Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia ystäviä?

Vierailija
09.01.2021 |

Olen viime syksynä 29 vuotta täyttänyt nuori mies Helsingistä. Perusluonteeltani olen yleisesti ottaen rauhallinen, ystävällinen, huumorintajuinen sekä joissakin asioissa ehkä hieman tyttömäinenkin. Kasvokkain tavattaessa olen varsinkin aluksi todennäköisesti myös ujo. Tulen kuitenkin yleensä toimeen eri-ikäisten ihmisten kanssa, vaikka minua onkin luultu melko usein noin viidestä kymmeneen vuotta nuoremmaksi kuin mitä oikeasti olen.

Itse tykkään kulkea luonnossa sekä ulkoilla muutenkin. Luonnossa liikkumisen lisäksi eri luonnontieteet kuuluvat omiin kiinnostuksen kohteisiini. Alkoholia en käytä lähestulkoon ollenkaan, enkä polta tupakkaa. Vapaa-aikoinani kuuntelen usein musiikkia, käyn ulkona kävelemässä tai käyn kiertelemässä kirpputoreilla. Silloin tällöin myös kokkailen tai leivon jotain suolaista tai makeaa. Lisäksi olen ollut useaan kertaan isosena sekä avustajana oman kotialueeni seurakunnan rippikouluissa.

Vaikka tunnen moniakin ihmisiä, ei minulla tällä hetkellä ole juuri ketään sellaista kaveria, jonka kanssa olla ja viettää aikaa useammin kuin kerran tai pari vuodessa. Muun muassa useimmat peruskoulu- ja lukioaikaiset kaverini ovat jatkaneet kukin omiin suuntiinsa. Nykyisin vietänkin siis useimmat viikonloput ja loma-ajat yleensä joko yksikseni tai vanhempieni kanssa.

Toivoisin mieluusti naispuolista kaveria, joka olisi iältään vaikkapa jostain 18–28 vuoden väliltä. Etsisin itselleni siis sellaista kaveria, jonka kanssa voisi jossain vaiheessa nähdä, viettää aikaa ja tehdä jotain yhdessä. Ennen mahdollista tapaamista haluaisin kuitenkin tutustua kunnolla sähköpostitse tai jollain muulla vastaavalla tavalla. Listasin tähän viestin avainsanoihin jonkin verran asioita, joista itse pidän. Sinun ei tarvitse pitää kaikista samoista asioista, mutta tutustuminen voi toki olla helpompaa, mikäli löytyy edes joitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

Mikäli ilmoitukseni herätti kiinnostusta ja haluaisit tutustua paremmin, niin laita vain viestiä tulemaan

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ehdottaa kaverihakua, mutta siellähän sinä taidat olla jo! :) (Mikä on muuten kokemuksesi sivustosta?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä