haluaa seuraavaksi tehdä.
Niinpä olen tehnyt omat ratkaisuni kertomatta hänelle. Ei osoita, että kiinnostaisi tai pelkäisi minun lähtevän.
Onhan se järkyttävää.
Ei osaa käsitellä tekoaan.
Tsemppiä ja parempaa jatkoa sinulle tuntematon.
Jotenkin jäätävää olla saman katon alla aivan hiljaa. Itse jos olisin toiminut noin niin olisin oikeasti pahoillani. Olen hoitanut arkea voimieni äärirajoilla. Eikä toinen edes kysy miten jaksan.
ap
Mitäs kun on uusi oottamassa, odottaa vaan että sinä lähdet.
Luulen, että mies vain haluaa että muutatte pois ja hän pääsee jatkamaan elämäänsä.
Uusikin on tahollaan naimisissa ja minulle kertoi ettei aio erota liitostaan vaan suhde mieheeni oli "hetken huumaa". Joten tuskin ovat jatkamassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jäätävää olla saman katon alla aivan hiljaa. Itse jos olisin toiminut noin niin olisin oikeasti pahoillani. Olen hoitanut arkea voimieni äärirajoilla. Eikä toinen edes kysy miten jaksan.
ap
Mistä hitosta sinä sen tiedät miten olisit toiminut?
Vierailija kirjoitti:
Uusikin on tahollaan naimisissa ja minulle kertoi ettei aio erota liitostaan vaan suhde mieheeni oli "hetken huumaa". Joten tuskin ovat jatkamassa.
ap
Jos hän ei ole ainoa?
Onko teillä omistusasunto vai vuokra-asunto?
Te olette eronneet, joten ei ole hänen vastuullaan enää pitää sinua kädestä kiinni. Nyt on aika olla se rohkea itsenäinen nainen.
Siinä sitä taas näkee...mies on koittanut puhua mutta sinä pidät turhina puheina.
Mitä ihmettä . Kaikki pettää . Sitä vaan on yhdessä ja erikseen tai elää yksin sitten . Yleensä yhdessä ollaan rahan takia puoliksi vuokrat . Mies ei halua erota maksaa elatusmaksuja mutta elää silti omaa elämäänsä . Tää on yleistä . Nainen miettii toimeentuloa samoin . Kaikki pettää ja niin tulee lapset pettämään ja heitä petetään . Monet lapset luulee ettei heidän vanhemmilla ole muita mutta se on vaan kulissi. Myös heidän kaverit pettää ja kaikki esittää kaikki hyvin roolia. Julkkikset myös samassa veneessä keikkuu.
Silkkaa pahuttaanko se mies petti?
Vierailija kirjoitti:
ap
Kultaseni, häntä ei kiinnosta!
Eipä se pahoittelemalla muuksi muutu.