Pettämisen jälkeen ei anteeksipyyntöä tai pahoittelua
Miehen sivusuhde paljastui.
Olen muuttamassa pois mutta vielä joudumme saman katon alla olemaan.
Sivusuhde paljastui muita reittejä kuin mieheltä itseltään. Olisin ollut kyllä valmis asiasta puhumaan ja selvittämään. Mutta ..
Mies ei ole tuon paljastumisensa jälkeen asiasta puhunut. Aluksi meni paniikkiin. Sen jälkeen ollut vain hiljaa tai vaihtoehtoisesti syytellyt minua asiasta. Kaivanut vanhoja juttuja esiin, todella turhiakin. Kun yritän kertoa kuinka rikki olen, saan syyttelyä vastaani. Tästä olen eniten yllättynyt.
Ei huolehdi miten voin, ei halaa, ei välitä.
En siis muuta voi kuin lähteä.
Tällä tavallako kaatuu vuosien suhde?
Lapset, perhe.
Järkyttävää.
Kommentit (46)
On tosi kylmäävää lukea tällaista. Harmittaa ap:n puolesta, että on joutunut asian kokemaan. Luottamuksen pettäminen on koko elämää ravisuttava asia eikä oma (entinen) parisuhde ole enää sama. Tiedän kokemuksesta, että pettäminen saa suhteen näyttämään pelkältä k*setukselta. Minäkään en ymmärrä sitä, miten tekijä ei ole pahoillaan, yleistä se tuntuu olevan. Itselläni ei ole pettäminen käynyt ikinä mielessäkään. Jos sellaiseen olisin sortunut, olisin todella pahoillani, että olen satuttanut rakasta ihmistä. Eksäni (petturi) sanoi myös, ettei hän osaa rakastaa, ei ole ikinä osannut, kuten jonkun muunkin mies oli sanonut. Reilua jos se olisi kerrottu jo tutustuessa, niin olisi voinut tehdä omat johtopäätökset. Hyvin kuitenkin osasi esittää rakastanutta ja huolehtivaa miestä.
Tsemppiä ja voimia! Kyllä siitä lopulta selviää. Hyviä miehiä on myös olemassa.
Miten empaattiseksi ja huomaavaiseksi kuvittelet miehen olevan, joka pettää ja valehtelee sinulle kun olette olleet suhteessa? Ei hän ole pahoillaan, jos on niin ainoastaan siitä, että jäi kiinni.
Avaa silmäsi ja katso totuutta sellaisena kuin se on. Miehesi ei oikeasti välitä sinusta tai perheestään viiden pennin vertaa, sillä jos hän olisi välittänyt ja kunnioittanut teitä niin tätä ei olisi tapahtunut.
Sanat ovat helppoja ja halpoja, mutta teot kertovat totuuden. Ja uskotko enää tämän jälkeen yhteenkään asiaan minkä hän suustaan laskee? Tuskin kertoi totuutta salarakkaastakaan?
Kaikki pettää kaikkia kirjoitti:
Mitä ihmettä . Kaikki pettää . Sitä vaan on yhdessä ja erikseen tai elää yksin sitten . Yleensä yhdessä ollaan rahan takia puoliksi vuokrat . Mies ei halua erota maksaa elatusmaksuja mutta elää silti omaa elämäänsä . Tää on yleistä . Nainen miettii toimeentuloa samoin . Kaikki pettää ja niin tulee lapset pettämään ja heitä petetään . Monet lapset luulee ettei heidän vanhemmilla ole muita mutta se on vaan kulissi. Myös heidän kaverit pettää ja kaikki esittää kaikki hyvin roolia. Julkkikset myös samassa veneessä keikkuu.
Höpö höpö. Ikinä en ole pettänyt, enkä usko miehenikään pettäneen. Vuodesta -92 yhdessä.
Minkä ikäiset lapset? Muutat lasten kanssa ja saat paremman elämän. Ehkä uuden parisuhteenkin vielä.
Muutan lasten kanssa. Näin oletan :D Ei olla yllättäen puhuttu asiasta ...
ap