Mitä randomia tilasit viimeksi? Minä aloitan
Tilasin 4 kpl lattelusikoita XD 70 senttiä kipale, ihan tavallisesta kaupasta, eli eivät ole käytettyjä. Halpoja kyllä kuin saippua!!
Kommentit (38)
Lasten vaatteiden kaavoja. En kyllä tiedä missä välissä kuvittelin ehtiväni ompelemaan. Sorruin yöllisellä someselailulla mainokseen, kun tuntui kivalta ajatukselta tehdä söpöjä vaatteita lapsille. Joilla on jo kaappi täynnä vaatteita...
En tilaile mitään "randomia", eli satunnaisia tuotteita. Käytän rahani fiksusti ja ostan ainoastaan tarpeeseen. Tarve voi olla myös huvittelun tarve,mutta en osta ostamisen vuoksi. Siksi minulle on myös kertynyt vuosien varrella satojen tuhansien osakesalkku, joka tuottaa minulle mielihyvää ja taloudellista turvaa sekä tuloja kymmeniä tuhansia euroja.
Jatkohdon jossa on USB-paikkoja. Käteväksi kyllä osoittautui. Liitistä.
Autonhoito tuoteita usealla satasella.
Vierailija kirjoitti:
Ja maapallo kiittää.
Talous kiittää. Säästämällä ei taloutta, työllisyyttä, jne tueta vaan kuluttamalla.
Vierailija kirjoitti:
En tilaile mitään "randomia", eli satunnaisia tuotteita. Käytän rahani fiksusti ja ostan ainoastaan tarpeeseen. Tarve voi olla myös huvittelun tarve,mutta en osta ostamisen vuoksi. Siksi minulle on myös kertynyt vuosien varrella satojen tuhansien osakesalkku, joka tuottaa minulle mielihyvää ja taloudellista turvaa sekä tuloja kymmeniä tuhansia euroja.
Tiedoksesi, käärinliinoissa ei ole sitten taskuja.
En ymmärrä kysymystä. Miksi tilaisin jotain randomia jota en tarvitse? Hämmentävää. Onko olemassa ihmisiä, jotka tilaavat tarpeettomia tuotteita? Jotenkin ahdistava ajatus, jos on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maapallo kiittää.
Talous kiittää. Säästämällä ei taloutta, työllisyyttä, jne tueta vaan kuluttamalla.
Kiinasta tilaamanne lattelusikathan sen talouden pelastaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maapallo kiittää.
Niin että kiinakaupasta ostamalla teet mielestäsi hyvää taloudelle ja maapallolle?
Ja ne lattelusikat on todella tarpeellisia?
Korvavaikunpuhdistusspiraalin ebaysta yli kukausi sitten. Vielä odottelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maapallo kiittää.
Kiinasta tilaamanne lattelusikathan sen talouden pelastaakin
Kiinalaisetko ne rahtaa lentokentältä jakelu-autoon ja toimittaa ap postilaatikkoon?
Lankaa. Siitä on kyllä jo puolet käytetty.
Minun paheeni on tilailla lankoja. Neulon kyllä aina kun ehdin, mutta tosi isoksi on päässyt tuo lankavarasto, kun aikaa käsitöille ei ole niin paljon kuin toivoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maapallo kiittää.
Niin että kiinakaupasta ostamalla teet mielestäsi hyvää taloudelle ja maapallolle?
Ja ne lattelusikat on todella tarpeellisia?
Lattelusikat ON tarpeellisia. Typerää olisi jättää maitovaahto kupin pohjalle tiskiin.
palapelimaton