Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä? 15v ja skitsofreniadiagnoosi

Vierailija
09.01.2021 |

Sain juuri kyseisen diagnoosin psykiatrilta. Mitä teen? Diagnoosi tuntuu väärältä.
Olen klotsapiinilääkityksellä.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastatko trollille. Ei ole mahdollinen tuo kuvio, jonka kuvaa😭

Mitä höpötät? En ole trolli. Mene muualle provoamasta

-Ap

:D teini ei puhu näin. Paljastuit palstamammaksi termeinesi.

T. oikeasti teini 16,5v

Tämäpä juuri. Joku persoonallisuushäiriöinen tämä henkilö on eli hoitoa tarvitsee kyllä. Epäilee ehkä sairastavansa jotain.

Voi mulla persoonallisuushäiriökin olla. -Ap

Tämä trollaus vain jatkuu. Olet lapsellinen ollaksesi aikuinen.

En ole aikuinen. Huoh

Vierailija
62/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on outoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

T. oikeasti teini 16,5v

Tämäpä juuri. Joku persoonallisuushäiriöinen tämä henkilö on eli hoitoa tarvitsee kyllä. Epäilee ehkä sairastavansa jotain.

No niin voi, vaikka ton skitsofrenian lisäksi.

Persoonallisuushäiriöihin ei kuitenkaan kuulu harhaisuus, käsittääkseni. En tiedä mitä tarkoitat harhaluuloilla, mutta pers.häiröt ovat enemmän semmoisia "kaipa ton asian voi noinkin nähdä", mutta nupit kaakossa, vaikka esimerkkinä rajatilaisen ihmisen mustavalkoinen suhtautuminen läheisiin tyyliin "olet paras/olet pahin".

Tää on nyt puhdasta maallikkomutua mutta käsittääkseni psykoottinen masennus saattaisi olla yksi vaihtoehto diagnoosillesi.

Vierailija
64/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivänjatkoa ja toiv. saat apua valehtelupakkomielteeseesi. Keksi jokin muunlainen trolli vähemmän vakavasta aiheesta.

Vierailija
65/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on outoja

T. AP

Vierailija
66/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää päivänjatkoa ja toiv. saat apua valehtelupakkomielteeseesi. Keksi jokin muunlainen trolli vähemmän vakavasta aiheesta.

Hyvää päivänjatkoa valehteluhullulle.

Vierailija
67/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

T. oikeasti teini 16,5v

No niin voi, vaikka ton skitsofrenian lisäksi.

Persoonallisuushäiriöihin ei kuitenkaan kuulu harhaisuus, käsittääkseni. En tiedä mitä tarkoitat harhaluuloilla, mutta pers.häiröt ovat enemmän semmoisia "kaipa ton asian voi noinkin nähdä", mutta nupit kaakossa, vaikka esimerkkinä rajatilaisen ihmisen mustavalkoinen suhtautuminen läheisiin tyyliin "olet paras/olet pahin".

Tää on nyt puhdasta maallikkomutua mutta käsittääkseni psykoottinen masennus saattaisi olla yksi vaihtoehto diagnoosillesi.

Illuminatiuskomuksia ja luulo siitä että vanhemmat haluaa tappaa joskus

-AP

Vierailija
68/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi koen pierun hajua koko ajan.

-AP

Vierailija
69/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen hyppäsin parvekkeelta kuudennesta kerroksesta.

-AP

Vierailija
70/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysaiheet vetää meitä kilipäitä puoleensa. Mulla on omat diagnoosit tiedossa mutta veikkaan että valehteluhulluttelija on diagnosoimaton ja sairaudentunnoton, mutta asioihin perehtynyt koska jossain takaraivossa nakuttaa että nyt ei oo kaikki kunnossa.

Vierailija
71/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti suljetulla osastolla.

-AP

Vierailija
72/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti suljetulla osastolla.

-AP

Lopeta trollaaminen. Viimeisin oikea kommenttini oli tuo harhaluuloja käsittelevö kommentti.

-oikea AP

Vierailija
73/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysaiheet vetää meitä kilipäitä puoleensa. Mulla on omat diagnoosit tiedossa mutta veikkaan että valehteluhulluttelija on diagnosoimaton ja sairaudentunnoton, mutta asioihin perehtynyt koska jossain takaraivossa nakuttaa että nyt ei oo kaikki kunnossa.

Juu, aloituksessa on siitä kyse. Aavistaa olevansa sairas. Tein tuota itsekin kunnes jouduin hoitoon. Nyt olen masennuslääkityksellä. Ap: sinun kannattaa oikeesti pysähtyä miettimään onko kaikki kunnossa. Et itse ehkä tiedosta asiaa ja kiellät, ja siksi keksit näitä aiheita.

Vierailija
74/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää

Vierailija
75/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen koko aja, että olen laskenut alleni.

-AP

Vierailija
76/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, aloituksessa on siitä kyse. Aavistaa olevansa sairas. Tein tuota itsekin kunnes jouduin hoitoon. Nyt olen masennuslääkityksellä. Ap: sinun kannattaa oikeesti pysähtyä miettimään onko kaikki kunnossa. Et itse ehkä tiedosta asiaa ja kiellät, ja siksi keksit näitä aiheita.

En ymmärrä miksi trollaat. Kyseessä on vakava asia. -AP

Vierailija
77/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Nyt on tosi tärkeää, että et ota vastaan mitään neuvoja tai kommentteja täältä. Älä noteeraa yhtään noista kommenteista, joissa puhutaan lääkityksestäsi. Ihmiset täällä eivät ole lääkäreitä (toki joku voi olla, mutta he eivät neuvo lääkityksiä vauvapalstalla) vaan joku kommentoija voi olla esimerkiksi tosi sairas henkisesti ja haluta neuvoa väärin.

Sinun on tärkeä saada puhua näistä asioista oman lääkärisi, hoitajasi ja oman perheesi kanssa. Vain heiltä voit saada oikeaa tietoa ja hyvällä tahdolla annettuja neuvoja.

Voit myös selvittää hoitotaholtasi vertaistuen mahdollisuudesta. Tapaamalla muita samassa tilanteessa olevia huomaat, että sinäkin voit jatkaa elämääsi eteenpäin - tärkeintä on sairauden hyvä hoito ammattilaisten kanssa.

Vierailija
78/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen koko aja, että olen laskenut alleni.

-AP

olet säälittävä trolli.

Vierailija
79/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Nyt on tosi tärkeää, että et ota vastaan mitään neuvoja tai kommentteja täältä. Älä noteeraa yhtään noista kommenteista, joissa puhutaan lääkityksestäsi. Ihmiset täällä eivät ole lääkäreitä (toki joku voi olla, mutta he eivät neuvo lääkityksiä vauvapalstalla) vaan joku kommentoija voi olla esimerkiksi tosi sairas henkisesti ja haluta neuvoa väärin.

Sinun on tärkeä saada puhua näistä asioista oman lääkärisi, hoitajasi ja oman perheesi kanssa. Vain heiltä voit saada oikeaa tietoa ja hyvällä tahdolla annettuja neuvoja.

Voit myös selvittää hoitotaholtasi vertaistuen mahdollisuudesta. Tapaamalla muita samassa tilanteessa olevia huomaat, että sinäkin voit jatkaa elämääsi eteenpäin - tärkeintä on sairauden hyvä hoito ammattilaisten kanssa.

Kiitos järkevästä kommentista.

-AP

Vierailija
80/105 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just naulan kantaan. AP valehtelija, mieti asiaa. Toivottavasti sinulla ei ole perhettä...