Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika keskeytti armeijan, pettymys koko perheelle

Vierailija
09.01.2021 |

Armeijan piti olla se viimeinen mahdollisuus, jossa häneen tulisi vähän ryhtiä. Meni maanantaina, mutta eilen ilmestyi kotiin, oli kuulemma lopettanut kesken. Ihmettelen tätä, kaikkien muiden tuttujen pojat ovat käyneet sen ongelmitta :/ Nyt sitten arvatenkin alkaa taas se huoneessa makaaminen ja videopelien pelaaminen. En tiedä mitä tuon kanssa pitäisi tehdä. Isovanhemmille en viitsi edes kertoa, pitää miettiä joku tekosyy ensin.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää.

Vierailija
2/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te mahdollistatte pojalle kotona makoilun täydellä palvelulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olette kasvattaneet pojasta mitäänsanomattoman laiskan lapasen. Sitä niittää mitä on kylvänyt sanoo sananlaskukin.

Vierailija
4/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tää.

Ainahan näitä on sen pari viikkoa saapumiserän jälkeen, kun heikompi aines keskeyttää.

Vierailija
5/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin päässä ei ole muuta kuin armeija.

Vierailija
6/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi.

Vierailija
7/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin tuota. Pelkäsin oman poikani ilmestyvän paluujunalla ja olen niin kiitollinen että ainakin eka lääkärintarkastus yms suoritettu. Odotan intiltä paljon ja toivon, että poikani osaa ottaa siitä kaiken irti eikä hangoittele vastaan.

Onko poikasi sitten lopun ikää vapaa intistä vai pitääkö se suorittaa myöhemmin? Vai meneekö sivariin? Ei kai sitä kuitenkaan voi noin vain jättää, että ei mua huvita moro.

Vierailija
8/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittanet oikeaoppisen seppukun?

Vierailija
9/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vässykkä josta ei taida miestä tulla.

Vierailija
10/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Haavistokin sivari, hänestä esikuvaa.

Vierailija
11/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mietin tuota. Pelkäsin oman poikani ilmestyvän paluujunalla ja olen niin kiitollinen että ainakin eka lääkärintarkastus yms suoritettu. Odotan intiltä paljon ja toivon, että poikani osaa ottaa siitä kaiken irti eikä hangoittele vastaan.

Onko poikasi sitten lopun ikää vapaa intistä vai pitääkö se suorittaa myöhemmin? Vai meneekö sivariin? Ei kai sitä kuitenkaan voi noin vain jättää, että ei mua huvita moro.

Ei ole "jaksanut" puhua aiheesta, mutta käsitin että siviilipalvelukseen kai olisi menossa. Tosin tuskin tuo sielläkään pärjää. 

Vierailija
12/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen melkein voi; sen kuin satuilee lääkärille että ahdistaa. Puolustusvoimat haluaa edes jotakuinkin motivoituneita miehiä/ naisia. Muunlaisilla sotilailla ei oikein ole käyttöä.

Vierailija
13/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Haavistokin sivari, hänestä esikuvaa.

Väkevää sarkasmia!

Vierailija
14/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä joku syy on?

Se tarvii apua eikä mollaamista.

Vierailija
15/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri. Meidän jätkä lähtee ensi vuonna eikä ole asiaa meidän mökkiin ennenkuin hoitaa homman niinkuin miehen kuuluu. Toisaalta en edes sitä epäile, hänessä saattaisi olla ainesta vaikka ammattisotilaaksi.

Vierailija
16/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole "jaksanut" puhua aiheesta, mutta käsitin että siviilipalvelukseen kai olisi menossa. Tosin tuskin tuo sielläkään pärjää. 

Miten tuleva opiskelu- ja työelämä sitten?

Minä potkisin pentua nyt hyvin napakasti persuuksiin, jotain rotia elämään on saatava. Kotona ei aikuisten ihmisten tarvitse tyhjänpanttina maata täys ylläpidossa.

Vierailija
17/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sillä joku syy on?

Se tarvii apua eikä mollaamista.

Syy on että "ei huvita". Tiedän ihan varmaan että jos eivät olisi päästäneet sieltä pois, olisi kestänyt kyllä. Mutta nykyään ei saa ilmeisesti vaatia mitään. 

Todella pettynyt olen. Ihan ärsyttää. Ja inhottaa kun vanhemmat soittelee ja kyselee että onko pojasta kuulunut. En viitsi sanoa että tuollahan tuo huoneessa vielä nukkuu. 

ap

Vierailija
18/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuseri. Meidän jätkä lähtee ensi vuonna eikä ole asiaa meidän mökkiin ennenkuin hoitaa homman niinkuin miehen kuuluu. Toisaalta en edes sitä epäile, hänessä saattaisi olla ainesta vaikka ammattisotilaaksi.

Entäs jos vaikka mielenterveys prakaa? Tai joku muu terveydellinen syy? Väkisinkö siellä vaan pitää rämpiä ettei äiti suutu?

Vierailija
19/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä poika on ottanut liian tosissaan kun skapparit vaatii imemään heti ensimmäisenä iltana. Minullekin se oli vastenmielistä, mutta totuin nopeasti.

Vierailija
20/113 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vässykkä josta ei taida miestä tulla.

Entäs itse? Istut netissä ja haukut toisia?

Vau.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme