Kauheaa kun keität ilman housuja kahvia ja tulee yllätysvieraita!
Appivanhempien oli määrä tulla tyttären synttärikahville. He ovat tunnettuja siitä että tulevat aina seitsemän, kahdeksan maissa illalla joten en todellakaan osannut varautua että olisivat aamukymmeneltä ovella! Olin pelkkä t-paita päällä keittämässä kahvia kun ovikello soi. Hävetti, tiskipöytä täynnä astioita, ruokapöytä täynnä puurotahroja ja leivänmuroja ja itse perse paljaana...
laitoin miehelle, joka,oli mennyt käymään kaverillaan viestin että "vanhempasi tulivat" eikä meinannut millään uskoa asiaa. Että eihän ne tähän aikaan tule.
Huh huh!
Kommentit (21)
Vetikö appiukko takaapäin murojen päällä?
Mitä opimme tästä? Ylläpidä kodin siisteyttä, pukeudu sivistyneesti ja millainen isä lähteen kaverille, kun on lapsen synttärit tulossa?
Et sitten housuja vetänyt jalkaan ennen kuin oven menit avaamaan?
Kyllä kyllä, mies lähtenyt kaverilleen ennen kymmentä lauantai aamuna...
EI ilmoittaa, vaan kysyä, sopiiko tulla.
Inhoan näitä ilmoittelijoita, jotka katsovat voivansa tunkea kotiini milloin heille sopii
kysymättä etukäteen.
Yllätysvieraat ei ole tätä päivää. Itse tarvitsen kyllä valmistautumista ennen kuin päästän meille ketään. Korona-ajassa se hyvä puoli että kyläilyt on vähentyneet.
Hieno esimerkki lapsille syödä aamupala pylly paljaana.
Pauligin kahvista tulee ainakin parhainta, kun sitä valmistaa Paula-tytön asussa.
Tulee mieleen kun mun veli, joka on toivoton myöhästelijä tuli etuajassa kylään ja koetti närkästyneenä tulla ovesta läpi, olin just suihkussa ja piti shampoot päässä könytä avaamaan ennenkuin rikkoi koko oven. Totes vaan tyynesti, että kun sää aina valitat että mää tulen myöhässä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä appi tykkäs posliinista?
Jos se muki oli vain keramiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
En keitä ilman housuja kahvia.
Eikä meillä hilluta puolialasti, kun on noita lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä, mies lähtenyt kaverilleen ennen kymmentä lauantai aamuna...
Eivät kaikki nuku puoleenpäivään! Jos molemmat ovat aamuvirkkuja ei tuollainen kyläily aika ole yhtään outo.
Ei ap
Joo tiedän tunteen, mulla on käynyt samat kun keitän housuja ilman kahvia.
Lapset pyörii jaloilla ja äippä pylly paljaana
ettekö olleet sopineet mitään aikaa?
Eivätkö osanneet soittaa ja ilmoittaa että tulevat aamukahville?